In principe wel, maar dan nemen we alleen de leukste mee, je kan in ieder geval niet meerdere pakketten winnen.quote:
je moet de link plakken nadat je op het 7e icoontje van links hebt geklikt boven het reactieveld. let op dat je wel het plaatje geupload moet heben ergensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef D_tjuh het volgende:
test, hoezo kan ik me plaatje niet plakken hier zonder dat het zegt: "kopieer deze link"![]()
wat is de aug/quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Inspector Peter R Gadget
Met deze augs zou hij Natalee en die boot van Joran al lang gevonden hebben!
Ik zou graag mee willen dingen voor de Xbox 360 versie
Gejat van Southparkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
Er is 1 celeb die al sinds jaar en dag de vetste augmentation heeft en dat is MECHA STREISAND
[ afbeelding ]
PC of PS3 is prima.
gejat van > http://koningshuisvanoran(...)ized/060522071_2.jpgquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Inspector Peter R Gadget
Met deze augs zou hij Natalee en die boot van Joran al lang gevonden hebben!
Ik zou graag mee willen dingen voor de Xbox 360 versie
ik weet niet of dat nou goed of slecht isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:05 schreef LinQ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een tweede inzendingjust for fun. Patty Brard met een ingebouwde megafoon zodat ze nog harder kan schreeuwen.
Haha nee het liefst zie ik haar met een gesnoerde mondquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nou goed of slecht is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Serif Industries presenteert: Willie Taal, het verbeterde lid van de Jeugd van Tegenwoordig!
Dankzij fantastische Microsoft-techniek is Willie, die eerst bekend stond om zijn Wartaal, nu de eerste rapper ter wereld die volledig zonder spelfouten zijn liederen ten gehore brengt!
Windows volgaarne!
Welke? Kan je eenvoudig nagaan via een image searcher dus van internet plukken heeft weinig zinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef KingLysandus het volgende:
Bij sommige krijg ik het idee dat ze gewoon van internet zijn geplukt en niet zelfgemaakt zijn.
Awesum!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:54 schreef ardi het volgende:
Lasille Werner
[ afbeelding ]
Uitgerust met dual high power booblasers die geconcentreerde lichtstralen vuren, met een diep zoemend geluid die men aan het woord 'groen' laat denken. Bijzonder handig om vervelende mannetjes die op televisie verschijnen, die ironisch en toevallig genoeg ook Jensen heten, of willekeurige obstakels tot as te verpulveren. Wel zo handig als je al wat moeilijk loopt.
(PS3)
Me too.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:07 schreef Koopsie het volgende:
hoe gaat het in zijn werking als de winnaars bekend worden gemaakt?![]()
ik ben namelijk 24 aug op vakantie
Lijkt mij ook, dat hoop ik toch in ieder geval :pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Er zal gewoon gekeken worden welke inzendingen op 24 augustus binnen zijn en dan in overleg besloten worden welke de tofsten zijn! Tenminste, zo zie ik het gebeuren. Maakt dus niets uit of je op vakantie ben tof niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |