twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
Dat is ook leuk ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vond het wel een gaaf programma, net zoals locked up abroad van NatGeo, over drugsdeals en vastzitten in een ander land, heb alle eps gedownload en gekeken
Ik heb nog nooit twitter gedaan, beetje berichtjes tikken en dan een RT doen in een chaotische omgevingquote:
RTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit twitter gedaan, beetje berichtjes tikken en dan een RT doen in een chaotische omgeving
Breakout, dat was pas baas, reconstructie over gevangenen die weten te ontsnappen, allemaal gezien. HOpelijk komt er een 2e seriequote:
Ik zit op de wc, ik sta op, ik heb de Bus gemistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit twitter gedaan, beetje berichtjes tikken en dan een RT doen in een chaotische omgeving
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Breakout, dat was pas baas, reconstructie over gevangenen die weten te ontsnappen, allemaal gezien. HOpelijk komt er een 2e serie
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan? Fappen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Maraca het volgende:
Het is met name leuk vanwege de communicatie met mensen die je anders nooit zou kunnen bereiken
@geertwildersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Maraca het volgende:
Het is met name leuk vanwege de communicatie met mensen die je anders nooit zou kunnen bereiken
Ja ik zit te wachten op nieuwe, wordt er schijtziek van, vandaag weer met die vriendin die in de gevangenis werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je et ook gevolgt?
Altijd leuk om te weten toch!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten op nieuwe, wordt er schijtziek van, vandaag weer met die vriendin die in de gevangenis werkt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@geertwilders
Net lekker gescheten #schijt #poep
Dat is een neppertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@geertwilders
Net lekker gescheten #schijt #poep
Het zijn maar 7 afleveringen tot nu toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten op nieuwe, wordt er schijtziek van, vandaag weer met die vriendin die in de gevangenis werkt.
Grappige is wel dat alles wat Wilders tweet het nieuws haaltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Vast een complot van de Linkse kerk!
Die van Juicyhil ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grappige is wel dat alles wat Wilders tweet het nieuws haalt
Kutnieuws is ook nieuws.quote:
Bedwelm hem, doe iets!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef Maraca het volgende:
Maar kinders.. ik ga slapenMoet genoeg moed verzamelen om nu eindelijk eens een scharrel te hosselen
K..G..N...E...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca, heb je KGNE nog gekeken?!@!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca, heb je KGNE nog gekeken?!@!
Zul je zien dat hij morgen niet werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ben benieuwd naar je hosselavonturen.
OMGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij morgen niet werkt
Mijn talenknobbel slaapt al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kimi ga nozomu eien@
Ja, ik ken zijn rooster nietquote:
Oh nee, nog niet. Moet ik volgens mij ook nog downloaden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kimi ga nozomu eien@
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik ken zijn rooster niet
[..]
Oh nee, nog niet. Moet ik volgens mij ook nog downloaden.
Je hebt dat nieteens bijgehoudenquote:
Kan toch elke week anders zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt dat nieteens bijgehouden?
Oh kan dat nog verschillen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan toch elke week anders zijn?Vorige week dinsdag was hij er wel en toen heb ik nog met hem zitten trainen.
![]()
Nou dat klinkt zakelijk.quote:
Ga je zelfmoord plegen?quote:
Jij bent er nog.quote:
Hoi Kermitquote:
In dromenland gok ik zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef Flitskikker het volgende:
Maar hoe is het met SuperrrTuxxx?
Mwahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef Flitskikker het volgende:
Maar hoe is het met SuperrrTuxxx?
Gaat goed laatste dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Flitskikker het volgende:
Hoe is het dan met sinterklaaskapoentje?
Wat dan?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat goed laatste dagen
Personal issues that is.quote:
Thnx dudequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh okeSterkte!
Ik ga nu naar bed
Albertoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto heeft dus een echt twitter account zoals hij in Shownieuws zegt?
Stom is dat he. Had je bedacht wat je ging zeggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:24 schreef Maraca het volgende:
Godver, ik baal hier zo van. Klap ik helemaal dicht bij die leuke instructeur.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:24 schreef Maraca het volgende:
Lezen is ook een optie.quote:
Dat heb ik nou nooit hčquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:24 schreef Maraca het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand al het echte einde van RmV gezien?
Ja ik weet hetquote:
Omfg.. dat joch heeft het gewoon nog steeds niet doortwitter:JustinMachiels twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:48:52RT van Alberto Stegeman! http://t.co/yM4PwIJ reageer retweet
Maarja ik heb makkelijk lullen, ik werd zelf gehosseld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ik weet hetVandaag 2x met hem getraind en dan worden er wel wat blikken en glimlachjes naar elkaar geworpen. Na de training kreeg ik nog complimentjes van hem en dan krijg ik er niks uit
![]()
Oh ja, heb wel iemand anders gehosselt, maar die vind ik niet leukMaar zoek wel een squash partner dus
Vrouwen horen ook niet te hosselen, dat is een mannentaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maarja ik heb makkelijk lullen, ik werd zelf gehosseld.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrouwen horen ook niet te hosselen, dat is een mannentaak
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef Maraca het volgende:
Omfg.. dat joch heeft het gewoon nog steeds niet doortwitter:JustinMachiels twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:48:52RT van Alberto Stegeman! http://t.co/yM4PwIJ reageer retweet
Rijinstructeur van Maracaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:24 schreef Maraca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die over de instructeur van de sportschool praten.quote:
Ik hou nog wel van je hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mensen die over de instructeur van de sportschool praten.
Alberto leest zijn mail nietquote:
Mensen die jaloers zijn op de instructeur van de sportschool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mensen die over de instructeur van de sportschool praten.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op de instructeur van de sportschool.
Apebeer! Kijk even of Alberto zijn mail gelezen heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto leest zijn mail nietkennlijk zelf op vakantie
Wauw.. jij hebt echt een Juicyhil-radarquote:
Hij is gisterenavond vertrokken naar het buitenland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto leest zijn mail nietkennlijk zelf op vakantie
Hoe weet jij dat, ben jij zijn undercoverkloonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij is gisterenavond vertrokken naar het buitenland.
Wat is dit? Maraca niet gelijk leuk vinden? Het word eens tijd om deze man eens te confronteren met zijn wanpraktijken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:24 schreef Maraca het volgende:
For rizzle my shizzle?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij is gisterenavond vertrokken naar het buitenland.
Normaal gesproken zou ik zeggen: 'sla hem', maar.. dat is een slecht plan gezien zijn lichaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat is dit? Maraca niet gelijk leuk vinden? Het word eens tijd om deze man eens te confronteren met zijn wanpraktijken!
Vandaag? Of dat bericht van gisteren waarbij hij aangaf blij te zijn dat het account weg is?quote:
Laatstequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vandaag? Of dat bericht van gisteren waarbij hij aangaf blij te zijn dat het account weg is?
Die is ook nep dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
http://twitter.com/#!/StegemanAlberto
Wat een baas
Ja, maar die is overduidelijk nep.quote:
Ja ik las alleen de naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar die is overduidelijk nep.
Ja voor opnames en ik vind het echt super slecht dat jullie dat niet eens weten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
For rizzle my shizzle?
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen: 'sla hem', maar.. dat is een slecht plan gezien zijn lichaam
What are you? A gay fish?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja voor opnames en ik vind het echt super slecht dat jullie dat niet eens weten.![]()
![]()
Sowieso Rob in RmVquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij zegt 30x spjietsjek in het filmpje.
Zelfs Alberto heeft die nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
waar blijft het rob adoratie topic?
zomg!Dat dit... nah, misschien maar beter ookquote:
Dan ontstaat er een slakkespoortje in je onderbroekje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:18 schreef Maraca het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik een B&H topic aan zou maken voor Alberto?
Foei! Zoiets zeg je nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan ontstaat er een slakkespoortje in je onderbroekje?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Fans? Door jou zijn we fans-af voor hemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, Alberto laat maar niks van zich horen. Geeft ie nog wel om z'n fans?
He bah!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Weird Alquote:
Klusjesmannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, want de klusjesmannen hebben een grap bedacht die zo oud is als de weg naar Romequote:
En dan niet posten hé.quote:
Waarom nou pas vanavond?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:04 schreef Juicyhil het volgende:
Vanavond. Maar het is een leuk mailtje
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:04 schreef Juicyhil het volgende:
Vanavond. Maar het is een leuk mailtje
Iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:27 schreef Maraca het volgende:
Als je kunt FOK!ken kun je ook je mail openen
quote:Hoi Fokker, dankjewel voor je excuusmail. Fijn dat je zelf besloten hebt het account te verwijderen, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag! Groet aan Maraca en de rest van de trouwe volgers. Zie je zondag:-) hartelijke groet, Alberto
Zit je nou te soppen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
Ja daarom zei ik ook vanavond, stuk ongeduld
Kijk jij altijd oude topicsquote:
Nee joh ik typte alleen Spangas in op googlequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk jij altijd oude topics
En ze is nieteens echt dood, wel jammer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee joh ik typte alleen Spangas in op google
Een personage uit kinderserie op ned 3. Mijn kleine achterneefjes vinden het wel leuk.quote:
The Usual Suspects op Canvas?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef Maraca het volgende:
Heb zin om vanavond een film te kijken. Iemand tips?
Oude afleveringen van Undercover in Nederland terugkijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef Maraca het volgende:
Heb zin om vanavond een film te kijken. Iemand tips?
Dat moet dan op de computer en wil eigenlijk op de bank hangenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oude afleveringen van Undercover in Nederland terugkijken
Brandenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat moet dan op de computer en wil eigenlijk op de bank hangen
Als ik de afeveringen op de computer heb dan kan ik ze wel streamen naar mijn tv, maar dan moet ik ze eerst allemaal van de website van SBS6 halen. En daar heb ik geen zin in. Daarnaast zal het er wel verschrikkelijk uit zien op een 42" inch schermquote:
Oh..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik de afeveringen op de computer heb dan kan ik ze wel streamen naar mijn tv, maar dan moet ik ze eerst allemaal van de website van SBS6 halen. En daar heb ik geen zin in. Daarnaast zal het er wel verschrikkelijk uit zien op een 42" inch scherm
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:58 schreef Maraca het volgende:
Heb mijn laatste MB's gebruikt om de aflevering van RmV te downloaden voor die gifjes
Wat een eikel en totaal niet grappig!quote:
Dan niet, maar het komt toch echt van zijn e-mailadres en hij heeft het met een Blackberry verzondenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van.
Groetjes,
Jan-Peter Balkenende
alberto@noordkaap.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zie z'n adres door de blur heen geloof ik
Ik kijk de 25quote:
Ik ook, maar dat was toch geen Chineesquote:
Die waren lekker!quote:
Alsjeblieft bespaar je kostbare tijd! Wat een achterlijke hype was dat. Zogenaamd een ultra realistische scfi film met prachtige 3d effecten. Ik kreeg al argwaan toen ik een interview las dat die achterlijke ruimte smurfen geen zoogdieren waren maar wel tieten hadden.quote:
Het zag er wel mooi uit ja. Maar dat verhaal ging helemaal nergens over.. heb het ook vrij snel weer uitgezetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alsjeblieft bespaar je kostbare tijd! Wat een achterlijke hype was dat. Zogenaamd een ultra realistische scfi film met prachtige 3d effecten. Ik kreeg al argwaan toen ik een interview las dat die achterlijke ruimte smurfen geen zoogdieren waren maar wel tieten hadden.En ja hoor het was gewoon een erg softe scfi film met een afschuwelijk verhaal. Het zag er wel mooi uit, dat wel. De enigste leukste scene was toen die Judge Dread achtige kolonel uit zijn tiltrotor vliegtuig ontsnapte met zijn mini mecha en later natuurlijk verliest door een reuze smurf met pijl en boog
![]()
Conclusie ga liever de oude afleveringen bekijken van Alberto en Rob!
Linkje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit die kwakzalver episode te kijken van UiN, allemaal afrika voodoo kwakzalvertjes, dan ben je wel ernstig dom als je daar in trapt
Wat bedoel je? Er is ook een andere indd, ga ik hierna kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Flitskikker het volgende:
Oh het is dus toch die die je bedoelde
Ik zie ze allebij hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef Flitskikker het volgende:
Jij vroeg om een aflevering over kwakzalvers. Er was een oude ("Kwakzalvers"), en deze ("Alternatieve genezers").
Die oude is niet terug te kijken op SBSGemist
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ow, toch niet, MMMUUUUU
Hij is wel interessant, echt een supergesloten wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:07 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga Schiphol-Oost 'ns terugkijken straks. Die ook maar dan
Lees de op eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Goeiedag
Even Red Mijn Vakantie terugkijken
Leuke mail van Albertoquote:
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Leuke mail van Alberto
Wie was de fokker die een nep-account had aangemaakt?
Maar het twitter account bestaat niet wat in de OP staat van de 100ste volger
Aha nu snap ik het. Is er al bekend wanneer Alberto een twitter account opent zoals hij zei in Shownieuws?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja
En dat was JuicyhilEn natuurlijk bestaat het twitteraccount van de OP niet meer, daar gaat de hele mail over. Hij bestond eerst wel en later heeft Juicy die moeten verwijderen van Alberto
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF alberto doet groet aan Maraca apart
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dat zie je toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aaah, je bent 'rest'quote:
Wat is daar nou weer mis meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto ook altijd met zijn smiley ";-)"
wie doet er nou nog een - tussen zijn ; ) smiley
Alberto vindt mij liefquote:
Ja ze is zijn neukpopquote:
Ja dat was ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef das_phantom het volgende:
Paar dagen geleden stuurde iemand een uitnodiging naar Alberto voor een lezing. Al reactie?
Nee, doe maar niet. Het is nu wel leuk geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat was ik
Geen reactie
En JuicyHill wel teruggemailt dus het lijkt me dat hij hem heeft verworpen.
Maar ik heb ook geen spellingscheck gedaan en 2 zinnen klopten niet eens, iemand hier moet ff een 2e poging wagen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef das_phantom het volgende:
Alberto probeert Maraca te regelen
Gelukkig heb jij hier verder niks over te zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Het is nu wel leuk geweest.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef das_phantom het volgende:
Nodig ik liever Rob uit voor een speedcheck bij ons thuis
Het verbaasde mij ook dat hij mij apart noemde.quote:
Nee, daar heb je gelijk in. Doe wat je niet laten kan, maar mij lijkt het verstandiger om hem even met rust te laten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij hier verder niks over te zeggen
Achja, hosselseizoen he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef das_phantom het volgende:
Alberto probeert Maraca te regelen
Ja zo'n zinnetje hebben we vaker gehoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Maraca het volgende:
I did not have sexual relations with that man
'Mooi geweest' reactie van een mod die er niks aan kan doen whehehquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook dat hij mij apart noemde.Maar desalniettemin is het wel leuk
[..]
Nee, daar heb je gelijk in. Doe wat je niet laten kan, maar mij lijkt het verstandiger om hem even met rust te laten.
Apebeerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke fokker heeft alberto's site eigenlijk gehackt?
Ik reageerde niet als een modquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'Mooi geweest' reactie van een mod die er niks aan kan doen wheheh
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo'n zinnetje hebben we vaker gehoord.
Ja zelfs ik weet het nogquote:
Apebeerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke fokker heeft alberto's site eigenlijk gehackt?
Heeftie ook daadwerkelijk de fles wijn ontvangenquote:
Tijdelijk toch maar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef Doler12 het volgende:
Werd zelf onmiddellijk verbannen door Danny
Permabanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef Doler12 het volgende:
Werd zelf onmiddellijk verbannen door Danny
Ja en nee. Alberto heeft hem uiteindelijk zo'n speciaalbier-pakket gestuurd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeftie ook daadwerkelijk de fles wijn ontvangen
Neuh, hij is nog steeds actief op FOK! maar dan onder een andere naam.quote:
Ik hou er echt van dat alberto zo sportief is en respect heeft voor zijn fans. Kun je van veel BN'ers niet zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja en nee. Alberto heeft hem uiteindelijk zo'n speciaalbier-pakket gestuurd.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou er echt van dat alberto zo sportief is en respect heeft voor zijn fans. Kun je van veel BN'ers niet zeggen
Spermabanquote:
Wat een baas hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou er echt van dat alberto zo sportief is en respect heeft voor zijn fans. Kun je van veel BN'ers niet zeggen
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is zijn site gekoppeld aan SBS6.nl sinds de hack?
Baal wel dat zijn eerste seizoen(en) niet op zijn site terug te kijken zijnquote:
Oooow ja de de Afrikaanse voodoo doktersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baal wel dat zijn eerste seizoen(en) niet op zijn site terug te kijken zijn
Ik wil homoparkeerplaats nog wel eens zien, of de eerste kwakzalvers episode
Die staat er wel op, gister gekekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oooow ja de de Afrikaanse voodoo dokters
quote:Arnold de Havik16:04
ALBERTOOOOO, waarom kunnen we de episodes van het eerste seizoen niet terug zien?
Groeten van FoK! forum
Verwijderen
Dat ben ik, achternaam is undercovernaam voor sollicitatiesquote:
quote:Martijn Boerrigter05 augustus
hee!...
Ik ben eigelijk wel benieuwt of je ook in Area 51 binnen komt...
Werelds best bewaakte militaire basis...
Elke dag vertrekt er een vliegtuig vanuit lasvegas naar Area 51!
Als jij aan boord van dat vliegtuig kan komen dan heb ik zkr RESPECT!
Bericht
maagdendokter, die is nog redelijk nieuw, die staat misschien nog op de sitequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef das_phantom het volgende:
Hm zou ook nog wel wat afleveringen terug willen zien. Zo eentje over een man die afsprak met meisjes en zelf een dierenwinkel had ofzo. Weet iemand deze nog?
Die foto, omgquote:
Waarbij Alberto ook die dierenwinkel binnenging en die man maar bleef ontkennen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef das_phantom het volgende:
Hm zou ook nog wel wat afleveringen terug willen zien. Zo eentje over een man die afsprak met meisjes en zelf een dierenwinkel had ofzo. Weet iemand deze nog?
Die gek ja hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef das_phantom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |