Ik niet. Vind het wel fijn dat als ik er bij ben dat het dan droog is!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, morgen tijdens de quali misschien dus wel regen, maar tijdens de race waarschijnlijk niet. Jammer, ik had wel trek in een Schumachertje.
Oh, ik zie al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:19 schreef Haarklip het volgende:
Kunnen we de training ergens live bekijken?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik buienradar en weeronline mag geloven dan gaat het tussen 11.00 en 11.30 weer regenen, oftewel weer een natte training.
stream FP3 link dan maar alvast: http://www.vipbox.tv/watc(...)prix-practice-3.html
http://support.twitter.co(...)tter-update-or-tweetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:45 schreef Tarado het volgende:
#F1 radar update 10:37 CET: Next cell around to arrive over #Spa and should last for around one hour. Will be heavy at times. P3 will be wet
PS: Ergens instructies hoe je een tweet plaatst? geen idee hoe dat moet
dank je, ik bedoel hoe je een tweet als post op FOK plaatstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://support.twitter.co(...)tter-update-or-tweet
Hoop dat dit nuttig is.
Klikken op het icoontje van Twitter (vogeltje) en dan kan je een url invullen. Denk dat zo moet werken. Zelf nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, ik bedoel hoe je een tweet als post op FOK plaatst
Zover kwam ik ook, alleen ik krijg de juiste url niet geplaatstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klikken op het icoontje van Twitter (vogeltje) en dan kan je een url invullen. Denk dat zo moet werken. Zelf nooit geprobeerd.
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 09:26:16#F1 Mark Webber on his decision to stay at RBR in 2012: http://t.co/uUEZY96 @aussiegrit reageer retweet
elke tweet krijgt zijn eigen id mee. Die URL moet je invullenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zover kwam ik ook, alleen ik krijg de juiste url niet geplaatst
Klinkt allemaal logisch maar er zijn geen step by step instructies voor een digibeet zoals ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
elke tweet krijgt zijn eigen id mee. Die URL moet je invullen
Onder een tweet zie je staan hoe lang geleden het is dat hij is geplaatst. Bijvoorbeeld 10 minutes ago. Klik daarop met de rechtermuisknop en doe Copy link location. Deze link kan je nu invullen en dan zou het moeten werken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch maar er zijn geen step by step instructies voor een digibeet zoals ik?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Onder een tweet zie je staan hoe lang geleden het is dat hij is geplaatst. Bijvoorbeeld 10 minutes ago. Klik daarop met de rechtermuisknop en doe Copy link location. Deze link kan je nu invullen en dan zou het moeten werken.
twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:35:4317 cars on-track now, both McLarens and Ferraris in the pits. #F1 reageer retweet
Geen dank. Ik weet nu zelf ook gelijk hoe het werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:35:4317 cars on-track now, both McLarens and Ferraris in the pits. #F1 reageer retweet
dank je
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:33:06Rain has stopped but an other shower is expected again, said Meteo France reageer retweet
Als de baan maar nat is tijdens de kwalificatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geen dank. Ik weet nu zelf ook gelijk hoe het werkt.
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:33:06Rain has stopped but an other shower is expected again, said Meteo France reageer retweet
Ik gun Schumi de polequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als de baan maar nat is tijdens de kwalificatie.
Hij waant zich natuurlijk veilig zonder het bijtanken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef Haarklip het volgende:
Albers bij Force India! Misschien volgend jaar een contract?
mja, dan gaat hij er in plaats van met de brandstofslang er wel vandoor met de wielsleutelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef Haarklip het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij waant zich natuurlijk veilig zonder het bijtanken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij waant zich natuurlijk veilig zonder het bijtanken.
Ik maar denken, komt me bekend voor, wie is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef Haarklip het volgende:
Hij had ook geen brandstofslang bij zich, dus dat maakte het voor mij ook wat lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maar denken, komt me bekend voor, wie is dat ook alweer?
En de crash met Schumacherquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:04 schreef M.Melandri het volgende:
Hoogtepunt van Albers was denk ik zijn kwalificatie in Canada 2005.
Inderdaad, gisteren toevallig weer gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:11 schreef M.Melandri het volgende:
Samenvatting van GP Belgie 98 nu op blue button, blijft een debiele actie van DC door van zijn gas te gaan op de racelijn.

quali zelf ja, voorbeschouwing BBC al begonnenquote:
ik zie hier toch wel wat regen, http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&v=1quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Francorchamps/4055571
Ziet er droog uit tussen 14.00 en 15.00
Typisch Spaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:37 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
ik zie hier toch wel wat regen, http://www.buienradar.nl/(...)am=zoom&size=1x1&v=1
Jammer? Eigenlijk gewoon zwak. Die bocht is al niet lastig, maar 'n fout werd daar gewoon afgestraft (behalve dan bij Lewis vorig jaar). Nu jammer genoeg dus niet meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
beetje jammer inderdaad van dat asfalt in bocht 8(?) waar DC en Sutil het zojuist over hadden.
Nee oke, maar laat mij nou een beetje hoop hebben.quote:
ow toch niet, hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef koffiezwartsterk het volgende:
baan ziet er nu toch best droog uit.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
die spandoek
''thank you Michael for 20....''
20 seconden dus
Ik nomineer MGP, net als Williams, ook voor epic failure.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar gaat toch een monteur zijn baan verliezen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Haarklip het volgende:
Dit is wel erg beschamend MSC Mercedes.
Het was afgesproken in het team heb ik via een betrouwbare bron. Michael was nog zat van de champagne van vanmorgen. Ze hebben het wiel express niet vastgezet, zo krijgt het team de lading over zich heen van faal en niet Der Meisterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik nomineer MGP, net als Williams, ook voor epic failure.
quote:
Was het de schuld van MGP? Ik zag niet helemaal wat er gebeurde, brak z'n ophanging gewoon ofzo?quote:
Ze kunnen daar dit weekend maar beter gaan punniken en F1 aan de echte professionals overlaten.quote:
waarom roep je dan maar wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Was het de schuld van MGP? Ik zag niet helemaal wat er gebeurde, brak z'n ophanging gewoon ofzo?
Wiel viel van z'n auto af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Was het de schuld van MGP? Ik zag niet helemaal wat er gebeurde, brak z'n ophanging gewoon ofzo?
Ik denk gewoon dat een monteur zich vergist heeft en dat ze nu een fles champagne hebben die extreem goed dicht/vast zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het was afgesproken in het team heb ik via een betrouwbare bron. Michael was nog zat van de champagne van vanmorgen. Ze hebben het wiel express niet vastgezet, zo krijgt het team de lading over zich heen van faal en niet Der Meister
Omdat ik Schumacher zie crashen dus er vanuit ging dat Schumacher iets verkeerd deed. Als iemand crasht ga jij er meteen uit dat het de schuld van het team is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:07 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
waarom roep je dan maar wat?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Brundle en Jordan zullen straks wel triomfantelijk melden dat Schumacher outqualified is door Rosberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |