SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Please sir. When moon? When Mustang?
Het is de baardquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alweer zo'n Rossdale fetishist!
Ik weet niet hoe die jongen het doet, maar de dames soppen alleen al bij de gedachte aan hem!
Ik ben je grootste nachtmerriequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Misan het volgende:
[..]
wie ben je, wat doe je en wat is je ding?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben je grootste nachtmerrie
mijn nero heeft al zat cd's uitgebrachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Poit het volgende:
CD VAN NERO IS UIT!!!
WOPWOPWOPWOPWOPWOWPOW
Een zwangere scharrelquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is jouw grootste nachtmerrie dan
Voorbeeld:quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad, dus ik ben nergens meer bang voorquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Ik ben Gwen, werk in Den Bosch, doe het met Nick-GizMo en ik ben net 18 jaar
of een muurquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb je abortusklinieken voor, probleem opgelost.
En doe Woody Woodpecker na?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Ik ben Gwen, werk in Den Bosch, doe het met Nick-GizMo en ik ben net 18 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
hmm... Nick, zeg er eens wat van
fixquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Ik ben Gwen, werk in Den Bosch, doe het met Nick-GizMo en ik ben net 18 jaar omdat het van nick moet.
verzameld iemand hier ook my little pony's
fuuu, demelza gaat je nu slaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef Misan het volgende:
Je mag je wenkbrauwen trouwens wel eens doen
Die kunnen we hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fuuu, demelza gaat je nu slaan
Wat moet ik zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
hmm... Nick, zeg er eens wat van
Met kruipele pootjequote:
demelza?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fuuu, demelza gaat je nu slaan
Sharquote:
Ja en ik vraag watquote:
Serieus trouwens Misan! Je hebt wat gemist op de meet! Shar zegt zo schattig: FUUUUUUUUquote:
quote:
SPOILER: uitleg van het garpje voor NickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je komt er maar al te graagquote:
Komt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar je komt er maar al te graag
ja fucking jammer! die dag is me helemaal tussen de beentjes gesijpeld!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus trouwens Misan! Je hebt wat gemist op de meet! Shar zegt zo schattig: FUUUUUUUU
Jaman, was een zooitje old en new school matties.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Misan het volgende:
[..]
ja fucking jammer! die dag is me helemaal tussen de beentjes gesijpeld!
Zag op een gegeven moment op vleesboek voorbij komen dat Nebo in de trein naar de meet zat. Ik had er graag bij geweest, omdat de meesten van de geregelde badgasten ook naar den bosch kwamen!
ah nice, ik heb de laatste statusupdate gehad toen je ging beginnen met het spuiten van de panelen geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaman, was een zooitje old en new school matties.
Maaruuh, mischien binnenkort bij mij arcadekast party? Moet nog even bierhouders op dat ding monteren
Hij staat, en werkt, is nog niet af maar er kan op gegamed wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ah nice, ik heb de laatste statusupdate gehad toen je ging beginnen met het spuiten van de panelen geloof ik
PC met monitor doen het en joystick en knoppen werken? Wat moet er nog aan gebeuren?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij staat, en werkt, is nog niet af maar er kan op gegamed worden
Moet nog een bezel maken zodat je enkel het nuttige deel van het beelscherm ziet. Er moet eigenlijk een andere PC in. Moet nog een aansluiting maken voor m'n dansmat. Euh, moet nog een muntproef in (old school jewait) en uiteindelijk moet er ook nog Art op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Misan het volgende:
[..]
PC met monitor doen het en joystick en knoppen werken? Wat moet er nog aan gebeuren?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet nog een bezel maken zodat je enkel het nuttige deel van het beelscherm ziet. Er moet eigenlijk een andere PC in. Moet nog een aansluiting maken voor m'n dansmat. Euh, moet nog een muntproef in (old school jewait) en uiteindelijk moet er ook nog Art op.
Ik kan je niet meer helpen met bultenfoto'squote:Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Poit het volgende:
Al is het natuurlijk een geniaal idee als de dames van de SC hun voorgevel lenen voor wat crea bea bulten art
Niks foto's! Gewoon afdrukkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer helpen met bultenfoto's
Een leeg biertje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag GameBabe welquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Mijn billen verdwijnen ook
Ik kan de kast anders wel een keer komen zwaffelen?
Die kan ook de kast zwaffelen?quote:
Beter dan ikquote:
Euh, Lotje en Shar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef Misan het volgende:
Maarre geen tieten meer dus en ook geen nieuwen in de OP?
DAT KOMT DOOR ZIJN HAARquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alweer zo'n Rossdale fetishist!
Ik weet niet hoe die jongen het doet, maar de dames soppen alleen al bij de gedachte aan hem!
Zag gisteren dat het laat was dus niet game afgesloten maar ps3 uit gezet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grandpa hoe kun jij nou in 2 verschillende games op hetzelfde moment trophys krijgen!
facebook koppelen in je ps3 of x360.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit, en hoe doe je die meldingen op FB krijgen voor psn en xbl?
Dat is dan jammer, want deze week gaat de tondeuse er overheenquote:
ja niet bij alle games werkt datquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Zag gisteren dat het laat was dus niet game afgesloten maar ps3 uit gezet.
Nu bij het connecten synced hij de over gebleven berichten over trophy's.
[..]
facebook koppelen in je ps3 of x360.
WAIT WHUT WHYquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want deze week gaat de tondeuse er overheen
Handmatig je trophy overzicht openen dan synced hij de rest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja niet bij alle games werkt dat
Dude!! Geef dan wat aan mij?? Ik kan nog wel wat wilde lokken gebruikenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he neboot, een leeg glas bier is als een bh aan de waslijn - het beste is eruit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay mijn balkon heeft een hekdingetje waardoor ze er aan de zijkant niet meer af kunnen kletteren
Nu nog steeds niets op?quote:
hekje 2 euroquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef Solique het volgende:
[..]Scheelt geregeld tripjes naar de dierenarts voor je.
pffquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hekje 2 euro
dierenarts kosten nu op de 320 en moet nog 2 bezoeken
Ook over je baard?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doei Chanelquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hekje 2 euro
dierenarts kosten nu op de 320 en moet nog 2 bezoeken
Nice, ben benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yesh, maar als de dame in kwestie maar één bh heeft, is het alleen maar leuk voor jou!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef Mday het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he neboot, een leeg glas bier is als een bh aan de waslijn - het beste is eruit.
als het maar niet te sterk maar wel lekker ruikt zal het me aan m'n reet roesten wat voor merk het is..quote:
Tering, hard lukt mij al nauwelijksquote:
Oh ga je solliciteren?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef Rossdale het volgende:
Tondeuse gaat alleen over mijn sik en bakkebaarden heurVoor de rest gewoon de schaar
Je stelt me teleur. Ik ga morgenochtend naar de kapper, gaat weer lekker kort worden. En ondertussen heb ik mijn 'baard' al bijna twee weken niet geschoren, dus dat gaat leuk samen (het ziet er weinig indrukwekkend uit omdat het blond isquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef Rossdale het volgende:
Tondeuse gaat alleen over mijn sik en bakkebaarden heurVoor de rest gewoon de schaar
ik heb soms dat ik een nummer op hard op vier sterren heb en op expert op 5quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Tering, hard lukt mij al nauwelijks
bekend.. soms is die hard shit niet logisch 'vermakkelijkt'quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb soms dat ik een nummer op hard op vier sterren heb en op expert op 5
Bij Paul?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Ik ga morgenochtend naar de kapper, gaat weer lekker kort worden. En ondertussen heb ik mijn 'baard' al bijna twee weken niet geschoren, dus dat gaat leuk samen (het ziet er weinig indrukwekkend uit omdat het blond is)
Nee, om wat voor reden dan ook fiets ik helemaal naar de Hamseweg, bij Mardy. Altijd mijn kapper geweest, en ik durf niet te veranderen van kapperquote:
Duurder dan 21,50 incl spulletje in je haar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, om wat voor reden dan ook fiets ik helemaal naar de Hamseweg, bij Mardy. Altijd mijn kapper geweest, en ik durf niet te veranderen van kapper
ik heb nog wel een boterhammetje voor je. U moet goed eten mevrouwquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
beh te lui om eten te halen maar ook nix in huis
gievquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
ik heb nog wel een boterhammetje voor je. U moet goed eten mevrouw
0900-123TACOquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
beh te lui om eten te halen maar ook nix in huis
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo deze huillie had lekker niets bij de tandarts (volgens mij voor het allereerst)
En ja ik mag een huillie zijn ik heb echt al veel aan mijn gebit gehad en heb nog heel veel te goed (moet dus nog 1 nieuwe kroon, en er moeten nog 5 aangemeten worden) Dus als ik naar de tandarts moet ben ik lekker een huillie![]()
Maar dit keer had ik niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh en poit je hebt gelijk!! Zwemmen is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo deze huillie had lekker niets bij de tandarts (volgens mij voor het allereerst)
En ja ik mag een huillie zijn ik heb echt al veel aan mijn gebit gehad en heb nog heel veel te goed (moet dus nog 1 nieuwe kroon, en er moeten nog 5 aangemeten worden) Dus als ik naar de tandarts moet ben ik lekker een huillie![]()
Maar dit keer had ik niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh en poit je hebt gelijk!! Zwemmen is![]()
![]()
![]()
![]()
net als bij poit: waar was onze uitnodiging?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en heerlijke BBQ gehad bij fruit thuis
Was bij zijn ouders in Herten, dus sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net als bij poit: waar was onze uitnodiging?
Voor die tijd kom ik op z'n minst nog een keer Magic spelen en hamburgers eten!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was bij zijn ouders in Herten, dus sorry![]()
Als wij in ons volgende huisje een tuin of balkon hebben, geven we wel een keer een BBQ!
Op woensdagquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor die tijd kom ik op z'n minst nog een keer Magic spelen en hamburgers eten!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Why the sad face?quote:
Jaa kom maar! Voor hamburgers ben je ook op andere dagen welkomquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn.. Ik kan niet zulke lekkere burgers maken als Lot..quote:
Kunnen we je gelijk Magic leren spelen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh shar je mag ook wel hamburgers komen eten hoor!
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Kunnen we je gelijk Magic leren spelen..
Heb je trouwens al met je deck gespeeld lot?
Op internet/console lijkt het me idd ook geen klap aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
Weer geprobeerd maar blijf maar weinig aan dat Magic vinden.
Cool!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja![]()
En 2 keer gewonnen van fruit maar dat komt omdat mijn deck veel sterker is als waar hij mee speelde, en dat is maar saai!
Dus hij moet even een deck maken waar hij ook nog kans maakt om te winnen (maar ook weer niet teveel want hij speelt natuurlijk al veel langer)
Je moet het ook niet op de computer doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
Makkelijk antwoord: Dat doe ik al genoegquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op internet/console lijkt het me idd ook geen klap aan.
Maar zo met kaarten is het wel geinig.
Een spel dat echt veel leuker is: Spank the monkey! Echt een aanrader!!
Veel bier en wiet doen wonderenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
Nieuwe set kaarten en de nieuwe zit qua game/besturing wat beter in elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Misan het volgende:
Zeg poitje, zit er uberhaupt enig verschil in Magic Planeswalkers 2011 en 2012 op de PS3?
QFT!quote:
Oke als je hamburgers komt eten gaan we spank the monkey doen!! Ik weet zeker dat je het een tof spel zal vinden!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Makkelijk antwoord: Dat doe ik al genoeg
Ander antwoord: Nooit van gehoord
Ongetwijfeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke als je hamburgers komt eten gaan we spank the monkey doen!! Ik weet zeker dat je het een tof spel zal vinden!!
20 euroquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Misan het volgende:
[..]
Duurder dan 21,50 incl spulletje in je haar?
QFT! Magicquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
quote:
hmm, kutnieuws is nooit leuk.. sterkte ermee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
En daarna proberen te slapen, ik heb net kudtnieuws te horen gekregen en dat valt me rauw op mijn dak.
Ik moest lachen om je opmerkingquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
hmm, kutnieuws is nooit leuk.. sterkte ermee.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
En daarna proberen te slapen, ik heb net kudtnieuws te horen gekregen en dat valt me rauw op mijn dak.
Tss, Dance Central 2 is al voor mij!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
Sterfgeval, totaal onverwacht en ik zit er even mee. Nachtje slapen en daarna iedereen om me heen slaan als ze me aan Dance Central 2 laten beginnen is de beste remedie. Hoop ik. Ik snap gewoon even iets niet, maar goed. Slapen dus.
Ja, vast wel, maar dan hoef je hem niet perse te spelen! Je kunt je beter richten op Fable en Gears of War 3 denk ik, die zullen op de beursvloer heel wat lastiger speelbaar zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:48 schreef Pheno het volgende:
Ik gok dat ie morgen ook op het speeldagje staat.
Sterkte! En ik heb het niet over DC2, maar dat begreep je hopelijk alquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
Sterfgeval, totaal onverwacht en ik zit er even mee. Nachtje slapen en daarna iedereen om me heen slaan als ze me aan Dance Central 2 laten beginnen is de beste remedie. Hoop ik. Ik snap gewoon even iets niet, maar goed. Slapen dus.
Seriously, geen gecondoleerd om te beginnen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:42 schreef koei het volgende:
[..]
Tss, Dance Central 2 is al voor mij!
Gecondoleerd Phequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht ook al vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Seriously, geen gecondoleerd om te beginnen?
Gecondoleerd Phenoquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
en dit idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Seriously, geen gecondoleerd om te beginnen?
Ik zit in Keulen, maar dat doet er niet toe. Ik ga eigenlijk nooit naar begrafenissen. Ik zou gaan janken bij een vreemde, door de sfeer die er altijd hangt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gecondoleerd Pheno![]()
Hoop dat het afscheid iig mooi is.
Goedemorgen all
Dat zag ik gisteren ergens voorbij komen. Echt, de plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:41 schreef Reintji het volgende:
Mogguh, even een promo om te starten.
Gecondoleerd. Heb hetzelfde qua sfeer, ik ga ook meestal niet voor mezelf, maar meer voor de nabestaanden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit in Keulen, maar dat doet er niet toe. Ik ga eigenlijk nooit naar begrafenissen. Ik zou gaan janken bij een vreemde, door de sfeer die er altijd hangt.
Gecondoleerd Phenoquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
Ja same, plus dat ik het haat om er heen te gaan, omdat ik geen tranen heb denken mensen vaak dat het mij echt niets doetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Heb hetzelfde qua sfeer, ik ga ook meestal niet voor mezelf, maar meer voor de nabestaanden.
Ik schrok indd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:43 schreef Mday het volgende:
goooedemorguh
ja ik is vroeg gek he
net doen alsof ik voor gamescom nieuwsberichten schrijf
Ik las koftiet. Why.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:49 schreef Mday het volgende:
[..]
twee mogelijkheden:
great minds think alike
of
waar het hartje van vol zit...
[..]
[ afbeelding ]
Handig om bij je eerste afspraken al uit te lopen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Trage tandarts is traag, had afspraak om kwart voor
spoedgevalletje blijkbaar, naja als ik een spoedgeval was zou k t ook fijn vinden als t even tussendoor konquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Handig om bij je eerste afspraken al uit te lopen...
Is dat iets nieuws dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Trage tandarts is traag, had afspraak om kwart voor
oh ik word meestal netjes op tijd geholpenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws dan?
Gebeurd zo vaak dat een tandarts uit loopt.
Ik ben altijd verbaasd als ik op de afgesproken tijd geholpen word.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik word meestal netjes op tijd geholpen
Sterktequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
niet deze kant op graag!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
Ik moet een windje laten maar ik durf niet
Houd maar lekker daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
Ben je ondertussen nog niet aan de beurt bij de tandarts?quote:
Is het er zo'n één?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
quote:
Hier nietquote:
Ik volgende week, en de week erop. Nu je het zegt trouwens, ik moet nog even bellen naar de beste man.quote:
Dude bummerquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Pheno het volgende:
Lekker jong ff op de stoel liggenquote:
Dude, doe het weg.quote:
Die film is geniaal!quote:
Mietjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Een van de weinige films die ik absoluut weiger om te kijken.
quote:
Dan ben je als tandarts niet goed bezig neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Nee sorry daarvoor moet ik nog iets te vaak in die stoel plaatsnemen om dat te kunnen zien.
Heb al 1 ervaring gehad met mijn vorige tandarts!! Die dacht mij even snel te kunnen verdoven terwijl ik uit het raam keek, dus ik kijk nietsvermoeden naar rechts zie, zie ik op 2 mm afstand van mijn gezicht ineens die naald. mijn reactie was uiteraard om die naald uit zijn hand te slaan, moet je maar niet onaangekondigd zo'n naald in mijn mond willen duwen. Hij boos, ik boos![]()
Valt nog soort van mee dus. Voor Eindhovens danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Lot weet het dan ook wel uit te zoeken. Een idioot voor een tandarts, een autist als dokter, een debiel als vriend
Bweehehehehhehehe.
Eindhoven de Gekste!
Nee he! Hij werd boos want wat nou als hij die naald in zijn oog had gekregen! Maar dat argument kon ik zelf ook gebruiken en toen wist hij toch niet meer zo goed wat hij daarop moest zeggen. Mja toen moesten mijn kiezen nog steeds getrokken worden.. dus wellicht was de tandarts boos maken niet de beste optiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan ben je als tandarts niet goed bezig nee
Maar wel de allerleukste debielquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Lot weet het dan ook wel uit te zoeken. Een idioot voor een tandarts, een autist als dokter, een debiel als vriend
Bweehehehehhehehe.
Eindhoven de Gekste!
Je bent nog gebleven ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee he! Hij werd boos want wat nou als hij die naald in zijn oog had gekregen! Maar dat argument kon ik zelf ook gebruiken en toen wist hij toch niet meer zo goed wat hij daarop moest zeggen. Mja toen moesten mijn kiezen nog steeds getrokken worden.. dus wellicht was de tandarts boos maken niet de beste optie
Nou ja mijn ontstoken verstandskiezen moesten er toch uit, want ik had verdomde last ervan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent nog gebleven ook?
Damn, ik had in jouw situatie opgestaan en weggegaan om daar nooit meer terug te komen.
-edit Of er moet wel een verdomd leuke tandartsassistentie zijn
Kortom: fruit is goed voor je tanden!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja mijn ontstoken verstandskiezen moesten er toch uit, want ik had verdomde last ervan.
En je weet nooit wanneer je bij een ander terecht kan. Daarbij ging ik van de ene slechte tandarts naar de andere en je weet maar nooit waar je daarna weer terecht komt. Kort daarna kreeg ik iets met fruit en hij heeft gelukkig een goede tandarts en vanaf toen kon ik daar terecht
Behalve teveel sinaasappelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kortom: fruit is goed voor je tanden!
quote:
quote:
was een keer met mijn zusje naar de tandarts geweest voor een spoedgeval omdat ze ontsteking had na getrokken verstandskies. Komt hij met een schoonmaakspuit en propt ie dat met geweld in dr mond.... mis. recht in dr ontsteking. arme plops had tranen in dr ogen staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee he! Hij werd boos want wat nou als hij die naald in zijn oog had gekregen! Maar dat argument kon ik zelf ook gebruiken en toen wist hij toch niet meer zo goed wat hij daarop moest zeggen. Mja toen moesten mijn kiezen nog steeds getrokken worden.. dus wellicht was de tandarts boos maken niet de beste optie
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:22 schreef Mday het volgende:
[..]
was een keer met mijn zusje naar de tandarts geweest voor een spoedgeval omdat ze ontsteking had na getrokken verstandskies. Komt hij met een schoonmaakspuit en propt ie dat met geweld in dr mond.... mis. recht in dr ontsteking. arme plops had tranen in dr ogen staan.
Eikel.
overigens heb ik niks op met die kerel. hij heeft ooit gezegd dat ik mijn gebit niet goed verzorg terwijl ik elke dag twee keer poets, en mijn broer NOOIT (+ roken) en zei toen dat naar mijn broer moest kijken.
ik zei dat ik dan wel heel rotte tanden zou krijgen.
'nee want ik ben tandarts en ik zie dat hij het goed doet'
'en ik zie hem NOOIT poetsen!'
frakking amateur.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Herkenbaar
M'n broer mankeert best veel maar lijkt tanden van staal te hebben. Ik krijg ook altijd commentaar terwijl ik stiekem m'n best doe terwijl m'n broer het echt geen reet interesseert.
Dit!quote:
quote:
Dat is dus de rook die ik vanaf hier kan zienquote:
Dat weet je vanwege je vriendin zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Van aardbeien worden je tanden witter
Ow leuk, tandarts-verhalen. Ik ben een jaar terug van tandarts gewisseld omdat mijn oude me op wilde laten draaien voor een gemiste afspraak die ik anders op mijn kaartje had staan dan zij in de agenda. Toen ik het recht wilde breien beweerde ze dat ik de afspraak op het kaartje uitgegumd had en opnieuw had opgeschreven, omdat ze zo stom waren om het met potlood te doen en het er uitgeveegd uit zag (dat ding heeft een week lang opgevouwen in mijn broek gezeten en nog langer in mijn portemonnee). Bovendien zou het niet het handschrift zijn van één van die assistentes daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:22 schreef Mday het volgende:
[..]
was een keer met mijn zusje naar de tandarts geweest voor een spoedgeval omdat ze ontsteking had na getrokken verstandskies. Komt hij met een schoonmaakspuit en propt ie dat met geweld in dr mond.... mis. recht in dr ontsteking. arme plops had tranen in dr ogen staan.
Eikel.
overigens heb ik niks op met die kerel. hij heeft ooit gezegd dat ik mijn gebit niet goed verzorg terwijl ik elke dag twee keer poets, en mijn broer NOOIT (+ roken) en zei toen dat naar mijn broer moest kijken.
ik zei dat ik dan wel heel rotte tanden zou krijgen.
'nee want ik ben tandarts en ik zie dat hij het goed doet'
'en ik zie hem NOOIT poetsen!'
frakking amateur.
Nee dat is het windje van Poitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is dus de rook die ik vanaf hier kan zien
Geen tornado hier te zienquote:
Het is die groenequote:
Ik blijf dat toch ook een vreemd verhaal vinden. Ik zou mijn tandarts dan ook met naam en alles in de hele omgeving bekend maken als vreemde snuiter. Belachelijk om iemand zo te behandelen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow leuk, tandarts-verhalen. Ik ben een jaar terug van tandarts gewisseld omdat mijn oude me op wilde laten draaien voor een gemiste afspraak die ik anders op mijn kaartje had staan dan zij in de agenda. Toen ik het recht wilde breien beweerde ze dat ik de afspraak op het kaartje uitgegumd had en opnieuw had opgeschreven, omdat ze zo stom waren om het met potlood te doen en het er uitgeveegd uit zag (dat ding heeft een week lang opgevouwen in mijn broek gezeten en nog langer in mijn portemonnee). Bovendien zou het niet het handschrift zijn van één van die assistentes daarUiteindelijk niet hoeven betalen, toen zij eenmaal een brief stuurde dat de vertrouwensband beschadigd was en ik een andere tandarts moest zoeken, had ik al lang een andere. En dat is nog maar één van de keren dat ze gefaald hadden
Awesome! Heb je voor en na foto's?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
thanks heren maar nee ik heb zelf ze al aangepakt
Tandartsenpraktijk Nieuwland?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow leuk, tandarts-verhalen. Ik ben een jaar terug van tandarts gewisseld omdat mijn oude me op wilde laten draaien voor een gemiste afspraak die ik anders op mijn kaartje had staan dan zij in de agenda. Toen ik het recht wilde breien beweerde ze dat ik de afspraak op het kaartje uitgegumd had en opnieuw had opgeschreven, omdat ze zo stom waren om het met potlood te doen en het er uitgeveegd uit zag (dat ding heeft een week lang opgevouwen in mijn broek gezeten en nog langer in mijn portemonnee). Bovendien zou het niet het handschrift zijn van één van die assistentes daarUiteindelijk niet hoeven betalen, toen zij eenmaal een brief stuurde dat de vertrouwensband beschadigd was en ik een andere tandarts moest zoeken, had ik al lang een andere. En dat is nog maar één van de keren dat ze gefaald hadden
Helpt altijd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had niet echt ruzie maar het ging onderling onder elkaar weer lekker, dus ik ben er maar even tussendoor gaan brullen
Riep je FUUUUUUUUUU?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had niet echt ruzie maar het ging onderling onder elkaar weer lekker, dus ik ben er maar even tussendoor gaan brullen
Weet je waar je tanden ook witter van worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Van aardbeien worden je tanden witter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 14:08:44 ]
Sol. De meneer en mevrouw Sol, die zou ik vermijden. Sol, Sol, Sol, Sol. Gaat niet goed met Sol. Prutsers die familie Sol.quote:
Autocue humor, ik heb het nooit begrepen.quote:
IK WIL OOK HIER IS HET MAAR STOM.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo lekker bakje druiven en groene thee, hoe gezond ben ik (met een mini lion als toetje)
Ik heb voor jou die koe-kaasjes gekocht, en toetjes!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
IK WIL OOK HIER IS HET MAAR STOM.
ik wil ook zo'n vriendin die koekaasjes voor me kooptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb voor jou die koe-kaasjes gekocht, en toetjes!
ja, goed vermaak. Thomas altijd veul beter dan zJanzJaapquote:
NOOOOHquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Chocoladesaus en slagroom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eentje met chocoladesaus en vlaflippenquote:
WINNINGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[WIN] Deus Ex: Human Revolution prijzenpakket!
Yes, heb lekker weer even kunnen soggen
Doet je meisje dat niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:39 schreef Mday het volgende:
[..]
ik wil ook zo'n vriendin die koekaasjes voor me koopt
fixed, onlangs overledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Doet je meisje dat niet meer?
Is het nog een beetje gezellig in Helmond
http://www.nu.nl/binnenla(...)weld-omgebracht.html
Vlaflips zijn bijna net zo lekker als je bipsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eentje met chocoladesaus en vlaflippen
quote:
quote:
Heeft ze lekkere bips ja? Heb daar niet eens goed naar gekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vlaflips zijn bijna net zo lekker als je bips
Kan ik nog vaker genoemd wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef Nebo het volgende:
Sol. De meneer en mevrouw Sol, die zou ik vermijden. Sol, Sol, Sol, Sol. Gaat niet goed met Sol. Prutsers die familie Sol.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vlaflips zijn bijna net zo lekker als je bips
quote:
Het is dat die van mij nog vetter isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stuur het prijzenpakket maar mijn kant op idd!
hehehe... tof!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[WIN] Deus Ex: Human Revolution prijzenpakket!
Yes, heb lekker weer even kunnen soggen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Poit het volgende:
Ahw.. Arm vriendinnetje van mij.. Koopt ze een lowlandskaartje via marktplaats, ziet ze net dat die bij de laatste batch kaarten zit die ongeldig gemaakt zijn..
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Maar dan moet je haar maar gaan troosten...
Zeg, heb je dat als echte billenman niet eens naar gekeken? Moet ik nu beledigd zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
[..]
Heeft ze lekkere bips ja? Heb daar niet eens goed naar gekeken
Ik denk het wel, na de eerste keer dat ie mij zag had ie me een eng anatomisch accurate tekening opgestuurd....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg, heb je dat als echte billenman niet eens naar gekeken? Moet ik nu beledigd zijn?
In tegendeel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg, heb je dat als echte billenman niet eens naar gekeken? Moet ik nu beledigd zijn?
Oeh, die heb ik nog!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk het wel, na de eerste keer dat ie mij zag had ie me een eng anatomisch accurate tekening opgestuurd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik nog!HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Je durfde gewoon niet omdat je bang was dat fruit boos zou wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
In tegendeel!
Blijkbaar ben ik zo onder de indruk van je koppie dat ik daar geen behoefte aan had.
En daarbij is het niet netjes om naar de billen van 'de vriendin van' te staren..
Nee, zelfs ik heb een beetje respect in m'n donder zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je durfde gewoon niet omdat je bang was dat fruit boos zou worden
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef Tain het volgende:
Poit!
Hier een nieuwe gitaar voor GH/RB!
[ afbeelding ]
Fruit is wel heel sterk hoorquote:
You and what armyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, zelfs ik heb een beetje respect in m'n donder zitten
Ik kan Fruit makkelijk hebben![]()
Don't need an army, just me and my 5 knuckle sandwich.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Alsof jullie zouden vechten![]()
Als het tot een gevecht zou komen zou binnen 10 seconden een van jullie 2 refereren naar een of ander vechtspel en dan zijn jullie alweer vergeten wat jullie aan het doen zijn en gaan dan mortal combat ofzo spelen.
Waaraan?quote:
meh neuh niet echt... PS Vita is wel een aardig apparaatje, maar geen 250 euro waard inho en die Move blijven ze ook tof vinden bij Sony dus hebben ze nu alle accesoires die Nintendo ook voor de Motion-controller had ook voor de PS Move en gaan ze ook Move Fitness uitbrengen om maar even origineel te blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
Is het wat? Geen zin om te kijken, moet zo weg..
Dan heb je zeker selectief respectquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, zelfs ik heb een beetje respect in m'n donder zitten
Ik kan Fruit makkelijk hebben![]()
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik mis niets hoor ik wel..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef Misan het volgende:
[..]
meh neuh niet echt... PS Vita is wel een aardig apparaatje, maar geen 250 euro waard inho en die Move blijven ze ook tof vinden bij Sony dus hebben ze nu alle accesoires die Nintendo ook voor de Motion-controller had ook voor de PS Move en gaan ze ook Move Fitness uitbrengen om maar even origineel te blijven
Alleen aan mensen die dat verdienen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker selectief respect
Hoe gaat het met de ratjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |