100% yesquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:17 schreef Oplosthee het volgende:
The Witcher 2 is wel leuk ja.
Als ik TWII Op ultra kan draaien (zonder ubersampling) Zou Skyrim dan ook gaan lukken?
Dat is ook de reden om niet op een console te spelen, met mods kun je heel veel dingen fixen die Bethesda niet meer fixt, zoals ze deden met de Unofficial Oblivion Patch, die nog eens honderden bugs fixte.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Er bestond een mod voor op de PC om te zorgen dat die items automatisch sterker werden naarmate jij zelf ook sterker werd... maar op de consoles bestond dat niet... ongelooflijk irritant dat.
Dit. Mods geven je zoveel vrijheid en mogelijkheden. Ik zou nooit een Elder Scrolls spel voor de console kopen, ik wil namelijk gewoon mods kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat is ook de reden om niet op een console te spelen, met mods kun je heel veel dingen fixen die Bethesda niet meer fixt, zoals ze deden met de Unofficial Oblivion Patch, die nog eens honderden bugs fixte.
Wel deel 2 he, deel 1 was uitermate kut.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:05 schreef ems. het volgende:
Two worlds even checken dan. The Witcher 2 vond ik erg kut
edit: Oh nvm, die had ik ook al eens gecheckt
Is wel een groot spel idd. Ik kon me er wel mee vermaken, maar heb em niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel deel 2 he, deel 1 was uitermate kut.
Deel 2 was prima te doen imo. Even wennen, maar uiteindelijk toch 25 uur in de singleplayer gestoken ofzo
Ah ok.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:54 schreef vosss het volgende:
Ik denk het wel.
Ikzelf heb een E840, evenveel ram, hetzelfde OS en dezelfde videokaart en verwacht het daarmee redelijk deftig op 1920x1200 te kunnen spelen.
Maargoed, dat is toch nog allemaal koffie dik kijken.
En mocht het niet volstaan dan flikker ik mijn moederbord, CPU en geheugen weg en koop ik nieuwe
Shadowmerequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef 2dope het volgende:
Mounted combat zou wel vet zijn, maar dan inderdaad gewoon boogschutten of een soort horseback charge attack met een zwaard of lans. Epic swordfights op een paard gaat 'm niet worden dunkt me.
Ergens in deze interviews wordt het geloof ik wel kort besproken, not sure.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shadowmere uit Oblivion
Och, waarom niet. Maar niet in de vorm van fucking DLC in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Shadowmere
Horse Armour
Umbra, wat een episch apparaat idd. Lomp overpowered.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef RickoKun het volgende:
(op umbra na, een van de weinige fixed wapens)
[..]
Lijkt me ook stug hoor, maar dat is wel wat beweerd wordt zoals CFM zegt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:16 schreef vosss het volgende:
Dat lijkt me bijzonder stug. Denk eerder 150 en dan hooguit
'Kunnen draaien' zegt zo verdomde weinig. Ik kan 'm denk ik ook wel draaien op 1,7 FPSquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je oblivion draaien op max? Dan kan je Skyrim sowieso ook draaien. (Skyrim gebruikt een verbeterde engine van Oblivion, dus zal je PC wel wat meer rekenkracht moeten hebben)
Consoles zijn de shit mang.quote:Dat is dan één van de zeer weinige 'voordelen' van de consoles die graphics en rekenkracht tegenhouden.
Correct neger. Had em wel geïnstalleerd maar nadaat ik teveel heb rondgekut in oblivion en eindelijk de verhaallijn had uitgespeeld, had ik geen zin meer om shivering isles te proberenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Umbra, wat een episch apparaat idd. Lomp overpowered.
Dust/Dawnfang is ook sick trouwens. Maar die ken je ws. niet omdat je Shivering Isles nooit gespeeld hebt (toch)?
Bedoel ik ook meer 30FPS mee, aanvaardbaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:43 schreef 2dope het volgende:
'Kunnen draaien' zegt zo verdomde weinig. Ik kan 'm denk ik ook wel draaien op 1,7 FPS
Dust/Dawnfang was alleen al overpowered omdat die zijn enchantment zelf bijvulde. Wel het mooiste zwaard uit TES IV.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Umbra, wat een episch apparaat idd. Lomp overpowered.
Dust/Dawnfang is ook sick trouwens. Maar die ken je ws. niet omdat je Shivering Isles nooit gespeeld hebt (toch)?
Die was toch leveled? Dus kutquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef 2dope het volgende:
Mooi om te lezen dat er zoveel aandacht aan dugeons is besteedt. Ik begin nu echt het gevoel te krijgen dat deze game beter dan Morrowind kan worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug hoor, maar dat is wel wat beweerd wordt zoals CFM zegt.
http://www.computerandvid(...)dangerous-new-world/
Waarschijnlijk 300 uur als je overal naartoe moonwalked zonder fasttravel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |