Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef PH-KCD het volgende:
Krijg je een ban als je bluewaffle post?
nee hoor:quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef PH-KCD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Hoezo? Wat is er te zien dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef FreakyStyley het volgende:
Shit. Ik dacht net: He, bluewaffle, dat klinkt niet al te erg. Dus ik ga weer naar Google afbeeldingen, type 'bluewaffle' in en... Ga voor de tweede keer vandaag over m'n nek.
Ik zocht op Google...quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef PH-KCD het volgende:
Dat wil je gewoon niet wetenquote:
Ik ga 't niet opzoekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon niet weten
Die kopquote:
Waar blijft mijn naam topic?quote:
Als je tubgirl post, krijg je van mij een naam topic, beloofd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waar blijft mijn naam topic?
Ik niet meer. Mijn vriendin had er last van. Ik wilde haar niet neuken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef FreakyStyley het volgende:
Shit. Ik dacht net: He, bluewaffle, dat klinkt niet al te erg. Dus ik ga weer naar Google afbeeldingen, type 'bluewaffle' in en... Ga voor de tweede keer vandaag over m'n nek.
FreakyStyleyquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waar blijft mijn naam topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef icedtea het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet! Die foto staat er ook zo heerlijk droog tussen alle rijst in
aaawh alle spieren rondom mijn kruis krampte even samenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |