Ik welquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vind Skyrim nou niet bepaald een provincie waar er heel veel mensen op straat zullen rondlopen, zeker in de koudere steden.
Alleen het idee alquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik welZou mij echt aanspreken. Vooral capital cities moet goed uit zien. Er moet een balans zijm te voelen tussen bevolkt gebied en minder bevolkte gebieden.
Heb de laatste 2 dagen ff new vegas gespeeld. Dat is me toch wel een héle kale bedoeling hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vind Skyrim nou niet bepaald een provincie waar er heel veel mensen op straat zullen rondlopen, zeker in de koudere steden.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik vind niet dat er idioot veel mensen zouden moeten rondlopen in bepaalde steden, omdat het daar (lijkt me) heel koud is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 dagen ff new vegas gespeeld. Dat is me toch wel een héle kale bedoeling hoor.
Kom je in nederzettingen en lopen er misschien 3 mensen rond
Ik vind dus wel dat er in de steden wel wat levendigheid moet zijn, daarbuiten mag het minder, maar verwacht ik nog wel bandieten, farmers of jagers.
New Vegas is dan ook een post-apocaliptisch spel.. Wat verwacht je in die nederzettingen? 100 man?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 dagen ff new vegas gespeeld. Dat is me toch wel een héle kale bedoeling hoor.
Kom je in nederzettingen en lopen er misschien 3 mensen rond
Ik vind dus wel dat er in de steden wel wat levendigheid moet zijn, daarbuiten mag het minder, maar verwacht ik nog wel bandieten, farmers of jagers.
Of Assassins Creed! Die straalt al helemaal een levendigheid uit!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat vind ik juist vet. Gewoon levendigheid of dat ze iets doen.
The Witcher 2 is een goed voorbeeld.
Vegas is een stad die het heeft overleefd (de atoomoorlog). Vegas ziet er echter uit alsof het net zo groot is als de straat waarin ik woon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
New Vegas is dan ook een post-apocaliptisch spel.. Wat verwacht je in die nederzettingen? 100 man?
quote:The General asked: Can we dye our armor or clothing?
The answer: No.
'Extra Pocketsquote:
Wat heb je er ooit aan gehad dan? Ik gebruikte die spreuk echt nooit, zag er ook geen mogelijkheden voor.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word helemaal krankjorum van het wachten
Je maakt een grapje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je er ooit aan gehad dan? Ik gebruikte die spreuk echt nooit, zag er ook geen mogelijkheden voor.
Nee, ik heb die spreuk echt serieus nooit gebruikt.quote:
Zonder levitation kwam je niet bepaald ver in Morrowind. Sterker nog: zonder levitation was de main quest niet op de normale manier uit te spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb die spreuk echt serieus nooit gebruikt.
Een van de minpuntjes die ik heb gezien op een filmpje van de E3 was het gedeelte van het paard: het paard zag er uit alsof het 'dwarfism' had, erg lelijk vond ik tquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb een "nieuwe" tweedehands Oblivion cd gehaald want die van mij deed het niet meer. Letterlijk kapot gespeeld.
Maar ik zat zo vandaag op een paard in Oblivion en ik vroeg me af of je in Skyrim wel vanaf je paard kan vechten? Of in elk geval vanuit stilstand wat pijlen af kan schieten of zo? Want anders ben je zo hopeloos weer...
Inderdaad, in die toren van die gast die de Corprusarium runtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder levitation kwam je niet bepaald ver in Morrowind. Sterker nog: zonder levitation was de main quest niet op de normale manier uit te spelen.
Maar je zal wel alleen Oblivion hebben gespeeld.
Ik heb inderdaad alleen Oblivion gespeeld en daar heb ik nog nooit levitation gebruikt en ik zag er eigenlijk ook geen mogelijkheden voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder levitation kwam je niet bepaald ver in Morrowind. Sterker nog: zonder levitation was de main quest niet op de normale manier uit te spelen.
Maar je zal wel alleen Oblivion hebben gespeeld.
Komt omdat de levitate-spell niet in Oblivion zatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad alleen Oblivion gespeeld en daar heb ik nog nooit levitation gebruikt en ik zag er eigenlijk ook geen mogelijkheden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |