dat is juist de reden waarom het niet in Oblivion zat, en ook niet in Skyrim. was te makkelijk om zorgvuldig gebouwde quests te omzeilen op een verkeerde manier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder levitation kwam je niet bepaald ver in Morrowind. Sterker nog: zonder levitation was de main quest niet op de normale manier uit te spelen.
Maar je zal wel alleen Oblivion hebben gespeeld.
Oh, daarom!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt omdat de levitate-spell niet in Oblivion zat
Wat wordt ook alweer weggelaten in Skyrim?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daarom!Maar die hele tak van magie die verdwijnt in Skyrim heb ik sowieso nooit gebruikt.
Dat viel wel mee volgens mij. Het had meer te maken met praktische bezwaren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Mday het volgende:
[..]
dat is juist de reden waarom het niet in Oblivion zat, en ook niet in Skyrim. was te makkelijk om zorgvuldig gebouwde quests te omzeilen op een verkeerde manier.
Mysticism, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat wordt ook alweer weggelaten in Skyrim?
Klopt. Ik was een keer een beetje aan het rondlopen in Morrowind toen ik een grot in ging waar een veel te hoog level vijand zat. Maar omdat ie alleen een zwaard had deed ik gewoon levitate waardoor ik buiten zijn bereik bleef en na een vuurbal of 20 eindelijk neerging. Resultaat een supergoede heavy armor ter waarde van een paar duizend septim xDquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Mday het volgende:
[..]
dat is juist de reden waarom het niet in Oblivion zat, en ook niet in Skyrim. was te makkelijk om zorgvuldig gebouwde quests te omzeilen op een verkeerde manier.
Detect Life is onderdeel van Mysticism?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alles wel eens gebruikt geloof ik.
Mysticism heeft ook een aantal handige spells hoor. Detect Life en Telekinesis. Ken je die glimmende stenen in van die elven ruines in Oblivion, waar je, zeker op een laag level, niet bij kan? Telekinesis haalt ze naar beneden.
Je kan zeker geen linkje geven?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Detect Life heb ik al gezien in een demo filmpje volgens mij.
Soultrap uiteraard, telekinesis op z'n tijd, en Dispel als je tegen sterke mages vecht.. In Morrowind was bijv. Absorb Health ook Mysticism, toen was het helemaal een handige magic-school.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft de spreuken uit de Mysticism groep eigenlijk ooit gebruikt?
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat er in Skyrim geen sprake meer is van "leveled rewards", zoals ze dat noemen.
In Oblivion kon je op level 3 een bepaalde quest behalen en daarvoor een, voor dat level, redelijk tof zwaard ontvangen. Maar als je gewacht had tot level 30 of zoiets, was datzelfde zwaard opeens véél beter geweest. Dat is echt kut.![]()
Er bestond een mod voor op de PC om te zorgen dat die items automatisch sterker werden naarmate jij zelf ook sterker werd... maar op de consoles bestond dat niet... ongelooflijk irritant dat.
In de zee van demo filmpjes? Dat gaat niet lukken neequote:
Dat is gewoon hoerig idd. Een groot gedeelte van de fun bij fatsoenlijke RPG's is gewoon dat je af en toe items vindt die je met sprongen vooruit helpen. Dat hoort wmb gewoon bij de spelervaring. Zeker in games die exploration willen belonen. Als je zo'n überitem vindt weet je weer waarvoor je elke vierkante centimeter van de map onderzocht hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat was t probleem juist, je kreeg altijd een zwaard dat op dat moment bij je past, nooit iets wat veel beter dan je was met een bepaalde quest (op umbra na, een van de weinige fixed wapens)
[..]
Kan je oblivion draaien op max? Dan kan je Skyrim sowieso ook draaien. (Skyrim gebruikt een verbeterde engine van Oblivion, dus zal je PC wel wat meer rekenkracht moeten hebben) Dat is dan één van de zeer weinige 'voordelen' van de consoles die graphics en rekenkracht tegenhouden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef Oplosthee het volgende:
The Witcher 2 is wel leuk ja.
Als ik TWII Op ultra kan draaien (zonder ubersampling) Zou Skyrim dan ook gaan lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |