Gelukkig ga ik vanaf maandag lekker de bof oplopen op de UITquote:Typisch FOK! weer om als buitenbeentje te beginnen. Waarschijnlijk gaan ze daarna ook niet eens moeite doen om nog een beetje aansluiting te krijgen waarna ze de rest van hun studie lekker thuis blijven en op zolder metal gaan luisteren.
Dan nog is het een goede gelegenheid om je studiegenoten te leren kennen. Trouwens, heel de week feesten is niet voor herhaling vatbaar voor de meeste mensen, die willen dat het liefst zo min mogelijk doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
UIT/grass/KEI/Kersvers.. allemaal hetzelfde.
Wat nou als iemand al 2 keer een intro heeft meegemaakt..
Intro van je opleiding is meestal maar een paar dagen, dan hoef je an sich nog niet naar de hele week..quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan nog is het een goede gelegenheid om je studiegenoten te leren kennen. Trouwens, heel de week feesten is niet voor herhaling vatbaar voor de meeste mensen, die willen dat het liefst zo min mogelijk doen.
Alsof je sociaal gehandicapt bent als je naar een introductieweek gaatquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:49 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Introductieweek niet overslaan
TS is zodanig sociaal gehandicapt dat ie een georganiseerde introductieweek nodig heeft voor een beetje sociale voeling te krijgen
Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof je sociaal gehandicapt bent als je naar een introductieweek gaatDan ben je juist sociaal ingesteld fucktard
Natuurlijk ontmoet je altijd mensen in je werkgroep/college, maar juist bij zo'n introductieweek heb je de feesten waar je samen met een groep naar toe gaat. Bij mijn vorige studie had ik niet zo'n leuk groepje, zeg maar gerust kut groepjequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.
Je afwezigheid is gegrond, je kunt er immers niks aan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef Dasjonny het volgende:
Ik heb de 1e keer m'n introweek moeten overslaan omdat mijn ouders toen de vakantie gepland hadden. Nu voor m'n 2e studie moet ik hem ook overslaan omdat ik net een operatie heb gehad aan m'n knie
Maar op zo'n introductieweek lopen elders toch zeker wel lekkere wijven rond?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb zelf IT gedaan en daar zijn geen lekkere wijven. Daardoor dus niet nodig om op kamp te gaan....
De Intreeweek is fucking vet johquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef Yreal het volgende:
Kijk ik wil best wat feesten meepakken en sowieso die studie intro, maar Amsterdam gaan ontdekken in een grote horde? Hell no![]()
Niet weten hoe Amsterdam in elkaar zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Intreeweek is fucking vet joh
En Amsterdam ontdekt je nauwelijks.... Je volgt iemand die de weg wél weet en daarna heb je alsnog geen oriëntatie van wat waar is. Dat komt later wel. Doe het alleen al om de gruwelijke feesten in westergas/sugar factory/escape enzo
Mensen die 'sociaal ingesteld' zien als een complimentquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ben je juist sociaal ingesteld fucktard
niet zo ouwehoeren, ik was nog nooit in amsterdam geweest toen ik die intro ging doen, daarna wist ik nog steeds geen fuck.... ik leerde amsterdam pas echt kennen door naar de uni, vrienden en feesten te fietsenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Niet weten hoe Amsterdam in elkaar zit.
Gemiddelde toerist weet zelfs hoe Amsterdam in elkaar zit.
Oh lol, serieus. o_0quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet zo ouwehoeren, ik was nog nooit in amsterdam geweest toen ik die intro ging doen, daarna wist ik nog steeds geen fuck.... ik leerde amsterdam pas echt kennen door naar de uni, vrienden en feesten te fietsen
Wat lul jij nou weer poep? Waar zeg ik dat het een compliment is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mensen die 'sociaal ingesteld' zien als een compliment... Dat zijn dezelfde mensen die het hebben van vrienden zien als een prestatie.
België. Belgen. Verklaart alles.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nog nooit een introductieweek gedaan en ook geen nood aan. Volgens mij bestaat het in België zelfs niet. Tenzij mss bij een aantal kansloze hogeschool richtingen.
Introductieweek is echt iets voor kanslozen die nog steeds aan het handje moeten worden vastgehouden als mamma en pappa er niet meer zijn en omdat ze zelf niks kunnen vinden/ondernemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef change1000 het volgende:
[knip= faalklacht]
Klacht: introductieweek overslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |