Schumi heeft volgens mij onder redelijk droge omstandigheden een tijd geklokt, net als Rosberg en de rest nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef Stiggie het volgende:
Het regent zie ik... schumi P1 ?beter blijft het lekker regenen
Jammer. Krijgt die Dany Bahar toch zijn zinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef JohnB52 het volgende:
Dan maar tijd voor wat nieuws:
Team Lotus wordt Caterham Team Air Asia....
Afgelopen week?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Nober het volgende:
Kans op regen is wel aanwezig dit weekend, net als de afgelopen week...
Ja, meestal wel regen in de ochtend en/of s' avonds.quote:
Gefeliciteerd, heel weekend?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik ga dit jaar naar Monza. Naar Mooooooooooooooonza. Jalalala. Mooooooooonza.
Veel leuker dan Spaaaahaaa.
Jalalaaaaaaaaaaaaala..
Tof, ik ben er in 2009 geweest. Tribune kaartjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik ga dit jaar naar Monza. Naar Mooooooooooooooonza. Jalalala. Mooooooooonza.
Veel leuker dan Spaaaahaaa.
Jalalaaaaaaaaaaaaala..
Alonso heeft nog nooit gewonnen op Spa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Nober het volgende:
Alonso doet het slecht in België, weet niet waar de BBC dat vandaan heeft...
Ja. Eerste bocht. Schuine tribune die op het rechte stuk kijkt, bij de eerste chicane.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Tof, ik ben er in 2009 geweest. Tribune kaartjes?
Begint nu net weer te regenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Is het (al) droog op de baan? Kan helaas niet kijkn nu.
Ok beter. Heb daar toen op de vrijdag een tijd gezeten, bizar om te zien hoe laat ze kunnen remmen daar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Eerste bocht. Schuine tribune die op het rechte stuk kijkt, bij de eerste chicane.
in 2009 was ik op Spa.
We gaan maar 1 keer per jaar en dan pakken we ook de beste (quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ok beter. Heb daar toen op de vrijdag een tijd gezeten, bizar om te zien hoe laat ze kunnen remmen daar.
Rest van het weekend bij de 2e chicane gezeten, had helaas geen tribune kaartjes.
Neem wel een auto mee. De campings staan vrij ver van het circuit af, zeker vergeleken met bv Duitsland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Quisho het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar ook naar Spa ga
Dat is wel een goed punt jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Burnie88 het volgende:
Het is altijd gaaf om naar een F1-weekend te gaan, maar geloof mij, je kunt beter naar de GP van Duitsland of Engeland gaan. Reden: Je ziet veel meer van de baan en ze komen veel vaker langs in de race.. Spa is voor op tv fantastisch, maar om er te zitten lijkt me, afgezien van Eau Rouge, toch echt wat minder.
Klopt, ik had eigenlijk de enige echt mooie plek op het circuit. Voor de rest is de Nurburgring veel gaver, ook qua sfeer en gezelligheid. Ben benieuwd naar Monza dit jaar. Zal wel rood zien van de mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Burnie88 het volgende:
Het is altijd gaaf om naar een F1-weekend te gaan, maar geloof mij, je kunt beter naar de GP van Duitsland of Engeland gaan. Reden: Je ziet veel meer van de baan en ze komen veel vaker langs in de race.. Spa is voor op tv fantastisch, maar om er te zitten lijkt me, afgezien van Eau Rouge, toch echt wat minder.
Monaco, hoog op de tribune tussen het zwembad en rascasse. Kun je de pitstops ook nog zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Burnie88 het volgende:
Erg rood op Monzaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt, ik had eigenlijk de enige echt mooie plek op het circuit. Voor de rest is de Nurburgring veel gaver, ook qua sfeer en gezelligheid. Ben benieuwd naar Monza dit jaar. Zal wel rood zien van de mensen.
Dat klopt maar dan doe je het nog niet slecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Alonso heeft nog nooit gewonnen op Spa.
Er is iemand buiten nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Quisho het volgende:
Zal er nog gereden gaan worden deze FP2? Beetje saai nu
Als het goed is niet. Al kan dat altijd nog veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef kepler het volgende:
Is er eigenlijk regen voorspeld voor zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |