Weer eens wat anders dan Clouseau.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kris dus, had ik al geedit, maar idd.
Regen. Al is het niet de eerste keer in Q2 voor KOV. Maar als Schumacher er niet af was gegaan, zat ie er waarschijnlijk niet bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Lotus (Caterham AirAsia) er nu goed bij omdat het regent of zijn ze definitief aangesloten?
quote:Trulli is in mijn ogen geen goed regenrijder, en Kovalainen.. kan dat wel aardig, maar is voor mijn gevoel ook niet de allerbeste.
Trulli kan best aardige quali's rijden. Dat moet bekend zijn.quote:
5 jaar geleden. Maar aan alleen goeie quali's heb je niet als je traag bent over een hele race. Remember Trulli train?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trulli kan best aardige quali's rijden. Dat moet bekend zijn.
Dat is natuurlijk niet waar. KOV was 16e. Als Schumacher er nog was was het 17e geworden. Dan is hij nog steeds doorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar als Schumacher er niet af was gegaan, zat ie er waarschijnlijk niet bij
[..]
Daarvoor zei ik waarschijnlijk. Maar feit is is dat de Mercedes sneller is als de Lotus, en Schumacher echt wel een betere positie zou hebben gehad dan 17de.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. KOV was 16e. Als Schumacher er nog was was het 17e geworden. Dan is hij nog steeds door
En daarmee heeft 'ie alweer een plek gewonnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:32 schreef koffiezwartsterk het volgende:
KOV nu nog steeds in de pits btw.
nu wel naar buitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:32 schreef koffiezwartsterk het volgende:
KOV nu nog steeds in de pits btw.
Door Sutil? Nee, want dan moet je wel eerst een tijd zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En daarmee heeft 'ie alweer een plek gewonnen
Regen is voorbij ... een 2:07.777 haalt KOV wel op een opdrogende baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Door Sutil? Nee, want dan moet je wel eerst een tijd zetten.
twitter:InsideFerrari twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 14:36:16Rain should decrease its intensity reageer retweet
Maar toen KOV nog in de pits stond had ie helemaal geen tijd, dan sta je op de grid niet hoger als diegene wat crasht. Nu zal die idd wel een betere tijd kunnen zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Regen is voorbij ... een 2:07.777 haalt KOV wel op een opdrogende baan.
Dat snap ik ... maar de tijd staat stil ... KOV krijgt echt z'n kans nog wel. Als de baan dan droger is hangt Sutil eraan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar toen KOV nog in de pits stond had ie helemaal geen tijd, dan sta je op de grid niet hoger als diegene wat crasht. Nu zal die idd wel een betere tijd kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |