tja er liep toen ook amper 10% rond van wat er nu rondloopt, is het qua aantal fora veel groter en meer geworden, en is uberhaupt de jeugd/tieners/jongvolwassenen van een goeie 10 jaar geleden gewoon niet te vergelijken met die van nu, alleen al doordat men door de mogelijkheden van de huidige middelen 24/7 online kan zijn en dat ook doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Alsof het aantal posts maatgevend is voor iets
Maar goed, punt blijft staan dat 'vroeger op FOK!' voor iedereen anders is.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rawr. Nu word ik wel nieuwschierig.
Rondje boksen dan maar?![]()
Kan ik stoer opscheppen dat een mod me heeft afgetuigt.
Ah, das net zo'n voorspelling als in 't huizentopic worden gedaan, waar ook niks van terecht komtquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef PierreBetfair het volgende:
De Fok-piek is voorbij........ik geef dit forum nog 2 jaar, dan pleurt het van ellende uit elkaar.
Pierre
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ooit onder judo heb gezetenquote:
Friet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Geert !
(en in dit geval echt zo want elke discussie wordt dood gemaakt met 'rechts' vs 'links' en 'PvdA' vs "PVV'.)
toch blijf je een vrouwquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
en Nederlands kampioen boksen.
Be afraid, be very afraid, this fucking old bitch kicks ass!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch blijf je een vrouw![]()
Slaan wat minder hard dan de mannen.
Elke fora heeft ONZ en KLB users, Neem R&P of WGR, als voorbeeld; altijd zijn de eerste 3 tot 7 reacties bash, backfire, of troll reacties...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Er zijn genoeg fora hier op FOK! waar het er prima serieus aan toe gaat trouwens. Er zitten er alleen drie tussen waarbij dat wat minder is.
ik weet niet wat je conditie isquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ik denk dat ze me toch sneller KO slaat als dat ik haar überhaupt keer goed heb kunnen raken.
Weet je hoe veel levens dat zal gaan kostenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef PierreBetfair het volgende:
Er heerst een trollen bacterie die zich door alle topics heen verspreidt. Ik zie zo snel geen oplossing. Misschien de site down gooien een half jaartje?
Kheb een goeie conditie, ben fit. 4 dagen per week naar de sportschoolquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik weet niet wat je conditie is
mwah denk wel dat je een kans maaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb een goeie conditie, ben fit. 4 dagen per week naar de sportschool
Maar ze is nederlands kampioen boxenDan denk ik dat je bij voorbaat kansloos bent
Of we moeten gemeen vechten dan maak ik nog een kans.
Denk het ook, en anders kan ik opscheppen over mijn blauw oogquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah denk wel dat je een kans maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
En in UVT. Het is 'm niet gelukt overigens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef eleusis het volgende:
TS heeft gelijk, al is punt 2 dat hij zelf één van de kut trolls van AEX is, die absoluut heel hard heeft gewerkt om daar een kutforum van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |