twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
Dat is ook leuk ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vond het wel een gaaf programma, net zoals locked up abroad van NatGeo, over drugsdeals en vastzitten in een ander land, heb alle eps gedownload en gekeken
Ik heb nog nooit twitter gedaan, beetje berichtjes tikken en dan een RT doen in een chaotische omgevingquote:
RTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit twitter gedaan, beetje berichtjes tikken en dan een RT doen in een chaotische omgeving
Breakout, dat was pas baas, reconstructie over gevangenen die weten te ontsnappen, allemaal gezien. HOpelijk komt er een 2e seriequote:
Ik zit op de wc, ik sta op, ik heb de Bus gemistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit twitter gedaan, beetje berichtjes tikken en dan een RT doen in een chaotische omgeving
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Breakout, dat was pas baas, reconstructie over gevangenen die weten te ontsnappen, allemaal gezien. HOpelijk komt er een 2e serie
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan? Fappen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Maraca het volgende:
Het is met name leuk vanwege de communicatie met mensen die je anders nooit zou kunnen bereiken
@geertwildersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:14 schreef Maraca het volgende:
Het is met name leuk vanwege de communicatie met mensen die je anders nooit zou kunnen bereiken
Ja ik zit te wachten op nieuwe, wordt er schijtziek van, vandaag weer met die vriendin die in de gevangenis werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je et ook gevolgt?
Altijd leuk om te weten toch!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten op nieuwe, wordt er schijtziek van, vandaag weer met die vriendin die in de gevangenis werkt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@geertwilders
Net lekker gescheten #schijt #poep
Dat is een neppertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
@geertwilders
Net lekker gescheten #schijt #poep
Het zijn maar 7 afleveringen tot nu toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten op nieuwe, wordt er schijtziek van, vandaag weer met die vriendin die in de gevangenis werkt.
Grappige is wel dat alles wat Wilders tweet het nieuws haaltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Vast een complot van de Linkse kerk!
Die van Juicyhil ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grappige is wel dat alles wat Wilders tweet het nieuws haalt
Kutnieuws is ook nieuws.quote:
Bedwelm hem, doe iets!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef Maraca het volgende:
Maar kinders.. ik ga slapenMoet genoeg moed verzamelen om nu eindelijk eens een scharrel te hosselen
K..G..N...E...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca, heb je KGNE nog gekeken?!@!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca, heb je KGNE nog gekeken?!@!
Zul je zien dat hij morgen niet werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ben benieuwd naar je hosselavonturen.
OMGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij morgen niet werkt
Mijn talenknobbel slaapt al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kimi ga nozomu eien@
Ja, ik ken zijn rooster nietquote:
Oh nee, nog niet. Moet ik volgens mij ook nog downloaden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kimi ga nozomu eien@
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik ken zijn rooster niet
[..]
Oh nee, nog niet. Moet ik volgens mij ook nog downloaden.
Je hebt dat nieteens bijgehoudenquote:
Kan toch elke week anders zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt dat nieteens bijgehouden?
Oh kan dat nog verschillen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan toch elke week anders zijn?Vorige week dinsdag was hij er wel en toen heb ik nog met hem zitten trainen.
![]()
Nou dat klinkt zakelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |