do ya thang broquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef LompeHork het volgende:
Pics, ik kan je hoogstpersoonlijk garanderen dat, dat het topic een enorme boost geeft.
Ik kan je ook garanderen dat dat mijn ban ook een enorme boost geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef LompeHork het volgende:
Pics, ik kan je hoogstpersoonlijk garanderen dat, dat het topic een enorme boost geeft.
Het zou de kwaliteit van de topics hier wel omhoog halen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik kan je ook garanderen dat dat mijn ban ook een enorme boost geeft.
Zou dat mij een permanente, of een tijdelijke ban opleveren? Verleidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het zou de kwaliteit van de topics hier wel omhoog halen.
Het is slechts een tijdelijke ban die je krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Zou dat mij een permanente, of een tijdelijke ban opleveren? Verleidelijk
tub-shirtsquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Seen it, did it, got the t-shirt alles.
Tijdelijk,quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is slechts een tijdelijke ban die je krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, met mijn strafblad zal het wel langer wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef FreakyStyley het volgende:
48 uur? Dat maakt het nog verleidelijker
Ik zou 't doen als ik jou was. Goed voor je reputatie op FOK!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef FreakyStyley het volgende:
48 uur? Dat maakt het nog verleidelijker
Ja, iedereen zal mij aanbiddenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zou 't doen als ik jou was. Goed voor je reputatie op FOK!
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef PH-KCD het volgende:
Krijg je een ban als je bluewaffle post?
nee hoor:quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef PH-KCD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Hoezo? Wat is er te zien dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef FreakyStyley het volgende:
Shit. Ik dacht net: He, bluewaffle, dat klinkt niet al te erg. Dus ik ga weer naar Google afbeeldingen, type 'bluewaffle' in en... Ga voor de tweede keer vandaag over m'n nek.
Ik zocht op Google...quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef PH-KCD het volgende:
Dat wil je gewoon niet wetenquote:
Ik ga 't niet opzoekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon niet weten
Die kopquote:
Waar blijft mijn naam topic?quote:
Als je tubgirl post, krijg je van mij een naam topic, beloofd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waar blijft mijn naam topic?
Ik niet meer. Mijn vriendin had er last van. Ik wilde haar niet neuken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef FreakyStyley het volgende:
Shit. Ik dacht net: He, bluewaffle, dat klinkt niet al te erg. Dus ik ga weer naar Google afbeeldingen, type 'bluewaffle' in en... Ga voor de tweede keer vandaag over m'n nek.
FreakyStyleyquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waar blijft mijn naam topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef icedtea het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet! Die foto staat er ook zo heerlijk droog tussen alle rijst in
aaawh alle spieren rondom mijn kruis krampte even samenquote:
Wie gaat er niet naar de dokter als er een glazen pot in je anus knapt..? Ik zou toch op zijn minst even zeker willen weten of al het glas eruit is..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef FreakyStyley het volgende:
Dat interviewdie vent moet mentaal niet in orde zijn, kan niet anders.
Inderdaad, en dat er geen scheuren in je darmen zitten...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef icedtea het volgende:
[..]
Wie gaat er niet naar de dokter als er een glazen pot in je anus knapt..? Ik zou toch op zijn minst even zeker willen weten of al het glas eruit is..
Dat stelt niks voor vergeleken met wat al eerder gepost is hier. Newbie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Lemonparty en Themacuser doen het ook goed.
Astubloftquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Levolution het volgende:
Iedereen hopen dat iemand tubgirl plaatst omdat ze er stiekem op geilen maar niet durven te googlen.
Red Pancake?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor vergeleken met wat al eerder gepost is hier. Newbie.
Valt me nog mee dat ie er nog niet staatquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Levolution het volgende:
Iedereen hopen dat iemand tubgirl plaatst omdat ze er stiekem op geilen maar niet durven te googlen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef PH-KCD het volgende:
Interview met die gozer van 1guy1jarAls het kon zou ik al mijn 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''s willen weghalen uit het verleden om ze allemaal hier te posten voor dit interview
x9001
Chubun Tomata
En mij dan een newbie noemen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef PH-KCD het volgende:
Red Pancake
When a girl that has a blue waffle gets eaten out so much it gets raw and turns red
guy 1: i hear your new girlfriend hs a blue waffle
guy 2: not anymore i...we had sex and i turned it into a red pancake
guy 1: ohhhhh......thats nasty!
...wat
quote:Mark for Best Gore: Most men are extremely sensitive about foreign objects entering their anus. What made you like it? How would you describe the sensation?
Alex aka 1Guy1Cup: I decided to stretch my anus to the max many years ago. I wanted to be able to fist my own ass, which I eventually managed. The ability to stick your own fist up your rectum definitely offers a variety of sensations that you can’t experience otherwise.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef PH-KCD het volgende:
Red Pancake
When a girl that has a blue waffle gets eaten out so much it gets raw and turns red
guy 1: i hear your new girlfriend hs a blue waffle
guy 2: not anymore i...we had sex and i turned it into a red pancake
guy 1: ohhhhh......thats nasty!
...wat
Broder heeft het topique niet gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Broder het volgende:
Monerpolen, verstandelijk gehandicapte kutuser, terechte verbanning.
Teh fuck.quote:
Dat soort foto's doen me altijd denken aan de foto's die in de medische encyclopedie staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef FreakyStyley het volgende:
Dat denken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Broder heeft het topique niet gelezen.
Het is FOK!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Is dit nieuw op Fok? Een soort van tijdmachine?
Wat is dit nou weerquote:
Swap.avi godverdomme godverdegodverdefuck kut tyfus kutquote:
Klinkt veel minder erg dan dat het in werkelijkheid is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
swap.avi
A video which depicts four women shitting into each others asses, eating shit, vomiting on the shit, vomiting into each others mouths, licking up chewing and swallowing the vomit and shit, smearing shit all over their faces and drinking piss.
![]()
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
swap.avi
A video which depicts four women shitting into each others asses, eating shit, vomiting on the shit, vomiting into each others mouths, licking up chewing and swallowing the vomit and shit, smearing shit all over their faces and drinking piss.
![]()
Nu je vriendin weg is neem je het ervanquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Amoeba het volgende:
hij's aan het downloaden ik wil die zieke shits zien.
dit moet ik gewoon gezien hebben, zonder dat ik moet kotsen en dan ben ik eindelijk een baas. Toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Klinkt veel minder erg dan dat het in werkelijkheid is.
Je weet dat de duur van swap.avi een beetje langer is dan een uur ? Veel succes alvast, zul je nodig hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
dit moet ik gewoon gezien hebben, zonder dat ik moet kotsen en dan ben ik eindelijk een baas. Toch?
mag ik kijken alvorens een dikke joint gerookt te hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je weet dat de duur van swap.avi een beetje langer is dan een uur ? Veel succes alvast, zul je nodig hebben
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
mag ik kijken alvorens een dikke joint gerookt te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |