Dus je rig gaat Skyrim überhaupt niet trekken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb bij mods toch altijd op de één of andere manier het gevoel alsof ik zit te 'cheaten'
Enige mods die ik voor de PC voor spellen heb zijn vaak de graphische update mods (nouja, waren, want deze PC is ook bijna dood)
Je bent gewoon een vuige valsspelert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echte crap gooi je er natuurlijk uit.
Damn right! Godmode on!quote:
Ghehe, dat ben ik min of meer nu aan het doen met een re-run in Oblivionquote:
Hebben ze eigenlijk ook zo een difficulty slider als in oblivion in skyrim?! Vond ik wel zo een hoerensysteem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe, dat ben ik min of meer nu aan het doen met een re-run in OblivionIk had Shivering Isles nooit gedaan, dus ff een oude savegame ingeladen en de difficulty omlaag geschroefd naar 25% ofzo (wist niet eens dat dat kon).
Nu is het echt te fucking simpel
Ik hoop sowieso dat ze dat leveling-system aanpassen, dat hangt toch ook weer samen met de moeilijkheidsgraad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk ook zo een difficulty slider als in oblivion in skyrim?! Vond ik wel zo een hoerensysteem.
Beter laten ze je kiezen uit 5 pre set difficulties
En nee 2dopert, mijn rig kan skyrim nog niet op zijn laagst aanmaar ik laat radj een nieuwe computer bouwen zodra ik mijn uitgegeven lowlands geld weer binnen heb
Hoezo niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt ook als Imperial spelen toch?
Dan krijg je een auto als mount!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt ook als Imperial spelen toch?
Naja, eigenlijk lijkt het me gewoon raar dat je straks een elf bent ofzo (of Imperial) en dan dragonborn bentquote:
Gewoon een mod met guild installeren, probleem opgelost.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt maar 3 guilds waar je bij kan joinen, that's it volgens mij. (Aw yeah, dumbed down ya know!)
Fighter's Guild, Mages Guild, Thieves Guild en Dark Brotherhood. Lijkt me toch dat die er allemaal weer in zitten, of heb jij wat anders gehoord?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt maar 3 guilds waar je bij kan joinen, that's it volgens mij. (Aw yeah, dumbed down ya know!)
Maar nu met FO3 en New vegas, denk je dat ze geen factions hebben toegevoegd a la pro of anti Imperial?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Fighter's Guild, Mages Guild, Thieves Guild en Dark Brotherhood. Lijkt me toch dat die er allemaal weer in zitten, of heb jij wat anders gehoord?
In FO3 was dat niet het geval, maar ik hoop 't wel. Zou al gelijk wat meer diepgang geven aan de beleving. Dat je als Imperial of Redguard dovakhin tegengewerkt wordt door de Nords bvb, en dat je ze toch zult moeten overtuigen om jou te gaan helpen, of iig tolereren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
Maar nu met FO3 en New vegas, denk je dat ze geen factions hebben toegevoegd a la pro of anti Imperial?
Ik wil gewoon elves en nords afslachten for the Empirequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef The_Substitute het volgende:
Ik hoop eigenlijk zelf op de terugkeer van de Imperial Legion en/of Morag Tong.![]()
[..]
In FO3 was dat niet het geval, maar ik hoop 't wel. Zou al gelijk wat meer diepgang geven aan de beleving. Dat je als Imperial of Redguard dovakhin tegengewerkt wordt door de Nords bvb, en dat je ze toch zult moeten overtuigen om jou te gaan helpen, of iig tolereren.Of hoe het dan ook in TES:Skyrim verhaalsgewijs in elkaar steekt.
Zou voor mij een groot pluspunt zijn.
De Dark Elfs en Nords zijn toch niet bepaald vrienden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon elves en nords afslachten for the Empire
High elves en nords wel, allebei tegen the Empire. Alleen een kleine minderheid van de Nords is Pro-Imperial en anti-elf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De Dark Elfs en Nords zijn toch niet bepaald vrienden?
Een hagedisman spreekt mij niet echt aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, puur op looks zou ik een Argonian spelen, maar mijn hart gaat nog altijd uit naar de Dunmer
Ik ga waarschijnlijk Argonian, echt een fokking kunststukjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, puur op looks zou ik een Argonian spelen, maar mijn hart gaat nog altijd uit naar de Dunmer
't Is daar net een soort van undead, wel gaaf jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Redguard of Dark Elf.
Red Guard puur omdat het hier [ afbeelding ] een baas is.
Dunmer, nu kan ik EIN-DE-LIJK met een shortsword erop los hakken terwijl ik met de andere hand monsters in de hens steekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan vind ik het niet erg hoor! Maar als het nou een jaar later isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:43 schreef ems. het volgende:
Ach, een maandje later krijgen pc en playstation het ook.
Ik ben na een maand toch nog niet uitgespeeld met het origineel vermoed ik ;Pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:43 schreef ems. het volgende:
Ach, een maandje later krijgen pc en playstation het ook.
Main quest +/- 20 uur, 25 als je wat rustiger aan doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben na een maand toch nog niet uitgespeeld met het origineel vermoed ik ;P
Ik heb écht geen tijd om gemiddeld 4 uur per dag te gamen heurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Main quest +/- 20 uur, 25 als je wat rustiger aan doet.
Daarnaast nog 100+ uur aan sidequests.
Dat kan wel op een maand hoor. Makkelijk zelfs. Met 4 uur per dag ben je er al doorheen
Op normale werkdagen mag ik blij zijn als ik 2 uur serieus kan gamen. Lucky for me heb ik lang weekend na skyrim launch.quote:
Dit voorbeeld vind ik juist geen positieve ontwikkeling. Ik ben vaak genoeg iets in een grot tegengekomen waarvan ik dacht: 'hé, hoe komt dit / hij hier?'. Het is toch onzinnig dat een quest pas 'ingekleurd' wordt als je 'm begint?quote:Are these roles planned out so players are guided through the world, but without losing that free-roaming ethos The Elder Scrolls has made its trademark? Howard agrees. "A good example is when you walk into a town, we can have it [the game] look for someone with a child. We can have that child kidnapped and put in a dungeon nearby, one you missed for some reason. Before, we would have to do that all by hand, but now we have a system that does that stuff for us. We're kind of hoping that it's a light touch and people don't notice it too much."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |