Wat lul jij nou weer poep? Waar zeg ik dat het een compliment is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mensen die 'sociaal ingesteld' zien als een compliment... Dat zijn dezelfde mensen die het hebben van vrienden zien als een prestatie.
België. Belgen. Verklaart alles.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.
Introductieweek is echt iets voor kanslozen die nog steeds aan het handje moeten worden vastgehouden als mamma en pappa er niet meer zijn en omdat ze zelf niks kunnen vinden/ondernemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef change1000 het volgende:
[knip= faalklacht]
Klacht: introductieweek overslaan
teefquote:
Deze attitude aannemen t.o.v. een introductieweek, omdat je niet durfde te gaan en bang was niet geaccepteerd te worden in een groep waar je (meer dan) een week mee zou moeten optrekkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef rubje het volgende:
[..]
Introductieweek is echt iets voor kanslozen die nog steeds aan het handje moeten worden vastgehouden als mamma en pappa er niet meer zijn en omdat ze zelf niks kunnen vinden/ondernemen.![]()
En dat heet student...
Alsof je bij vrouwen dat kan vinden als je de weg al niet kan vinden in Amsterdam.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
teefmoet ik je anaal vernederen ofzo?
En in groep 8 ging je op kamp..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
Op de middelbare waren die ook kut. Ging je kanoën
En dan was je 'waterdichte' horloge vertyft, of had je van die gasten die op het einde van de dag nog maar met 1 schoen naar huis gingen_!
mensquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Alsof je bij vrouwen dat kan vinden als je de weg al niet kan vinden in Amsterdam.
Ja, maar nu mis ik wel kansen om en alvast een goed groepje uit te zoeken voor projecten en mis ik gave feesten met lekkere 1e jaars, alweerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je afwezigheid is gegrond, je kunt er immers niks aan doen.
Heb ik ook nog trauma's van overquote:
Frieslandquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog trauma's van over
50 KM fietsen voordat je verdomme eindelijk eens bij het kamp bent, en dan ga je wadlopen
Voor velen is het de uitgelezen mogelijkheid om leuke studiegenoten te ontmoeten waar je de rest van je studie mee omgaat. Wat dat betreft is het de meest laagdrempelige manier om in contact te komen met een grote groep mensen waarna je vrij snel de leukste mensen eruit kan pikken. Als het studiejaar eenmaal begonnen is zijn er toch echt al groepjes gevormd en zie je mensen alleen in de formele studiesetting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef Yreal het volgende:
Kijk ik wil best wat feesten meepakken en sowieso die studie intro, maar Amsterdam gaan ontdekken in een grote horde? Hell no![]()
Heb je 2 uur gefietst blijkt dat je maar 20 km verderop zit als ze niet om waren geweest..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog trauma's van over
50 KM fietsen voordat je verdomme eindelijk eens bij het kamp bent, en dan ga je wadlopen
Moet je nagaan hoe getraumatiseerd we zouden zijn door een kamp op de uniquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee Ameland, moet je ook nog wachten op zo'n kut boot.
Maar TS had het over de UIT-week dus daarom dat iedereen daarop ingaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:48 schreef Yreal het volgende:
de intro van je OPLEIDING over slaan is trouwens wel kneuzig
Aan de ene schoen herken(de) je de helden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
Op de middelbare waren die ook kut. Ging je kanoën
En dan was je 'waterdichte' horloge vertyft, of had je van die gasten die op het einde van de dag nog maar met 1 schoen naar huis gingen_!
Die schoen raakten ze kwijt met het kanoënquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Aan de ene schoen herken(de) je de helden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |