Introductieweek in Groningen man. Zometeen weer gestoord zuipen en smatjes regelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef computerprobleem het volgende:
Wtf is een kei-week en zijn kei-leiders nou weer? xD
Het lukt ook uiteindelijk wel, het duurt alleen wat langer. Ik heb hem op m'n eerste opleiding wel gedaan en had daar meteen contact de eerste collegedag. Op m'n 2e opleiding niet omdat ik daar pas na de intro ingestroomd ben. Uiteindelijk daar ook gewoon bevriend geraakt met mensen, het duurt alleen wat langerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
Daar heb ik nog nooit spijt van gehad, dat ik die week heb overgeslagenAlsof je gedurende je opleiding niet in staat zou zijn om contacten te leggen en de kroeg in te duiken met zijn alle.
Oh dat kan jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Fenomeno het volgende:
Het lukt ook uiteindelijk wel, het duurt alleen wat langer. Ik heb hem op m'n eerste opleiding wel gedaan en had daar meteen contact de eerste collegedag. Op m'n 2e opleiding niet omdat ik daar pas na de intro ingestroomd ben. Uiteindelijk daar ook gewoon bevriend geraakt met mensen, het duurt alleen wat langer
Neemt niet weg, dat als ik de kans had om hem te doen destijds, ik het ook gedaan had
Vooral als je geforceerd bijvoorbeeld een speurtocht moet doen terwijl zo'n overenthousiaste groepsleider constant schreeuwt hoe leuk en gezellig het is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat kan jaDat heb ik nooit zo ervaren
Maar ik ben dan ook erg slecht in verplicht een week gezellig doen met elkaar, dan wil het bij sowieso niet zo erg meer lukken
Ligt er ook aan wat het als intro is natuurlijk. Wij hadden intro ingedeeld in mensen van je eigen opleiding waar je later bij in de projectgroep kwam. Daarmee hadden we o.a. een dag op de faculteit met allerlei sport-achtige dingen. Nog een dag om de faculteit en het gebouw zelf te leren kennen. Wat cultuurdingen in de stad bezocht, waar uiteindelijk onze hele groep inclusief begeleiders in slaap bij zijn gevallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook erg slecht in verplicht een week gezellig doen met elkaar, dan wil het bij sowieso niet zo erg meer lukken
Opvallend hoe moeilijk het voor sommigen is om gewoon open te staan voor anderen en gewoon eens te kijken wie de leuke mensen zijn in zo'n week.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
zelfs bij vakantie vind ik het nog discutabel. zo'n intro is vaak al heel lang van tevoren bekend. ik heb daar destijds gewoon rekening mee gehouden met het plannen van mijn vakantie. Is toch jammer om de intro te missen, het hoort erbij vind ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus_ het volgende:
Terechte klacht. Ik snap mensen die de intro overslaan niet. Uitgezonderd mensen die ziek of nog op vakantie zijn.
Perciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Vasilevski het volgende:
Je moet het helemaal zelf weten. Sommigen vinden het leuk, anderen hebben er totaal niks mee. Ik ken alleen iets te studenten die heel nadrukkelijk aangeven dat zij niet zijn gegaan, want: 'Ik heb dat niet nodig, ik heb al vrienden.' Ja hoor.
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom gebruiken eenlingen/'speciale mensen' als jij zo vaak het woord 'geforceerd' te pas en onpas
En je hebt uiteindelijk betaalt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik heb mijn introweekend ook overgeslagen.
150 euro voor een weekend met weet ik veel hoeveel man in een enorme tent slapen, zuipen en in de avond thema feestjes![]()
overdag was er geen ruk te doen.
En dan durft de organisatie 2 maanden later te bellen of ik die 150 euro nog even wil betalen, terwijl ik niet geweest ben.
Als reden gaven ze aan dat het organiseren al veel gekost heefy en iedereen maar zijn steentje moest bijdragen ook al ben je niet geweest
Ik moest ook 150 euro betalen.. we zijn gekke henkie nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik heb mijn introweekend ook overgeslagen.
150 euro voor een weekend met weet ik veel hoeveel man in een enorme tent slapen, zuipen en in de avond thema feestjes![]()
overdag was er geen ruk te doen.
En dan durft de organisatie 2 maanden later te bellen of ik die 150 euro nog even wil betalen, terwijl ik niet geweest ben.
Als reden gaven ze aan dat het organiseren al veel gekost heefy en iedereen maar zijn steentje moest bijdragen ook al ben je niet geweest
Als er gratis bier bij inzit is het een oke bedrag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik moest ook 150 euro betalen.. we zijn gekke henkie niet
Heh, meisjes versieren vind ik inderdaad nieuw en raar! Maar serieus, op ons intro waren schijnbaar geen feesten, heb ik niks over drank gehoord en in mijn hele opleiding zitten zo'n 4 jongens op meer dan 200 studenten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Hexagon het volgende:
Terechte klacht
Ik snap dat ook nooit. Allemaal nieuwe mensen, lekker bier drinken, feesten, meisjes versieren en nieuwe mensen ontmoeten. Wat wil een jongere nog meer?
Maar nee dat is allemaal nieuw en "raar"
Haha! Ik kreeg minder dan een week vantevoren de uitnodiging voor m'n introductie binnen. Maar misschien dat als je een opleiding doet die enige vorm van administratie heeft weet je dat wel op tijd ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
zelfs bij vakantie vind ik het nog discutabel. zo'n intro is vaak al heel lang van tevoren bekend. ik heb daar destijds gewoon rekening mee gehouden met het plannen van mijn vakantie. Is toch jammer om de intro te missen, het hoort erbij vind ik
Bij mn opleidingsintro (IT) was het 10 meiden op 190 jongens. Toch was het erg gezellig. Gewoon de hele dag relaxen en bizarre spelletjes doen en in de avond bier klatsen. Daar ontstonden mooie verhalen en interessante contacten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heh, meisjes versieren vind ik inderdaad nieuw en raar! Maar serieus, op ons intro waren schijnbaar geen feesten, heb ik niks over drank gehoord en in mijn hele opleiding zitten zo'n 4 jongens op meer dan 200 studenten.
.
150 euro betalen en dan zit drank er niet bij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik moest ook 150 euro betalen.. we zijn gekke henkie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |