Inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef icedtea het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet! Die foto staat er ook zo heerlijk droog tussen alle rijst in
aaawh alle spieren rondom mijn kruis krampte even samenquote:
Wie gaat er niet naar de dokter als er een glazen pot in je anus knapt..? Ik zou toch op zijn minst even zeker willen weten of al het glas eruit is..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef FreakyStyley het volgende:
Dat interviewdie vent moet mentaal niet in orde zijn, kan niet anders.
Inderdaad, en dat er geen scheuren in je darmen zitten...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef icedtea het volgende:
[..]
Wie gaat er niet naar de dokter als er een glazen pot in je anus knapt..? Ik zou toch op zijn minst even zeker willen weten of al het glas eruit is..
Dat stelt niks voor vergeleken met wat al eerder gepost is hier. Newbie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Lemonparty en Themacuser doen het ook goed.
Astubloftquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Levolution het volgende:
Iedereen hopen dat iemand tubgirl plaatst omdat ze er stiekem op geilen maar niet durven te googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Pancake?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor vergeleken met wat al eerder gepost is hier. Newbie.
Valt me nog mee dat ie er nog niet staatquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Levolution het volgende:
Iedereen hopen dat iemand tubgirl plaatst omdat ze er stiekem op geilen maar niet durven te googlen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef PH-KCD het volgende:
Interview met die gozer van 1guy1jarAls het kon zou ik al mijn 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''s willen weghalen uit het verleden om ze allemaal hier te posten voor dit interview
x9001
Chubun Tomata
En mij dan een newbie noemen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef PH-KCD het volgende:
Red Pancake
When a girl that has a blue waffle gets eaten out so much it gets raw and turns red
guy 1: i hear your new girlfriend hs a blue waffle
guy 2: not anymore i...we had sex and i turned it into a red pancake
guy 1: ohhhhh......thats nasty!
...wat
quote:Mark for Best Gore: Most men are extremely sensitive about foreign objects entering their anus. What made you like it? How would you describe the sensation?
Alex aka 1Guy1Cup: I decided to stretch my anus to the max many years ago. I wanted to be able to fist my own ass, which I eventually managed. The ability to stick your own fist up your rectum definitely offers a variety of sensations that you can’t experience otherwise.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef PH-KCD het volgende:
Red Pancake
When a girl that has a blue waffle gets eaten out so much it gets raw and turns red
guy 1: i hear your new girlfriend hs a blue waffle
guy 2: not anymore i...we had sex and i turned it into a red pancake
guy 1: ohhhhh......thats nasty!
...wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |