Broder heeft het topique niet gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Broder het volgende:
Monerpolen, verstandelijk gehandicapte kutuser, terechte verbanning.
Teh fuck.quote:
Dat soort foto's doen me altijd denken aan de foto's die in de medische encyclopedie staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef FreakyStyley het volgende:
Shit. Ik dacht net: He, bluewaffle, dat klinkt niet al te erg. Dus ik ga weer naar Google afbeeldingen, type 'bluewaffle' in en... Ga voor de tweede keer vandaag over m'n nek.
Dat denken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Broder heeft het topique niet gelezen.
Het is FOK!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Is dit nieuw op Fok? Een soort van tijdmachine?
Wat is dit nou weerquote:
Swap.avi godverdomme godverdegodverdefuck kut tyfus kutquote:
Klinkt veel minder erg dan dat het in werkelijkheid is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
swap.avi
A video which depicts four women shitting into each others asses, eating shit, vomiting on the shit, vomiting into each others mouths, licking up chewing and swallowing the vomit and shit, smearing shit all over their faces and drinking piss.
![]()
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
swap.avi
A video which depicts four women shitting into each others asses, eating shit, vomiting on the shit, vomiting into each others mouths, licking up chewing and swallowing the vomit and shit, smearing shit all over their faces and drinking piss.
![]()
Nu je vriendin weg is neem je het ervanquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Amoeba het volgende:
hij's aan het downloaden ik wil die zieke shits zien.
dit moet ik gewoon gezien hebben, zonder dat ik moet kotsen en dan ben ik eindelijk een baas. Toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Klinkt veel minder erg dan dat het in werkelijkheid is.
Je weet dat de duur van swap.avi een beetje langer is dan een uur ? Veel succes alvast, zul je nodig hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
dit moet ik gewoon gezien hebben, zonder dat ik moet kotsen en dan ben ik eindelijk een baas. Toch?
mag ik kijken alvorens een dikke joint gerookt te hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je weet dat de duur van swap.avi een beetje langer is dan een uur ? Veel succes alvast, zul je nodig hebben
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
mag ik kijken alvorens een dikke joint gerookt te hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |