abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100757231
Wat zijn dat toch voor kansloze sociaal gestoorde mensen?

Kijk nou wat voor redenen ze aanvoeren:

Omdat ik daarna nog een heel jaar bij die mensen zit en heb liever een week extra vrij. Zit verdomme niet op de scouting.

quote:
Typisch FOK! weer om als buitenbeentje te beginnen :'). Waarschijnlijk gaan ze daarna ook niet eens moeite doen om nog een beetje aansluiting te krijgen waarna ze de rest van hun studie lekker thuis blijven en op zolder metal gaan luisteren.
Gelukkig ga ik vanaf maandag lekker de bof oplopen op de UIT _O_

Klacht: introductieweek overslaan
pi_100757450
Redenen? ik zie er maar 1. :?
pi_100757454
UIT/grass/KEI/Kersvers.. allemaal hetzelfde. :')
Wat nou als iemand al 2 keer een intro heeft meegemaakt..
pi_100757481
Zuipen en 1e jaars hosselen :7
pi_100757566
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
UIT/grass/KEI/Kersvers.. allemaal hetzelfde. :')
Wat nou als iemand al 2 keer een intro heeft meegemaakt..
Dan nog is het een goede gelegenheid om je studiegenoten te leren kennen. Trouwens, heel de week feesten is niet voor herhaling vatbaar voor de meeste mensen, die willen dat het liefst zo min mogelijk doen.
Play hard, go pro.
pi_100757624
Ik moet toch zeggen dat ik niet laaiend enthousiast ben om weer Amsterdam te leren kennen en domme workshops te gaan doen :') :{w

Alleen de mensen leren kennen is een reden om uberhaupt naar dit soort dingen te gaan. :')
pi_100757628
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Dan nog is het een goede gelegenheid om je studiegenoten te leren kennen. Trouwens, heel de week feesten is niet voor herhaling vatbaar voor de meeste mensen, die willen dat het liefst zo min mogelijk doen.
Intro van je opleiding is meestal maar een paar dagen, dan hoef je an sich nog niet naar de hele week.. :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:49:47 #8
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_100757645
Introductieweek niet overslaan :')
TS is zodanig sociaal gehandicapt dat ie een georganiseerde introductieweek nodig heeft voor een beetje sociale voeling te krijgen :')
pi_100757666
Introductieweken _O_ Afgelopen jaar gewoon weer gedaan bij m'n 2e studie. Daardoor ken ik nu wel fucking veel mensen en had al die feesten niet willen missen. Je bent echt een fucking mongool als je daar niet heen gaat, al is het maar om mensen te leren kennen gewoon..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:51:04 #10
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_100757696
Als je kan komen, moet je het gewoon doen.
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_100757707
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:49 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Introductieweek niet overslaan :')
TS is zodanig sociaal gehandicapt dat ie een georganiseerde introductieweek nodig heeft voor een beetje sociale voeling te krijgen :')
Alsof je sociaal gehandicapt bent als je naar een introductieweek gaat :') Dan ben je juist sociaal ingesteld fucktard :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:52:30 #12
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_100757755
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef DuTank het volgende:

[..]

Alsof je sociaal gehandicapt bent als je naar een introductieweek gaat :') Dan ben je juist sociaal ingesteld fucktard :')
Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:52:46 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_100757766
Samen kou lijden in een te grote niet verwarmde tent, smerig eten en te weinig te drinken hebben me inderdaad enorm veel geleerd....

Die hele week was gewoon totaal kansloos en overbodig.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_100757807
Ik heb de 1e keer m'n introweek moeten overslaan omdat mijn ouders toen de vakantie gepland hadden. Nu voor m'n 2e studie moet ik hem ook overslaan omdat ik net een operatie heb gehad aan m'n knie :')
pi_100757844
Ik heb zelf IT gedaan en daar zijn geen lekkere wijven. Daardoor dus niet nodig om op kamp te gaan....
pi_100757857
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.
Natuurlijk ontmoet je altijd mensen in je werkgroep/college, maar juist bij zo'n introductieweek heb je de feesten waar je samen met een groep naar toe gaat. Bij mijn vorige studie had ik niet zo'n leuk groepje, zeg maar gerust kut groepje :'). Toen ben ik maar tegen andere mensen aan gaan lullen buiten de studie en binnen de studie in college.

Als je een introweek niet doet omdat je het niet nodig hebt, is dat onzin, want juist daardoor leer je nóg meer mensen kennen en ik vind dat leuk. Maar goed, er zijn ook mensen die niet zo'n behoefte aan sociale contacten hebben als ik.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:55:11 #17
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_100757870
dit is ook iedere jaar hetzelfde liedje
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_100757896
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef Dasjonny het volgende:
Ik heb de 1e keer m'n introweek moeten overslaan omdat mijn ouders toen de vakantie gepland hadden. Nu voor m'n 2e studie moet ik hem ook overslaan omdat ik net een operatie heb gehad aan m'n knie :')
Je afwezigheid is gegrond, je kunt er immers niks aan doen.
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb zelf IT gedaan en daar zijn geen lekkere wijven. Daardoor dus niet nodig om op kamp te gaan....
Maar op zo'n introductieweek lopen elders toch zeker wel lekkere wijven rond?
pi_100757953
Kijk ik wil best wat feesten meepakken en sowieso die studie intro, maar Amsterdam gaan ontdekken in een grote horde? Hell no :r :r
pi_100758028
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef Yreal het volgende:
Kijk ik wil best wat feesten meepakken en sowieso die studie intro, maar Amsterdam gaan ontdekken in een grote horde? Hell no :r :r
De Intreeweek is fucking vet joh _O_
En Amsterdam ontdekt je nauwelijks.... Je volgt iemand die de weg wél weet en daarna heb je alsnog geen oriëntatie van wat waar is. Dat komt later wel. Doe het alleen al om de gruwelijke feesten in westergas/sugar factory/escape enzo _O_
pi_100758063
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

De Intreeweek is fucking vet joh _O_
En Amsterdam ontdekt je nauwelijks.... Je volgt iemand die de weg wél weet en daarna heb je alsnog geen oriëntatie van wat waar is. Dat komt later wel. Doe het alleen al om de gruwelijke feesten in westergas/sugar factory/escape enzo _O_
Niet weten hoe Amsterdam in elkaar zit. :')
Gemiddelde toerist weet zelfs hoe Amsterdam in elkaar zit. :')
pi_100758108
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Dophertje het volgende:
Zuipen en 1e jaars hosselen :7
pi_100758111
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef DuTank het volgende:

[..]
Dan ben je juist sociaal ingesteld fucktard :')
Mensen die 'sociaal ingesteld' zien als een compliment :') ... Dat zijn dezelfde mensen die het hebben van vrienden zien als een prestatie.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_100758127
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:

[..]

Niet weten hoe Amsterdam in elkaar zit. :')
Gemiddelde toerist weet zelfs hoe Amsterdam in elkaar zit. :')
niet zo ouwehoeren, ik was nog nooit in amsterdam geweest toen ik die intro ging doen, daarna wist ik nog steeds geen fuck.... ik leerde amsterdam pas echt kennen door naar de uni, vrienden en feesten te fietsen
pi_100758155
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

niet zo ouwehoeren, ik was nog nooit in amsterdam geweest toen ik die intro ging doen, daarna wist ik nog steeds geen fuck.... ik leerde amsterdam pas echt kennen door naar de uni, vrienden en feesten te fietsen
Oh lol, serieus. o_0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')