abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:09:08 #201
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_101373514
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zonder levitation kwam je niet bepaald ver in Morrowind. Sterker nog: zonder levitation was de main quest niet op de normale manier uit te spelen.

Maar je zal wel alleen Oblivion hebben gespeeld ;).
dat is juist de reden waarom het niet in Oblivion zat, en ook niet in Skyrim. was te makkelijk om zorgvuldig gebouwde quests te omzeilen op een verkeerde manier.
pi_101375060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Komt omdat de levitate-spell niet in Oblivion zat ;)
Oh, daarom! 8)7 Maar die hele tak van magie die verdwijnt in Skyrim heb ik sowieso nooit gebruikt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101375082
Godverdomme ik denk telkens dat er nieuws is :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101375380
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, daarom! 8)7 Maar die hele tak van magie die verdwijnt in Skyrim heb ik sowieso nooit gebruikt.
Wat wordt ook alweer weggelaten in Skyrim?
pi_101375487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Mday het volgende:

[..]

dat is juist de reden waarom het niet in Oblivion zat, en ook niet in Skyrim. was te makkelijk om zorgvuldig gebouwde quests te omzeilen op een verkeerde manier.
Dat viel wel mee volgens mij. Het had meer te maken met praktische bezwaren.
pi_101375572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat wordt ook alweer weggelaten in Skyrim?
Mysticism, toch?
pi_101375649
Ik vind eigenlijk wel dat Mysticism en Illusion wel bij elkaar kunnen als 1 groep.

Of Alteration + Mysticism.

Het zijn wel veel groepen voor spells..
pi_101375826
Wie heeft de spreuken uit de Mysticism groep eigenlijk ooit gebruikt?
pi_101376015
Ik heb alles wel eens gebruikt geloof ik. :P

Mysticism heeft ook een aantal handige spells hoor. Detect Life en Telekinesis. Ken je die glimmende stenen in van die elven ruines in Oblivion, waar je, zeker op een laag level, niet bij kan? Telekinesis haalt ze naar beneden. :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:13:23 #210
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_101376095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Mday het volgende:

[..]

Klopt. Ik was een keer een beetje aan het rondlopen in Morrowind toen ik een grot in ging waar een veel te hoog level vijand zat. Maar omdat ie alleen een zwaard had deed ik gewoon levitate waardoor ik buiten zijn bereik bleef en na een vuurbal of 20 eindelijk neerging. Resultaat een supergoede heavy armor ter waarde van een paar duizend septim xD
pi_101376170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alles wel eens gebruikt geloof ik. :P

Mysticism heeft ook een aantal handige spells hoor. Detect Life en Telekinesis. Ken je die glimmende stenen in van die elven ruines in Oblivion, waar je, zeker op een laag level, niet bij kan? Telekinesis haalt ze naar beneden. :P
Detect Life is onderdeel van Mysticism? :o :P Ik gebruik deze spreuk pas sinds kort, ben namelijk weer aan Oblivion begonnen. Maar gaat Detect Life dan weg? :o
pi_101376513
Ik denk niet dat er spells weggaan, maar dat sommige ingedeeld gaan worden bij een andere groep.

Alteration, Mysticism en Illusion kunnen wat mij betreft gefuseerd worden tot 1 groep waarin alle spells van die 3 groepen zitten.

Maar we zien het wel.
pi_101376544
Detect Life heb ik al gezien in een demo filmpje volgens mij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_101376717
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Detect Life heb ik al gezien in een demo filmpje volgens mij.
Je kan zeker geen linkje geven?
pi_101456060
Ik heb:

AMD Phenom II X4 965
AMD Radeon HD6870
4GB RAM
Windows Vista 64x

Is dit te doen?
Children of the night. What music they make.
pi_101456145
Ik denk het wel.

Ikzelf heb een E840, evenveel ram, hetzelfde OS en dezelfde videokaart en verwacht het daarmee redelijk deftig op 1920x1200 te kunnen spelen.

Maargoed, dat is toch nog allemaal koffie dik kijken.

En mocht het niet volstaan dan flikker ik mijn moederbord, CPU en geheugen weg en koop ik nieuwe :)
vosss is de naam,
pi_101457133
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft de spreuken uit de Mysticism groep eigenlijk ooit gebruikt?
Soultrap uiteraard, telekinesis op z'n tijd, en Dispel als je tegen sterke mages vecht.. In Morrowind was bijv. Absorb Health ook Mysticism, toen was het helemaal een handige magic-school.
In Oblivion hebben ze die naar Restoration verplaatst, wat ik lomp vind, aangezien voorheen alle Restoration effecten positief waren. (dat is absorb health natuurlijk ook wel voor de speler, maar niet voor het lijdend voorwerp :P )
pi_101457639
Ik hoop dat er in Skyrim geen sprake meer is van "leveled rewards", zoals ze dat noemen.

In Oblivion kon je op level 3 een bepaalde quest behalen en daarvoor een, voor dat level, redelijk tof zwaard ontvangen. Maar als je gewacht had tot level 30 of zoiets, was datzelfde zwaard opeens véél beter geweest. Dat is echt kut. :{

Er bestond een mod voor op de PC om te zorgen dat die items automatisch sterker werden naarmate jij zelf ook sterker werd... maar op de consoles bestond dat niet... ongelooflijk irritant dat.
  donderdag 1 september 2011 @ 20:01:19 #219
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101459100
Dat was t probleem juist, je kreeg altijd een zwaard dat op dat moment bij je past, nooit iets wat veel beter dan je was met een bepaalde quest (op umbra na, een van de weinige fixed wapens)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat er in Skyrim geen sprake meer is van "leveled rewards", zoals ze dat noemen.

In Oblivion kon je op level 3 een bepaalde quest behalen en daarvoor een, voor dat level, redelijk tof zwaard ontvangen. Maar als je gewacht had tot level 30 of zoiets, was datzelfde zwaard opeens véél beter geweest. Dat is echt kut. :{

Er bestond een mod voor op de PC om te zorgen dat die items automatisch sterker werden naarmate jij zelf ook sterker werd... maar op de consoles bestond dat niet... ongelooflijk irritant dat.
pi_101459468
Klopt. Alles wat je kreeg was best aardig voor het level waar je op was. Maar een paar levels hoger en je moet alweer gaan zoeken naar betere wapens. Je kon eigenlijk nooit een paar levels met dezelfde equipment rondlopen, omdat je zo snel ingehaald werd door je tegenstanders. Tenzij je de difficulty slider op veels te gemakkelijk zette.
pi_101475116
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan zeker geen linkje geven?
In de zee van demo filmpjes? Dat gaat niet lukken nee :D . Het was niet heel recent, dat weet ik wel.
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat was t probleem juist, je kreeg altijd een zwaard dat op dat moment bij je past, nooit iets wat veel beter dan je was met een bepaalde quest (op umbra na, een van de weinige fixed wapens)

[..]

Dat is gewoon hoerig idd. Een groot gedeelte van de fun bij fatsoenlijke RPG's is gewoon dat je af en toe items vindt die je met sprongen vooruit helpen. Dat hoort wmb gewoon bij de spelervaring. Zeker in games die exploration willen belonen. Als je zo'n überitem vindt weet je weer waarvoor je elke vierkante centimeter van de map onderzocht hebt. O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_101479615
In Two Worlds II (aanrader!!!) vond je soms ook gewoon een level 34 hellebaard terwijl je zelf pas level 12 was ofzo en die kon je dan dus ook nog niet gebruiken.

Voor wie TWII nog niet gespeeld heeft, dat is zeker een aanrader. Die andere TWII (The Witcher II) ook overigens. Beide puike games imo :Y
vosss is de naam,
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:17:32 #223
319454 Oplosthee
Voulez Vous Coucher Avec Moi?
pi_101480592
The Witcher 2 is wel leuk ja.
Als ik TWII Op ultra kan draaien (zonder ubersampling :( ) Zou Skyrim dan ook gaan lukken?
pi_101480933
Welja :)
vosss is de naam,
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:04:49 #225
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101481834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef Oplosthee het volgende:
The Witcher 2 is wel leuk ja.
Als ik TWII Op ultra kan draaien (zonder ubersampling :( ) Zou Skyrim dan ook gaan lukken?
Kan je oblivion draaien op max? Dan kan je Skyrim sowieso ook draaien. (Skyrim gebruikt een verbeterde engine van Oblivion, dus zal je PC wel wat meer rekenkracht moeten hebben) Dat is dan één van de zeer weinige 'voordelen' van de consoles die graphics en rekenkracht tegenhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')