Doen. Altijd genoeg actie op de Vrijdag. Je ziet ze waarschijnlijk vaker voorbij komen dan tijdens de race.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik de eerste training even meepak. Weekend zit er helaas niet in
Als ik naar een F1 race ga, vind ik de vrijdag altijd geen flikker aanquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doen. Altijd genoeg actie op de Vrijdag. Je ziet ze waarschijnlijk vaker voorbij komen dan tijdens de race.
Hm... Zeg ook niet dat het spannend is maar ze komen vaker voorbij dan op een zondag. Tevens heb je ook nog genoeg andere leuke wagens die het toch wel leuk maken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:59 schreef Swindler het volgende:
[..]
Als ik naar een F1 race ga, vind ik de vrijdag altijd geen flikker aan
Zodra je tijdens het weekend de eerste F1 wagen weer voorbij hebt zien rijden, zijn alle andere klassen langzaam en saaiquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Zeg ook niet dat het spannend is maar ze komen vaker voorbij dan op een zondag. Tevens heb je ook nog genoeg andere leuke wagens die het toch wel leuk maken.
Word voor mij de 3e keer dat ik ga. Maar vind een vrijdag met GP2, GP3 en Porsche cup niet heel erg saai. En 2,5 uur F1. Vind dat prima voor een vrijdag. Je bent toch bezig van 09:30 tot 18:30.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef Swindler het volgende:
[..]
Zodra je tijdens het weekend de eerste F1 wagen weer voorbij hebt zien rijden, zijn alle andere klassen langzaam en saai. Maar mocht je nog nooit F1 wagens op snelheid hebben gezien is Vrijdag inderdaad echt een topdag.
Maargoed ik vind de Zaterdag ook saai(behalve de GP2/GP3 race)
Ja misschien druk ik me wat te overdreven uit met het woord saaiquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Word voor mij de 3e keer dat ik ga. Maar vind een vrijdag met GP2, GP3 en Porsche cup niet heel erg saai. En 2,5 uur F1. Vind dat prima voor een vrijdag. Je bent toch bezig van 09:30 tot 18:30.
Daarom beginnen ze ook eerst met de trainingen en kwalificatie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja misschien druk ik me wat te overdreven uit met het woord saai, maar ik vindt altijd dat door de race de rest van het weekend ineens allemaal niks leek
. Kan ook komen dat ik al bij 20+ races ben geweest.
![]()
(maargoed ik heb ook nog steeds de rillingen als ik ze vrijdag voor het eerst hoor aankomen)
Ligt eraan wat het weer isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand nog tips voor goede parkeerplaatsen?
Haha terecht. Maar ik heb geen zin om 1,5 uur in de file te staan. Niet op de heenweg maar ook niet op de terugweg.quote:
Dan is mijn advies gewoon wat verder van het circuit parkeren in een weiland van een boer (zal zo rond de 10 euro kosten), even wat verder lopen maar sta je op de terugweg niet in de file. (In de file sta je sowieso maar dan minderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha terecht. Maar ik heb geen zin om 1,5 uur in de file te staan. Niet op de heenweg maar ook niet op de terugweg.
Haha, Spa is geen regen nodig. Heb in 2009 een mooie locatie gevonden en ga daar waarschijnlijk dit jaar weer gebruik van maken maar een "geheime locatie" is nooit weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dan is mijn advies gewoon wat verder van het circuit parkeren in een weiland van een boer (zal zo rond de 10 euro kosten), even wat verder lopen maar sta je op de terugweg niet in de file. (In de file sta je sowieso maar dan minder) En op weg naar de auto zal er genoeg te zien zijn. En hopen dat het niet regent! Hoewel dat voor de race natuurlijk wel weer tof is
Monaco mooier? Misschien meer glitter en glamour. Circuit is zeker niet mooier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
Persoonlijk vind ik Monaco mooier.
Maar door de vloeiende bochten zijn de verschillen hier vaak wat kleiner, dus leuke races. Jammer dat het zo vaak regent.
Was te verachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Waffle het volgende:
Geen drs in eau rouge.... Beetje jammer.
Klinkt tof, maar je moet voor de vrijdag toch ook gewoon kaarten hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
Nog meer mensen die gaan?
Meeting op brons!
Jubileum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef ari_zahav het volgende:
Waarom heeft Schumacher een andere helm?
Die stream werkt bij mij steeds maar een halve minuut oid, dan valt ie weer weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Tarado het volgende:
Link viel weg, hier een andere
http://www.vipbox.tv/watc(...)prix-practice-1.html
Doet het bij mij probleemloos, probeer anders deze;quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:09 schreef Schuifpui het volgende:
Sinds wanneer heeft Spa geel/rode curbstones/tire walls? Ziet er anders uit.
[..]
Die stream werkt bij mij steeds maar een halve minuut oid, dan valt ie weer weg.
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef JohnB52 het volgende:
ik heb die russische stream.
Staat Di Resta op dezelfde plek als Senna?
Schumi heeft volgens mij onder redelijk droge omstandigheden een tijd geklokt, net als Rosberg en de rest nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef Stiggie het volgende:
Het regent zie ik... schumi P1 ?beter blijft het lekker regenen
Jammer. Krijgt die Dany Bahar toch zijn zinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef JohnB52 het volgende:
Dan maar tijd voor wat nieuws:
Team Lotus wordt Caterham Team Air Asia....
Afgelopen week?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Nober het volgende:
Kans op regen is wel aanwezig dit weekend, net als de afgelopen week...
Gefeliciteerd, heel weekend?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik ga dit jaar naar Monza. Naar Mooooooooooooooonza. Jalalala. Mooooooooonza.
Veel leuker dan Spaaaahaaa.
Jalalaaaaaaaaaaaaala..
Tof, ik ben er in 2009 geweest. Tribune kaartjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik ga dit jaar naar Monza. Naar Mooooooooooooooonza. Jalalala. Mooooooooonza.
Veel leuker dan Spaaaahaaa.
Jalalaaaaaaaaaaaaala..
Alonso heeft nog nooit gewonnen op Spa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Nober het volgende:
Alonso doet het slecht in België, weet niet waar de BBC dat vandaan heeft...
Ja. Eerste bocht. Schuine tribune die op het rechte stuk kijkt, bij de eerste chicane.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Tof, ik ben er in 2009 geweest. Tribune kaartjes?
Begint nu net weer te regenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Is het (al) droog op de baan? Kan helaas niet kijkn nu.
Ok beter. Heb daar toen op de vrijdag een tijd gezeten, bizar om te zien hoe laat ze kunnen remmen daar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Eerste bocht. Schuine tribune die op het rechte stuk kijkt, bij de eerste chicane.
in 2009 was ik op Spa.
We gaan maar 1 keer per jaar en dan pakken we ook de beste (quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ok beter. Heb daar toen op de vrijdag een tijd gezeten, bizar om te zien hoe laat ze kunnen remmen daar.
Rest van het weekend bij de 2e chicane gezeten, had helaas geen tribune kaartjes.
Neem wel een auto mee. De campings staan vrij ver van het circuit af, zeker vergeleken met bv Duitsland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Quisho het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar ook naar Spa ga
Dat is wel een goed punt jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Burnie88 het volgende:
Het is altijd gaaf om naar een F1-weekend te gaan, maar geloof mij, je kunt beter naar de GP van Duitsland of Engeland gaan. Reden: Je ziet veel meer van de baan en ze komen veel vaker langs in de race.. Spa is voor op tv fantastisch, maar om er te zitten lijkt me, afgezien van Eau Rouge, toch echt wat minder.
Klopt, ik had eigenlijk de enige echt mooie plek op het circuit. Voor de rest is de Nurburgring veel gaver, ook qua sfeer en gezelligheid. Ben benieuwd naar Monza dit jaar. Zal wel rood zien van de mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Burnie88 het volgende:
Het is altijd gaaf om naar een F1-weekend te gaan, maar geloof mij, je kunt beter naar de GP van Duitsland of Engeland gaan. Reden: Je ziet veel meer van de baan en ze komen veel vaker langs in de race.. Spa is voor op tv fantastisch, maar om er te zitten lijkt me, afgezien van Eau Rouge, toch echt wat minder.
Monaco, hoog op de tribune tussen het zwembad en rascasse. Kun je de pitstops ook nog zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Burnie88 het volgende:
Erg rood op Monzaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt, ik had eigenlijk de enige echt mooie plek op het circuit. Voor de rest is de Nurburgring veel gaver, ook qua sfeer en gezelligheid. Ben benieuwd naar Monza dit jaar. Zal wel rood zien van de mensen.
Dat klopt maar dan doe je het nog niet slecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Alonso heeft nog nooit gewonnen op Spa.
Er is iemand buiten nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Quisho het volgende:
Zal er nog gereden gaan worden deze FP2? Beetje saai nu
Als het goed is niet. Al kan dat altijd nog veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef kepler het volgende:
Is er eigenlijk regen voorspeld voor zondag?
Ik niet. Vind het wel fijn dat als ik er bij ben dat het dan droog is!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, morgen tijdens de quali misschien dus wel regen, maar tijdens de race waarschijnlijk niet. Jammer, ik had wel trek in een Schumachertje.
Oh, ik zie al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:19 schreef Haarklip het volgende:
Kunnen we de training ergens live bekijken?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik buienradar en weeronline mag geloven dan gaat het tussen 11.00 en 11.30 weer regenen, oftewel weer een natte training.
stream FP3 link dan maar alvast: http://www.vipbox.tv/watc(...)prix-practice-3.html
http://support.twitter.co(...)tter-update-or-tweetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:45 schreef Tarado het volgende:
#F1 radar update 10:37 CET: Next cell around to arrive over #Spa and should last for around one hour. Will be heavy at times. P3 will be wet
PS: Ergens instructies hoe je een tweet plaatst? geen idee hoe dat moet
dank je, ik bedoel hoe je een tweet als post op FOK plaatstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://support.twitter.co(...)tter-update-or-tweet
Hoop dat dit nuttig is.
Klikken op het icoontje van Twitter (vogeltje) en dan kan je een url invullen. Denk dat zo moet werken. Zelf nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, ik bedoel hoe je een tweet als post op FOK plaatst
Zover kwam ik ook, alleen ik krijg de juiste url niet geplaatstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klikken op het icoontje van Twitter (vogeltje) en dan kan je een url invullen. Denk dat zo moet werken. Zelf nooit geprobeerd.
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 09:26:16#F1 Mark Webber on his decision to stay at RBR in 2012: http://t.co/uUEZY96 @aussiegrit reageer retweet
elke tweet krijgt zijn eigen id mee. Die URL moet je invullenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zover kwam ik ook, alleen ik krijg de juiste url niet geplaatst
Klinkt allemaal logisch maar er zijn geen step by step instructies voor een digibeet zoals ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
elke tweet krijgt zijn eigen id mee. Die URL moet je invullen
Onder een tweet zie je staan hoe lang geleden het is dat hij is geplaatst. Bijvoorbeeld 10 minutes ago. Klik daarop met de rechtermuisknop en doe Copy link location. Deze link kan je nu invullen en dan zou het moeten werken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch maar er zijn geen step by step instructies voor een digibeet zoals ik?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Onder een tweet zie je staan hoe lang geleden het is dat hij is geplaatst. Bijvoorbeeld 10 minutes ago. Klik daarop met de rechtermuisknop en doe Copy link location. Deze link kan je nu invullen en dan zou het moeten werken.
twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:35:4317 cars on-track now, both McLarens and Ferraris in the pits. #F1 reageer retweet
Geen dank. Ik weet nu zelf ook gelijk hoe het werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:35:4317 cars on-track now, both McLarens and Ferraris in the pits. #F1 reageer retweet
dank je
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:33:06Rain has stopped but an other shower is expected again, said Meteo France reageer retweet
Als de baan maar nat is tijdens de kwalificatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geen dank. Ik weet nu zelf ook gelijk hoe het werkt.
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:33:06Rain has stopped but an other shower is expected again, said Meteo France reageer retweet
Ik gun Schumi de polequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als de baan maar nat is tijdens de kwalificatie.
Hij waant zich natuurlijk veilig zonder het bijtanken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef Haarklip het volgende:
Albers bij Force India! Misschien volgend jaar een contract?
mja, dan gaat hij er in plaats van met de brandstofslang er wel vandoor met de wielsleutelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef Haarklip het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij waant zich natuurlijk veilig zonder het bijtanken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij waant zich natuurlijk veilig zonder het bijtanken.
Ik maar denken, komt me bekend voor, wie is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef Haarklip het volgende:
Hij had ook geen brandstofslang bij zich, dus dat maakte het voor mij ook wat lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maar denken, komt me bekend voor, wie is dat ook alweer?
En de crash met Schumacherquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:04 schreef M.Melandri het volgende:
Hoogtepunt van Albers was denk ik zijn kwalificatie in Canada 2005.
Inderdaad, gisteren toevallig weer gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:11 schreef M.Melandri het volgende:
Samenvatting van GP Belgie 98 nu op blue button, blijft een debiele actie van DC door van zijn gas te gaan op de racelijn.
quali zelf ja, voorbeschouwing BBC al begonnenquote:
ik zie hier toch wel wat regen, http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&v=1quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Francorchamps/4055571
Ziet er droog uit tussen 14.00 en 15.00
Typisch Spaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:37 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
ik zie hier toch wel wat regen, http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&v=1
Jammer? Eigenlijk gewoon zwak. Die bocht is al niet lastig, maar 'n fout werd daar gewoon afgestraft (behalve dan bij Lewis vorig jaar). Nu jammer genoeg dus niet meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
beetje jammer inderdaad van dat asfalt in bocht 8(?) waar DC en Sutil het zojuist over hadden.
Nee oke, maar laat mij nou een beetje hoop hebben.quote:
ow toch niet, hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef koffiezwartsterk het volgende:
baan ziet er nu toch best droog uit.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
die spandoek
''thank you Michael for 20....''
20 seconden dus
Ik nomineer MGP, net als Williams, ook voor epic failure.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar gaat toch een monteur zijn baan verliezen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Haarklip het volgende:
Dit is wel erg beschamend MSC Mercedes.
Het was afgesproken in het team heb ik via een betrouwbare bron. Michael was nog zat van de champagne van vanmorgen. Ze hebben het wiel express niet vastgezet, zo krijgt het team de lading over zich heen van faal en niet Der Meisterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik nomineer MGP, net als Williams, ook voor epic failure.
quote:
Was het de schuld van MGP? Ik zag niet helemaal wat er gebeurde, brak z'n ophanging gewoon ofzo?quote:
Ze kunnen daar dit weekend maar beter gaan punniken en F1 aan de echte professionals overlaten.quote:
waarom roep je dan maar wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Was het de schuld van MGP? Ik zag niet helemaal wat er gebeurde, brak z'n ophanging gewoon ofzo?
Wiel viel van z'n auto af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Was het de schuld van MGP? Ik zag niet helemaal wat er gebeurde, brak z'n ophanging gewoon ofzo?
Ik denk gewoon dat een monteur zich vergist heeft en dat ze nu een fles champagne hebben die extreem goed dicht/vast zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het was afgesproken in het team heb ik via een betrouwbare bron. Michael was nog zat van de champagne van vanmorgen. Ze hebben het wiel express niet vastgezet, zo krijgt het team de lading over zich heen van faal en niet Der Meister
Omdat ik Schumacher zie crashen dus er vanuit ging dat Schumacher iets verkeerd deed. Als iemand crasht ga jij er meteen uit dat het de schuld van het team is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:07 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
waarom roep je dan maar wat?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Brundle en Jordan zullen straks wel triomfantelijk melden dat Schumacher outqualified is door Rosberg.
Ik zelf wacht altijd effe op de herhaling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat ik Schumacher zie crashen dus er vanuit ging dat Schumacher iets verkeerd deed. Als iemand crasht ga jij er meteen uit dat het de schuld van het team is?
of de kurk op het verkeerde voorwerp vastgezet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat een monteur zich vergist heeft en dat ze nu een fles champagne hebben die extreem goed dicht/vast zit.
Ja, maar die miste ik dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zelf wacht altijd effe op de herhaling.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
of de kurk op het verkeerde voorwerp vastgezet.
"Nico, the cork is in the tyre. Do you understand this message? "quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Met de slow puncture van Rosberg in de FP3 zou je inderdaad zeggen dat er een monteur met een kurketrekker zit ipv een wheelgun!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
"Nico, the cork is in the tyre. Do you understand this message? "
olav Mol heeft daar ook altijd een handje van...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat ik Schumacher zie crashen dus er vanuit ging dat Schumacher iets verkeerd deed. Als iemand crasht ga jij er meteen uit dat het de schuld van het team is?
Azijnpisser die je d'r bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:13 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
olav Mol heeft daar ook altijd een handje van...
fuck, nu heb ik honger!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
d'Ambrosio sneller als Glock
friet versus bokworst @ Virgin, en die friet ligt voor![]()
VT4quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef Sasman het volgende:
[..]
Twitter van Mercedes zegt van wel volgens VT4.
Glock heeft nieuwe banden gekregen op 6 minuten van het einde dus hij zal wel sneller zijn maar tja, Glock is koning bij Virgin en D'Ambrosio is hulpje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
d'Ambrosio sneller als Glock
friet versus bokworst @ Virgin, en die friet ligt voor![]()
Kris dus, had ik al geedit, maar idd. En VT4 is btw de belgquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die doet toch commentaar bij de Belg?
Weer eens wat anders dan Clouseau.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kris dus, had ik al geedit, maar idd.
Regen. Al is het niet de eerste keer in Q2 voor KOV. Maar als Schumacher er niet af was gegaan, zat ie er waarschijnlijk niet bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Lotus (Caterham AirAsia) er nu goed bij omdat het regent of zijn ze definitief aangesloten?
quote:Trulli is in mijn ogen geen goed regenrijder, en Kovalainen.. kan dat wel aardig, maar is voor mijn gevoel ook niet de allerbeste.
Trulli kan best aardige quali's rijden. Dat moet bekend zijn.quote:
5 jaar geleden. Maar aan alleen goeie quali's heb je niet als je traag bent over een hele race. Remember Trulli train?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trulli kan best aardige quali's rijden. Dat moet bekend zijn.
Dat is natuurlijk niet waar. KOV was 16e. Als Schumacher er nog was was het 17e geworden. Dan is hij nog steeds doorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar als Schumacher er niet af was gegaan, zat ie er waarschijnlijk niet bij
[..]
Daarvoor zei ik waarschijnlijk. Maar feit is is dat de Mercedes sneller is als de Lotus, en Schumacher echt wel een betere positie zou hebben gehad dan 17de.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. KOV was 16e. Als Schumacher er nog was was het 17e geworden. Dan is hij nog steeds door
En daarmee heeft 'ie alweer een plek gewonnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:32 schreef koffiezwartsterk het volgende:
KOV nu nog steeds in de pits btw.
nu wel naar buitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:32 schreef koffiezwartsterk het volgende:
KOV nu nog steeds in de pits btw.
Door Sutil? Nee, want dan moet je wel eerst een tijd zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En daarmee heeft 'ie alweer een plek gewonnen
Regen is voorbij ... een 2:07.777 haalt KOV wel op een opdrogende baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Door Sutil? Nee, want dan moet je wel eerst een tijd zetten.
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 14:36:16Rain should decrease its intensity reageer retweet
Maar toen KOV nog in de pits stond had ie helemaal geen tijd, dan sta je op de grid niet hoger als diegene wat crasht. Nu zal die idd wel een betere tijd kunnen zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Regen is voorbij ... een 2:07.777 haalt KOV wel op een opdrogende baan.
Dat snap ik ... maar de tijd staat stil ... KOV krijgt echt z'n kans nog wel. Als de baan dan droger is hangt Sutil eraan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar toen KOV nog in de pits stond had ie helemaal geen tijd, dan sta je op de grid niet hoger als diegene wat crasht. Nu zal die idd wel een betere tijd kunnen zetten.
Dus nietquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat was dat nou weer voor actie van Hamilton?
hamilton?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Heb je die ene bril weer op? Je weet wel, die anti-Brit bril....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |