quote:
Ja man, dat zal het echt oplossen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef PierreBetfair het volgende:
Er heerst een trollen bacterie die zich door alle topics heen verspreidt. Ik zie zo snel geen oplossing. Misschien de site down gooien een half jaartje?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, dat zal het echt oplossen.
Lieve broeder, de trollen hebben zich veel verder verspreid, zoals ik in mn OP al aangaf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom klaagt TS hier überhaupt over?
Als je zoveel tegen trollen hebt, blijf dan uit ONZ en KLB.
Ah, het 'alles waar ik het niet mee eens ben, is een troll'-principe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lieve broeder, de trollen hebben zich veel verder verspreid, zoals ik in mn OP al aangaf.
Jouw post heeft overigens ook een vrij hoog troll-gehalte, dat even terzijde.
Goed dat je dat even aanduidt dat had ik namelijk nog niet doorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lieve broeder, de trollen hebben zich veel verder verspreid, zoals ik in mn OP al aangaf.
Jouw post heeft overigens ook een vrij hoog troll-gehalte, dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
heb je wel gelijk in. maar of het simpelweg maar opgeven de oplossing is? tis hier de mavo niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef PierreBetfair het volgende:
De afgelopen jaren is Fok veranderd. Het gebash over en weer loopt de spuigaten uit en de modjes hebben de moed eigenlijk ook al laten zakken. Ze grijpen nauwelijks nog in. Toen ik hier 7 jaar terug lid werd, was het nog een leuk discussie-forum. Inmiddels is het niets meer dan 1 groot trollen-forum.
De Fok-piek is voorbij........ik geef dit forum nog 2 jaar, dan pleurt het van ellende uit elkaar.
Pierre
trollquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!, niet fok, fok!, Fok, Fok! of wat dan ook. Nee, het is FOK! Zo moeilijk is die spelling toch niet goddomme?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef BrandX het volgende:
gewoon niet in KLB komen dan houdt je netto over wat je vroeger ook had.
Jouw vroeger is niet mijn vroeger, vriend.quote:Geregistreerd op: dinsdag 29 maart 2005 @ 19:59
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed dat je dat even aanduidt dat had ik namelijk nog niet doorBedankt voor het inkoppertje. Nu weer ontopic graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak een topic in KLB.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!, niet fok, fok!, Fok, Fok! of wat dan ook. Nee, het is FOK! Zo moeilijk is die spelling toch niet goddomme?
ik ben jouw vriend niet, vriendquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Jouw vroeger is niet mijn vroeger, vriend.
Daten dan maar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef BrandX het volgende:
Als ik al wat ben is het nog altijd vriendin.
mjah, elke wannabe die denkt wat over FOK! te moeten zeggen maar niet de moeite neemt het uberhaupt goed te spellen, neem ik bij voorbaat gewoon al niet serieusquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]Is die spelling dan echt zo moeilijk? Ik kan er niet meer tegen
nee valt best mee swjquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]Is die spelling dan echt zo moeilijk? Ik kan er niet meer tegen
fok!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, elke wannabe die denkt wat over FOK! te moeten zeggen maar niet de moeite neemt het uberhaupt goed te spellen, neem ik bij voorbaat gewoon al niet serieus
je weet niet waar je aan begint en ik wil het je niet aan doen. Daarvoor geef ik teveel om mensen.quote:
Ik kwam er ook laat achter dat je een beetje zo'n 30 jaar ouder bentquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
je weet niet waar je aan begint en ik wil het je niet aan doen. Daarvoor geef ik teveel om mensen.
nee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
en Nederlands kampioen boksen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kwam er ook laat achter dat je een beetje zo'n 30 jaar ouder bent
Alsof het aantal posts maatgevend is voor ietsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben jouw vriend niet, vriend
en trouwens, met je nog geen 5500 posts
Rawr. Nu word ik wel nieuwschierig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
en Nederlands kampioen boksen.
Be afraid, be very afraid, this fucking old bitch kicks ass!
tja er liep toen ook amper 10% rond van wat er nu rondloopt, is het qua aantal fora veel groter en meer geworden, en is uberhaupt de jeugd/tieners/jongvolwassenen van een goeie 10 jaar geleden gewoon niet te vergelijken met die van nu, alleen al doordat men door de mogelijkheden van de huidige middelen 24/7 online kan zijn en dat ook doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Alsof het aantal posts maatgevend is voor iets
Maar goed, punt blijft staan dat 'vroeger op FOK!' voor iedereen anders is.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rawr. Nu word ik wel nieuwschierig.
Rondje boksen dan maar?![]()
Kan ik stoer opscheppen dat een mod me heeft afgetuigt.
Ah, das net zo'n voorspelling als in 't huizentopic worden gedaan, waar ook niks van terecht komtquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef PierreBetfair het volgende:
De Fok-piek is voorbij........ik geef dit forum nog 2 jaar, dan pleurt het van ellende uit elkaar.
Pierre
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ooit onder judo heb gezetenquote:
Friet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Geert !
(en in dit geval echt zo want elke discussie wordt dood gemaakt met 'rechts' vs 'links' en 'PvdA' vs "PVV'.)
toch blijf je een vrouwquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
en Nederlands kampioen boksen.
Be afraid, be very afraid, this fucking old bitch kicks ass!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch blijf je een vrouw![]()
Slaan wat minder hard dan de mannen.
Elke fora heeft ONZ en KLB users, Neem R&P of WGR, als voorbeeld; altijd zijn de eerste 3 tot 7 reacties bash, backfire, of troll reacties...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Er zijn genoeg fora hier op FOK! waar het er prima serieus aan toe gaat trouwens. Er zitten er alleen drie tussen waarbij dat wat minder is.
ik weet niet wat je conditie isquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ik denk dat ze me toch sneller KO slaat als dat ik haar überhaupt keer goed heb kunnen raken.
Weet je hoe veel levens dat zal gaan kostenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef PierreBetfair het volgende:
Er heerst een trollen bacterie die zich door alle topics heen verspreidt. Ik zie zo snel geen oplossing. Misschien de site down gooien een half jaartje?
Kheb een goeie conditie, ben fit. 4 dagen per week naar de sportschoolquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik weet niet wat je conditie is
mwah denk wel dat je een kans maaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb een goeie conditie, ben fit. 4 dagen per week naar de sportschool
Maar ze is nederlands kampioen boxenDan denk ik dat je bij voorbaat kansloos bent
Of we moeten gemeen vechten dan maak ik nog een kans.
Denk het ook, en anders kan ik opscheppen over mijn blauw oogquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah denk wel dat je een kans maakt
En in UVT. Het is 'm niet gelukt overigens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef eleusis het volgende:
TS heeft gelijk, al is punt 2 dat hij zelf één van de kut trolls van AEX is, die absoluut heel hard heeft gewerkt om daar een kutforum van te maken.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
Ben het best wel een beetje eens met TS.
Dus jij zou BrandX wel raken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ik denk dat ze me toch sneller KO slaat als dat ik haar überhaupt keer goed heb kunnen raken.
Hmm, in een topic buiten ONZ/KLB komen naast serieuze reacties, ook trollen tevoorschijn, helaas. Daarom ga ik voor "serieuze" dingen toch liever naar andere boards en is FOK! maar "voor de gein" in mijn ogen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Er zijn genoeg fora hier op FOK! waar het er prima serieus aan toe gaat trouwens. Er zitten er alleen drie tussen waarbij dat wat minder is.
Je heb dus duidelijk nooit met een vrouw gespardquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch blijf je een vrouw![]()
Slaan wat minder hard dan de mannen en zijn over het algemeen kleiner.
Je snap duidelijk niet waarom vrouwen en mannen wedstrijden apart zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je heb dus duidelijk nooit met een vrouw gespard
tuurlijk weet ik niks over het vrouwelijk lichaam, ik ben een fok!kerquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je snap duidelijk niet waarom vrouwen en mannen wedstrijden apart zijn![]()
Het is niet omdat ze slecht is ofzo... als je meer over het vrouwelijk lichaam weet hoor ik het graag.
jaquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
TS is een watje en heeft geen vrienden voor back-up
quote:
en zo kun je nog wel een tijd doorgaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef DuTank het volgende:
Doe je niet mee aan de introductie week he autist?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef Garisson72 het volgende:
Wij Fokkers krijgen het Fok! dat wij verdienen, mensen. Dat "het moet zijn zoals ik het wil!"-gedrein altijd.
.
SwJ'd your ass.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Nog even voor Pierre:quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef PierreBetfair het volgende:
De afgelopen jaren is Fok veranderd. Het gebash over en weer loopt de spuigaten uit en de modjes hebben de moed eigenlijk ook al laten zakken. Ze grijpen nauwelijks nog in. Toen ik hier 7 jaar terug lid werd, was het nog een leuk discussie-forum. Inmiddels is het niets meer dan 1 groot trollen-forum.
Pierre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |