abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100836209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
Uitslapen is gewoon veel leuker en fijner dan zo'n achterlijke introweek waar je nog eens vroeg uit bed moet ook. Kom nou zeg.
Je kan ook uitslapen tijdens de introductieweek? Heb ik gedaan tijdens de EL- CID.
S'morgens uitslapen en daarna middag-avondprogramma volgen. Werkt perfect! :9
De weg naar je eigen succes begint bij geestelijke en fysieke fitheid
pi_100836281
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.
Haha, daarin vergis je je toch wel.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 00:57:52 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_100836289
Uitslapen kan nog wel als je bejaard bent
pi_100837321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Bij mn opleidingsintro (IT) was het 10 meiden op 190 jongens. Toch was het erg gezellig. Gewoon de hele dag relaxen en bizarre spelletjes doen en in de avond bier klatsen. Daar ontstonden mooie verhalen en interessante contacten.

Kan me moeilijk voorstellen dat dat element compleet ontbreekt.
Kan het nu niet navragen, maar zoals ik zei heb ik er niks over gehoord.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Hexagon het volgende:
150 euro is idd wel erg duur als het bier er niet bij in zit

Overigens betaalden bij mij mijn ouders het gewoon. Aangezien die wel inzagen dat meedoen erg nuttig is.
Lucky you! Mijn moeder betaald helemaal niks, geen boeken, geen collegegeld en denk al helemaal niet dat ze 150 euro voor een introweek zou betalen. Heeft dan weer niks te maken met inzien of het nuttig is of niet.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 02:05:33 #230
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_100838453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Lucky you! Mijn moeder betaald helemaal niks, geen boeken, geen collegegeld en denk al helemaal niet dat ze 150 euro voor een introweek zou betalen. Heeft dan weer niks te maken met inzien of het nuttig is of niet.
Ach meisje toch.. Wil je wat extra's bijverdienen? :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 03:08:43 #231
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100839648
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef change1000 het volgende:
Wat zijn dat toch voor kansloze sociaal gestoorde mensen?

Kijk nou wat voor redenen ze aanvoeren:

Omdat ik daarna nog een heel jaar bij die mensen zit en heb liever een week extra vrij. Zit verdomme niet op de scouting.

[..]

Gelukkig ga ik vanaf maandag lekker de bof oplopen op de UIT _O_

Klacht: introductieweek overslaan
Had je maandagavond niet bij Galgenwaard kunnen staan?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 03:09:57 #232
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100839664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Hexagon het volgende:
150 euro is idd wel erg duur als het bier er niet bij in zit

Overigens betaalden bij mij mijn ouders het gewoon. Aangezien die wel inzagen dat meedoen erg nuttig is.
Je ouders zijn gewoon lamme schapen...
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:15:36 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_100841432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Je ouders zijn gewoon lamme schapen...
Nee mijn ouders zien gewoon
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Kan het nu niet navragen, maar zoals ik zei heb ik er niks over gehoord.

[..]

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze op dat kamp alleen ranja drinken met een rietje maargoed.

Krijg je overigens wel een aanvullende beurs? Zo niet dan is jouw moeder erg fout bezig. Eigenlijk wordt ze geacht een bijdrage aan je studie te doen. Die AV beurs is er namelijk voor ouders die dat echt niet kunnen betalen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:27:46 #234
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_100842519
Dit topic is eigenlijk 'n bewijs dat het eigenlijk nog steeds té goed gaat in NL. De helft van de wereld wordt nog altijd gegeseld door oorlogen, hongersnood, armoede en dictatoriale regimes, en hier in NL maakt een stel kinderen zich druk over wie wel of niet naar een introductieweek gaan. Zeikcultuur hier ook altijd :') Al vrat half NL snot als ontbijt, ik lig er niet wakker van :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:54:04 #235
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_100843114
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Hexagon het volgende:
Uitslapen kan nog wel als je bejaard bent
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_100844659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
Uitslapen is gewoon veel leuker en fijner dan zo'n achterlijke introweek waar je nog eens vroeg uit bed moet ook. Kom nou zeg.
dit kun je toch niet menen zeg :')
pi_100844731
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit topic is eigenlijk 'n bewijs dat het eigenlijk nog steeds té goed gaat in NL. De helft van de wereld wordt nog altijd gegeseld door oorlogen, hongersnood, armoede en dictatoriale regimes, en hier in NL maakt een stel kinderen zich druk over wie wel of niet naar een introductieweek gaan. Zeikcultuur hier ook altijd :') Al vrat half NL snot als ontbijt, ik lig er niet wakker van :')
slechts piramide van Maslow :)
Ben het wel met je eens dat het uiteindelijk nergens over gaat, maar mensen geven al naar gelang allerlei basisbehoeften worden bevredigd betekenis aan allerlei dingen die in eerste instantie irrelevant zijn.
pi_100845154
Ik snap ook niet waarom zo veel intreeweken een ochtendprogramma hebben. Ik moest vorig jaar om 8 of 9 uur al bij Artis staan, terwijl we de vorige nacht tot een uurtje of 3 hadden doorgefeest.
Uiteindelijk kwam zowat niemand opdagen natuurlijk, iedereen stroomde ´s middags rustig in...
There are only 151 Pokémon.
pi_100846743
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En je hebt uiteindelijk betaalt? :')

Zo ja, dan hoop ik dat je wél voor jezelf op durft te komen de komende 40 a 50 jaar dat je nog te leven hebt.
Wat denk je zelf?
Ik heb zeker niet betaald, Ik heb ze uiteindelijk kunnen uitleggen dat ik dat geld beter in de opleiding kan steken dan in die introductie.

Maar dat ze dat durven te doen gaat nergens over, hadden ze maar meer voor drank moeten vragen :7
pi_100846774
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als er gratis bier bij inzit is het een oke bedrag.
Die was trouwens niet gratis!!!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:10:16 #241
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_100847046
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
Op de middelbare waren die ook kut. Ging je kanoën :')
En dan was je 'waterdichte' horloge vertyft, of had je van die gasten die op het einde van de dag nog maar met 1 schoen naar huis gingen :')_!
Ik voel je, broer. Ik heb dus inderdaad mijn horloge in het water laten pleuren toen. Nouja beter gezegd: ik werd er zelf ingegooid. :(
#YOLO
pi_100847888
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ach meisje toch.. Wil je wat extra's bijverdienen? :)
Whaha, zo zielig ben ik niet hoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 08:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze op dat kamp alleen ranja drinken met een rietje maargoed.

Krijg je overigens wel een aanvullende beurs? Zo niet dan is jouw moeder erg fout bezig. Eigenlijk wordt ze geacht een bijdrage aan je studie te doen. Die AV beurs is er namelijk voor ouders die dat echt niet kunnen betalen.
Ja, ik weet het dus niet, want ik was er niet.

Krijg een aanvullende beurs van..... *drum roll* ..... 2 euro! Maar dat is dan wel als thuiswonende. Als het goed is gaat het deze jaarwisseling weer omhoog, want in 2008 heeft ze een eenmalig bedrag gekregen.
Maar het is niet zo dat ze niet wil meebetalen, maar dat het niet eerlijk is tegenover de rest. Ik ben de jongste van 4 en ze heeft bij niemand meebetaald. Bijvoorbeeld bij m'n zus verdiende mijn vader zoveel dat mijn zus nauwelijks aanvullende beurs kreeg, maar met alle kinders nog thuis konden mijn ouders echt geen maandelijkse bijdrage aan haar opleiding missen. Vind sowieso niet dat ze fout bezig is, want ze wil daar in gewoon één lijn trekken naar alle kinderen toe. En dat is heel pedagogisch verantwoord. ;)
pi_100848039
Waar slaat dit topic op met dat gezeik over wel sociaal niet sociaal. Laat ieder gewoon lekker doen wat hij of zij wilt. De een houdt er wel van en de ander niet.. Ligt er ook nog aan waaruit die week bestaat, een kamp of gewoon dagen in de stad oid. Hoeveel gaat het je kosten.. allemaal dingen die mee kunnen wegen in een besluit.

Het is eerder onsociaal dat je je niet kunt voorstellen dat er ook mensen zijn met andere gedachtes en doen en latens dan jij zelf..
pi_100848493
Intro weken zijn alleen leuk als je zelf niet nieuw bent.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:58:57 #245
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_100848790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Krijg een aanvullende beurs van..... *drum roll* ..... 2 euro! Maar dat is dan wel als thuiswonende. Als het goed is gaat het deze jaarwisseling weer omhoog, want in 2008 heeft ze een eenmalig bedrag gekregen.
Maar het is niet zo dat ze niet wil meebetalen, maar dat het niet eerlijk is tegenover de rest. Ik ben de jongste van 4 en ze heeft bij niemand meebetaald. Bijvoorbeeld bij m'n zus verdiende mijn vader zoveel dat mijn zus nauwelijks aanvullende beurs kreeg, maar met alle kinders nog thuis konden mijn ouders echt geen maandelijkse bijdrage aan haar opleiding missen. Vind sowieso niet dat ze fout bezig is, want ze wil daar in gewoon één lijn trekken naar alle kinderen toe. En dat is heel pedagogisch verantwoord. ;)
Kinderen kosten geld, dat weet je van te voren. Op het moment dat je besluit een heel leger kroost op de wereld te zetten kan je er best rekening mee houden dat je die op zijn tijd financieel moet ondersteunen. Beetje lullig dat de rest van Nederland wel flink gesponsord wordt of een aanvullende beurs krijgt als diegene uit een bijstand gezin komt maar dat jouw moeder ''pedagogisch'' verantwoord bezig wil blijven, zelfs op het moment dat er geen reden meer voor is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:15:56 #246
351780 Piye
King of Kush
pi_100849358
"Geforceerd gezellig doen." :')
Wat ben je nou voor asociaal type, als je het niet gewoon leuk kan hebben met wat mensen die je net ontmoet? :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_100849502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:15 schreef Piye het volgende:
"Geforceerd gezellig doen." :')
Wat ben je nou voor asociaal type, als je het niet gewoon leuk kan hebben met wat mensen die je net ontmoet? :N
Dat hoor ik ook altijd alleen maar op FOK!. Hier zitten mensen die sociaal zo achterlijk zijn dat ze niet snappen dat gezamenlijke activiteiten ook gewoon echt gezellig kunnen zijn.

De introweek missen is geen doodzonde, want inderdaad, als je een beetje sociaal vaardig bent lukt dat contacten zoeken ook wel in het schooljaar zelf. Maar het is wel een heel mooi moment om je klasgenoten buiten colleges te leren kennen.

Als je echt niet kan is het gewoon jammer, maar redenen als 'dan kan ik nog een weekje uitslapen' zijn gewoon kutexcuses om niet te gaan.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:20:48 #248
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_100849516
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:58 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kinderen kosten geld, dat weet je van te voren. Op het moment dat je besluit een heel leger kroost op de wereld te zetten kan je er best rekening mee houden dat je die op zijn tijd financieel moet ondersteunen. Beetje lullig dat de rest van Nederland wel flink gesponsord wordt of een aanvullende beurs krijgt als diegene uit een bijstand gezin komt maar dat jouw moeder ''pedagogisch'' verantwoord bezig wil blijven, zelfs op het moment dat er geen reden meer voor is.
Kinderen kosten geld, dat is waar. Maar op een bepaalde leeftijd zouden ze oud en wijs genoeg moeten zijn om voor zich zelf te zorgen. Als je na je 20e nog steeds financieel afhankelijk bent van je ouders moet je toch ernstig aan jezelf gaan twijfelen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_100849624
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:39 schreef Charie het volgende:
Waar slaat dit topic op met dat gezeik over wel sociaal niet sociaal. Laat ieder gewoon lekker doen wat hij of zij wilt. De een houdt er wel van en de ander niet.. Ligt er ook nog aan waaruit die week bestaat, een kamp of gewoon dagen in de stad oid. Hoeveel gaat het je kosten.. allemaal dingen die mee kunnen wegen in een besluit.

Het is eerder onsociaal dat je je niet kunt voorstellen dat er ook mensen zijn met andere gedachtes en doen en latens dan jij zelf..
Als je in een groep leeftijdsgenoten gegooid wordt en je kan het dan met geen mogelijkheid gezellig hebben, vind ik je niet heel sociaal nee.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:27:22 #250
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_100849750
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook altijd alleen maar op FOK!. Hier zitten mensen die sociaal zo achterlijk zijn dat ze niet snappen dat gezamenlijke activiteiten ook gewoon echt gezellig kunnen zijn.

De introweek missen is geen doodzonde, want inderdaad, als je een beetje sociaal vaardig bent lukt dat contacten zoeken ook wel in het schooljaar zelf. Maar het is wel een heel mooi moment om je klasgenoten buiten colleges te leren kennen.

Als je echt niet kan is het gewoon jammer, maar redenen als 'dan kan ik nog een weekje uitslapen' zijn gewoon kutexcuses om niet te gaan.
Met een hoop woorden geef je eigenlijk aan dat de introweek verplicht is, tenzij je een verdomd goede reden hebt waarom je er niet bent.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')