Omdat mijn wekker ging.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Echt, sorry hoor, maar wakker om 06:15. Why
Ik zag 'm ook, de (bijna?) volle maanquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:52 schreef nokwanda het volgende:
Wat een nacht. Lag om half 2 nog wakker en de wekker zou ook vroeg gaan.
Gelukkig was het wel een prachtige volle maan en een heldere nacht. Dus ik ben lekker een tijdje op het balkon gaan zitten.
Omdat je de nacht er voor klokkie rond ging misschienquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Echt, sorry hoor, maar wakker om 06:15. Why
Maar ik was nog haske moe (want ik sliep pas om een uur of 2)quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:57 schreef Greys het volgende:
Omdat je de nacht er voor klokkie rond ging misschien
Mooi balen!
Inderdaad! Dat dusquote:
Duik nu je bed nog ff in!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik was nog haske moe (want ik sliep pas om een uur of 2)
En nu ben ik dús nog steeds / al weer moe
Zal blij zijn als beeb weer terug is, zodat ik weer lekker kan slapen
Ik zit op mn werk dus kan niet slapenquote:Inderdaad! Dat dus
Dat hoerige kut ubee modem doet nog steeds niet fatsoenlijk. En ik werd van kastje naar de muur gestuurd totdat ik lichtelijke snapte. Nu kan in ene er een monteur wel langskomen a.s woensdag.quote:
Ik geloof ook niet dat het een blijverdje gaat zijn bij mij, facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, tis me nog niet opgevallen ieg.
Maar zo erg verdiep ik me er ook niet in.
Ik heb ook alweer veel mensen uit mn lijst gekwakt
Ik sliep om half4 pas en moest er om 8u uit. Kortom : Doodquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik was nog haske moe (want ik sliep pas om een uur of 2)
En nu ben ik dús nog steeds / al weer moe
Zal blij zijn als beeb weer terug is, zodat ik weer lekker kan slapen
[..]
Inderdaad! Dat dus
twitter!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het een blijverdje gaat zijn bij mij, facebook![]()
Heb je het geprobeerd? Dan ben je hooked hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Ik houd het wel bij postduiven
Ik snap wel dat mensen minder fokken en meer facebooken hoor, daar kies je tenminste echt meer met wie je wat doet. Ik heb maar heel weinig fokkers op mn facebook gelaten eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb eigenlijk wel genoeg aan mijn echte sociale leven en FOK! daarbij geloof ik gewoon
Maar ik ga Facebook nog even aankijken.
Wie moet hem bellen dan? Het is een 1 mans bedrijfquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
Q, ik zou langs gaan![]()
En stel dat die man er dan niet is, of ze hem dan even kunnen bellen waar MM bij staat om te vragen wanneer die meneer er wél is zodat hij kan tekenen omdat hem nu vaak genoeg beloofd is enz enz...
Oh ja weet ik veel, dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie moet hem bellen dan? Het is een 1 mans bedrijf![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, dat wist ik niet
Ik postte het gister hier nog idd, dat er zaterdagmiddag en -avond weer auto's beschoten waren op de snelwegen rondom Rotterdam. Hoop dat ze de daders snel pakken, want ik vind het momenteel toch iets minder relaxed om daar een paar keer per week te rijden, ook al is de kans klein. Maar zie maar aan jouw collega... brrrrrrquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:08 schreef Maes het volgende:
![]()
Een typische maandagochtend op kantoor. Tussendoor nog even naar huis om de vloerbedekkingman te betalen en nu pas mijn eerste kopje thee![]()
Mijn collega hier op de kamer is afgelopen zaterdag beschoten op de snelweg, met 2 kleine kindjes achterin. Gelukkig hadden ze zo'n zonnescherm voor het raam anders hadden de kinderen onder de glassplinters gezeten. Gevaarlijke gek![]()
Uren op het politiebureau gezeten waar procesverbaal is opgemaakt, poging tot moord
Ik dacht dat ie misschien een secretaresse zou hebben ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]maar ik zal het even aan de baas opperen, moment
Ben je er zelf minder door gaan FOK!en sinds je FB gebruikt, want dat idee had ik niet echt eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen minder fokken en meer facebooken hoor
Charmingquote:Hier achter me ligt er eentje te snurken met zn mond en ogen wagenwijd open
Waarom trap je dan ook fokkers op je profiel? En waarom moet je meer nadenken? Ik heb mijn twitter bijvoorbeeld gewoon open staan en er zijn fokkers die mij volgen. Boeiequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er zelf minder door gaan FOK!en sinds je FB gebruikt, want dat idee had ik niet echt eigenlijkMerk het aan mezelf ook niet.
Ik vind persoonlijk het nadeel (puur voor mezelf dus) aan FB weer dat - omdat daar ook irl vrienden en familie op mijn profiel lezen - ik méér moet nadenken voordat ik iets post dan hier.
Maar allebei heeft zo zijn voor- en nadelen. Kan ook prima samen.
[..]
Charming
Qwea - saysquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, dat wist ik niet
Ja dat is wel waar maar hier ben ik undercoverquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar daar bepaal je zelf wel psies wie wat kan lezen, en hier kan in principe echt iedereen alles lezen
Moet ie geen clienten verdedigen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen minder fokken en meer facebooken hoor, daar kies je tenminste echt meer met wie je wat doet. Ik heb maar heel weinig fokkers op mn facebook gelaten eigenlijk![]()
De mensen op Facebook zijn juist mn irl vrienden en bekenden.
Hier achter me ligt er eentje te snurken met zn mond en ogen wagenwijd open
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ie geen clienten verdedigen?
huh? linkje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken nog steeds de pepersaus-reclame uit mijn hoofdwat was die geweldig.
same!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben nog steeds wakker (sort of). En ik verveel me te pletter
Even zoeken, maar het was zo'n kerstreclame!quote:
Ja ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind de laatste het minst leuk, ik vond de kommekommekommekommerssss het leukst
Maes, succes met het verhuizen van R!
Kun je terug sturen. 7 dagen, wet kopen op afstandquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Nou de dierenarts net weer even gebeld. Elco begint weer van voren af aan en ik had nog maar één pil. We hebben samen even terug gehaald vanaf wanneer de problemen begonnen en wanneer het van de week weer fout ging...
Nou... waarschijnlijk ligt het probleem bij het graanvrije voer dat we hem zijn gaan geven![]()
Ik heb net gisteren een nieuwe zak van 10 kilo besteld
Naar de UK? Ik kijk eerst wel even of ik de zak hier aan iemand kan slijten anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je terug sturen. 7 dagen, wet kopen op afstand
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Naar de UK? Ik kijk eerst wel even of ik de zak hier aan iemand kan slijten anders.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Naar de UK? Ik kijk eerst wel even of ik de zak hier aan iemand kan slijten anders.
Arme Elcoquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Nou de dierenarts net weer even gebeld. Elco begint weer van voren af aan en ik had nog maar één pil. We hebben samen even terug gehaald vanaf wanneer de problemen begonnen en wanneer het van de week weer fout ging...
Nou... waarschijnlijk ligt het probleem bij het graanvrije voer dat we hem zijn gaan geven![]()
Uiteraardquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:49 schreef Qwea het volgende:
Baloe zijn vacht ziet er echt stukken beter uit na die furminator
Nee, het is James wellbeloved. Senior/light voer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, nee, ehm
![]()
Geen hills j/d zekers?
Omdat Elco steeds huidproblemen heeft en ik wilde testen of graanvrij voeren iets voor zijn huid zou doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Maar waarom was je overgestapt op ander voer?
Ik moet werken aan mijn paintskilzz, ik weetsquote:
Hij heeft zoeen enge wenkbrauwquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet werken aan mijn paintskilzz, ik weets
Net als Rene Mouthaan van het rtl-nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij heeft zoeen enge wenkbrauw
Boeboe
Ja! WTFquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net als Rene Mouthaan van het rtl-nieuws
Kun je die nog ruilen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
Hallo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het helptquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:33 schreef senesta het volgende:
Nee, ik heb de zak besteld in EngelandIk ga nu even naar de winkel en een kleine zak voer halen, kijken of dat beter gaat.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
En ja ik heb als het goed is foto's maar ik stond net heel sneaky die hond te fotograferen toen de buuf mn beeld in fietste![]()
Ik doe altijd of ik SMS als ik een foto met mijn telefoon neemquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Quasi nonchalant de andere kant op kijken terwijl je je camera op iets anders richt?
Ik ken hetIk heb op de een of andere zieke manier altijd de neiging om bouwvakkers decolletaaaaaaages op de foto te zetten
Moet ook altijd onopvallend.
Nou gewoon vanaf best een eindje, de foto's zijn best wel crappy geworden, maar toen ik dichter er naartoe wilde lopen liep ie de kroeg binnen met zn hondquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Quasi nonchalant de andere kant op kijken terwijl je je camera op iets anders richt?
Ik ken hetIk heb op de een of andere zieke manier altijd de neiging om bouwvakkers decolletaaaaaaages op de foto te zetten
Moet ook altijd onopvallend.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
zo, backos. Baloe is een homo. Hij mocht niet zwemmen, gaat ie bij het water liggen, gaan we hem halen, rent ie het water in
Dat dus.quote:
Zo noemt Jude Law het in Alphiequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo ver was ikmaar: decolletages? Ik gebruik die vervoeging/meervoud nooit.
Hoe kom je aan die tic?quote:
Geen idee, ik krijg altijd een onbedwingbare dwang het op de foto te zettenquote:
Toch wel wát hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm nja, toch niet zo heel erg geloof ik![]()
Ja vooral de oren missen iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch wel wát hoor!
Het haar, de kleuren. Alleen de oren en de spitse snuit niet echt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg altijd een onbedwingbare dwang het op de foto te zetten![]()
Zoals deze in 2010 op de Eurovisie persdag:
[ afbeelding ]
Ja en dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
@ohoh, dadelijk komen die mensen zichzelf opeens op fok tegen. Ze staan vaak wel heel herkenbaar op de foto
Zie vanaf hier en dan de reactie van Dirkh, die was er bij namelijk en die schaamde zich kapotquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]En nog een goeie scherpe foto ook nog. Vast niet met je fooncammetje, toch?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Muis006 het volgende:
Mental note: spijkerbroek met hoge taille aandoen als ik bij Grees op bezoek ga.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is meer een soort dwangneurose
"Ho! Spleet! *klik*"
Weet ik het. Ik hoop dat het geen probleem oplevert. Geen idee of iedereen dat even leuk zou vinden. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen, maar genoeg mensen niet, denk ik.quote:
Oh gawd nog een?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
trouwens, Muis, Greys, er komt een nieuwe serie in het voorjaar van Shonda Rhimes he
Jee, zeuren is wel echt je hobby geworden hequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik hoop dat het geen probleem oplevert. Geen idee of iedereen dat even leuk zou vinden. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen, maar genoeg mensen niet, denk ik.
En katten de jouwe he!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee, zeuren is wel echt je hobby geworden he![]()
Serieus, voor elke foto die ik buiten maak worden er wel 6 genomen van mij en mn honden geloof ik.
En als men die op een openbaar internet gebeuren zou zetten, je foto's?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee, zeuren is wel echt je hobby geworden he![]()
Serieus, voor elke foto die ik buiten maak worden er wel 6 genomen van mij en mn honden geloof ik.
Je maakt het in me wakker, sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En katten de jouwe he!
Ik dacht dat je een hekel had aan katten.
JIJ leest een zeur. Ik zeurde niet. Ik zeg alleen dat ik hoop dat je dara geen shit mee krijgt.
Dara?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En katten de jouwe he!
Ik dacht dat je een hekel had aan katten.
JIJ leest een zeur. Ik zeurde niet. Ik zeg alleen dat ik hoop dat je dara geen shit mee krijgt.
Nee sorry, zal me jeuken, staat mn naam niet bij of niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En als men die op een openbaar internet gebeuren zou zetten, je foto's?
Als je die zou tegenkomen, zou je dan ook niet vragen of ze weg mochten?
Pure nieuwsgierigheid. Geen oordeel, ik zet hier net ook een kerel met een half blote kont neer
jij ook in mij op deze manier. Dear, kunnen we elkaar misschien niet zo onaardig interpreteren. Je maakt me soms oprecht woest als je zo reageert. Soms vind ik je zo leuk en soms zo vervelend.quote:
Zal ik je ene hengeltje geven om te vissenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee sorry, zal me jeuken, staat mn naam niet bij of niks.
Maar goed, ik ben ook een van de weinigen die hier wel es gewoon herkenbare foto's plaatst , ik doe daar echt niet keimoeilijk over, zou niet weten waarom, en ik ben nog wel schijtlelijk
Oh ik sta zelf ook overal herkenbaar, hier, fobo, facebook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee sorry, zal me jeuken, staat mn naam niet bij of niks.
Maar goed, ik ben ook een van de weinigen die hier wel es gewoon herkenbare foto's plaatst , ik doe daar echt niet keimoeilijk over, zou niet weten waarom, en ik ben nog wel schijtlelijk
Altijd dezelfde typoquote:
Oh, ik vond jou vroeger leuk, maar echt, ik weet niet wat het is, je blijft me pakken op dingen dat ik echt denk jeeeeeezusquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij ook in mij op deze manier. Dear, kunnen we elkaar misschien niet zo onaardig interpreteren. Je maakt me soms oprecht woest als je zo reageert. Soms vind ik je zo leuk en soms zo vervelend.
Mij boeit het eik helemaal niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik sta zelf ook overal herkenbaar, hier, fobo, facebook.
En er staat idd geen naam bij, dat scheelt
Ik ben dan alleen nog wel zo ijdel dat ik echt kutfoto's van mezelf - en die zijn er plenty- liever niet op internet wil. Ook/zeker niet door een ander geplaatst
Ooh, tell me about it.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gawd nog een?
Mijn vrije tijd wat doe je
Nja, ik doe dr niet moeilijk over hoor, en ik heb nog niemand horen klagen, dus het zal allemaal welquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik sta zelf ook overal herkenbaar, hier, fobo, facebook.
En er staat idd geen naam bij, dat scheelt
Ik ben dan alleen nog wel zo ijdel dat ik echt kutfoto's van mezelf - en die zijn er plenty- liever niet op internet wil. Ook/zeker niet door een ander geplaatst
Nja, Thessa mag dr op, ze pleuren dr zelf ook overal neer, en die van mn zusje maakt ze ook geen fluit uit, ze zijn knap zat om te showen zegt mn zus dan, en das waarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij boeit het eik helemaal niet.
Ik ben zelf alleen doorgaans terughoudend met het op innet plaatsen van foto's van anderen. Ik zal hier ook niet snel foto's neerzetten van de kleinkindjes of zo. Vooral omdat hun eigen ouders dat helemaal niet doen. Zelfs van NokManda niet gauw, tenzij met zijn eigen toestemming.
Niet jou persoonlijk, gewoon op het woord zelf en omdat heel veel mensen dat gebruiken. Dat was nieteens persoonlijk. Dat nam je helaas persoonlijk en daar reageerde je toen heel lullig op. En dat was niet voor het eerst dat je heel lullig naar mij reageerde.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik vond jou vroeger leuk, maar echt, ik weet niet wat het is, je blijft me pakken op dingen dat ik echt denk jeeeeeezus
Maar het maakt me niet uit, ik kan het wel handelen hoor.
Gisteren moest ik nog lachen in mezelf.
Ik dacht welja, iemand die zelf telkens verharen zegt, gaat op mij lopen vitten over het gebruik van het woordje kids?
Whatever
Ik heb gewoon veel mensen om me heen die heel prive doen en zo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, Thessa mag dr op, ze pleuren dr zelf ook overal neer, en die van mn zusje maakt ze ook geen fluit uit, ze zijn knap zat om te showen zegt mn zus dan, en das waar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou er niet van om met mijn gezicht op internet te staanjullie weten toch allemaal al hoe prachtig ik ben in het echt
dus dan hoeft er geen digitaal bewijs te komen vind ik.
Datquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou er niet van om met mijn gezicht op internet te staanjullie weten toch allemaal al hoe prachtig ik ben in het echt
dus dan hoeft er geen digitaal bewijs te komen vind ik.
Nou die ene vond je niet altijd zo knapquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, Thessa mag dr op, ze pleuren dr zelf ook overal neer, en die van mn zusje maakt ze ook geen fluit uit, ze zijn knap zat om te showen zegt mn zus dan, en das waar
Jonge er was een bijna-rel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef Qwea het volgende:
Niemand die gewoon op die scandal trailer reageert ook he
Jullie zijn gewoon nep series volgers
Die post ik ook nooit, die zie ik niet eens, zo erg is hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die ene vond je niet altijd zo knap![]()
Jezus, bijna rel? Kom Muis, we gaan jampotglazen voor je halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jonge er was een bijna-rel.
Prioriteiten.
Wat zij zegt!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prioriteiten.
Tssssssssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Q, ik ben nog niet eens bij met Greys Anatomy![]()
Jezus! Dat is echt schandalig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Q, ik ben nog niet eens bij met Greys Anatomy![]()
PP had idd een dip, maar het is echt weer aan het stijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
Ik met PP ook niet hoor, ik vond het saai wordengezeik ende gemekker.
Hallo, alsof daar zo'n kulreden voor nodig isquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende: mag dat of krijg ik dalijk op mn flikker?
Rel? Waar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prioriteiten.
Ik hou NIET van dubstep.. maar deze is wel aardigquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Muis006 het volgende:
The bell that rings insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide your miiiiiiiiiiiiiind, it's chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallengiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing the doors of time
Mag volgens mij hoor, Bento topic staat ook vol met linkjes naar waar te kopen en Furminator enzo ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Grees, gij geile mod, ik heb net in t hondenfototopic een linkje gezet naar een ebayseller, mag dat of krijg ik dalijk op mn flikker?
Met jou praat ik niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef senesta het volgende:
Als ik twee afleveringen van die series heb gezien is het veel
WTF is dubstep?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou NIET van dubstep.. maar deze is wel aardig
Wat een wonderkatquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:43 schreef Oognip het volgende:
Dit heeft Joe getypt, knap he![]()
kbvq f jvvvvvvvjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ivfha
Was je al door de mri geweest of was dat niet vandaag?quote:
Waar het hart van vol is .................quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las wonderkut
Wat moet je doen Q?
Terug naar de Orthopeed voor mijn voet waarmee het alleen maar kutter gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las wonderkut
Wat moet je doen Q?
Jup, was vandaag. Vanmorgen om half 9quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Was je al door de mri geweest of was dat niet vandaag?
Was de mri voor je mogelijke hernia?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terug naar de Orthopeed voor mijn voet waarmee het alleen maar kutter gaat.
[..]
Jup, was vandaag. Vanmorgen om half 9in September krijg ik de uitslag
Ah nee hequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terug naar de Orthopeed voor mijn voet waarmee het alleen maar kutter gaat.
[..]
Jup, was vandaag. Vanmorgen om half 9in September krijg ik de uitslag
Jupquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah nee hede voet waar je aan geopereerd was?
Jup.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was de mri voor je mogelijke hernia?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qut, je maakt mij toch maar mooi aan t lachen![]()
![]()
Met een botje in je holquote:
Dat is shit , ik hoop dat ze wat kunnen doen voor jequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup.
Maar ik betwijfel toch echt of dat het is. En dan kan de HA wel heel stellig erin zijn enzo... maar bv nu heb ik amper last van mijn rug.
Dat er iets is dat is wel zeker, want ik heb niet voor janlul uitval en uitstraling in mijn benen. Maar een hernia lijkt mij constant te zijn.
Ach, ik zie het ook wel. Ik baal meer van mijn voet dan van m'n rug
quote:
Ik ga echt niet nog een operatie doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is shit , ik hoop dat ze wat kunnen doen voor jeen dan niet zoals bij mijn man van: ja het is niet goed genezen we moeten weer opereren
Jij hoeft m ook niet te doen, dat doet de chirurg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog een operatie doenik ben net een beetje te been
Tnxquote:
Ze komen uit zichzelf hier.....beide hebben we nogal traditionele ouders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Jullie vieren dat echt met derden, wow![]()
Vier ze strakjes en tuk ze nu
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hoeft m ook niet te doen, dat doet de chirurg.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze komen uit zichzelf hier.....beide hebben we nogal traditionele ouders.
Van mij had het niet gehoeven
Dat duurt bij ons nog 23 jaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef indaha het volgende:
Ach als we 25 jaar getrouwd zijn of zo dan gaan we wel uit eten met de bups of zo, maar dat is meer omdat de familie dat leuk vindt dan dat het van ons zo nodig moet.
Onze trouwdag is in mijn ogen ons privedingetje, maar gelukkig duurt het nog 12 jaar eer we aan de 25 zijn.
Ja dat is misschien bij ons ook het geval dat de ouders de 25 jarige van ons niet halen , maar ik hoop voor mijn schoonouders dat ze over 4 jaar hun 60 jarige bruiloft nog samen mogen vieren,quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat duurt bij ons nog 23 jaar![]()
Ik denk niet dat Jan's moeder dan nog leeft. Dan zou ze 113 zijn.
En mijn moeder denkt zelf niet dat ze dan nog leeft. Die verwacht zelf niet dat ze de 70 haalt. Heeft ze altijd al gezegd.
http://www.haarwensen.nl/quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Feli Ing!
Weten jullie plekken waar je haar kan doneren voor bijv. kankerpatiënten? Ik heb best lang haar en als ik het wil laten knippen dan wil ik kijken of ik daarmee iets kan doen
Poe, 25 centimeter! Dan moet ik nog ff doorgroeienquote:
wel een cool ideequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Poe, 25 centimeter! Dan moet ik nog ff doorgroeien
Dankje trouwens
whehehheequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Laten we een F&F actie houdenhet grote haardoneertopic
Ik ben bang dat ik nooit aan 25 cm ga komen, want ik ben mijn haarlengte nu alweer moe, het is dat de kapper nog vakantie heeft anders was het er al afquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mag okselhaar ook? Dan berg ik het scheerapparaat even op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond een andere site waarbij je 10 centimeter mag doneren!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit aan 25 cm ga komen, want ik ben mijn haarlengte nu alweer moe, het is dat de kapper nog vakantie heeft anders was het er al af
Als je nu een site vind met 5 cm dan doe ik meequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond een andere site waarbij je 10 centimeter mag doneren!
http://www.haardonatie.nl/
Huuuuuuuuuuuquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag okselhaar ook? Dan berg ik het scheerapparaat even op.
Dat is voor mijn tijd geweest dan, eens kijken of dat nog te vinden is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu![]()
Je kan het altijd nog als shag verkopen muppet![]()
Niet orgineel die actie trouwens, er was toch es de zoon van een Fokker die het heel lang gespaard had zn haar?
Thanks en idd een jongetje van 9 vind ik toch wel heel lief van het mennekequote:
Van dieten krijg ik altijd nog meer honger dus dat werkt niet erg hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
Ik moet echt op dieet maar ik kan me er maar niet toe zetten godverdomme
Maar ik kan gewoon NIET van die shit afblijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Van dieten krijg ik altijd nog meer honger dus dat werkt niet erg hier
en de komende nacht zit je hier in je uppiequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb al drie Ingetjes gedaan; ga nu op voor de vierde
datquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en de komende nacht zit je hier in je uppie
Gewoon doen joh. En als het toch niet lukt: tacoshells met dipsaus eten ipv tortillachipsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kan gewoon NIET van die shit afblijven![]()
zitten de kcal niet in de dipsaus dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. En als het toch niet lukt: tacoshells met dipsaus eten ipv tortillachipsminder kcal.
Nou taco shells en dip is minder dan tortillachips en dipquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zitten de kcal niet in de dipsaus dan?
Mag je er wel een maken op basis van yoghurt of zo
Het weer van gisterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hoor op het journaal dat de megamuggenplaag ook uitgebleven is, ze kunnen echt niks meer voorspellen he
En zelfs dat kunnen ze nog niet, want volgens mij als ik het hier zo'n beetje meegelezen heb hebben wij in het zuiden nog best wel redelijk weer gehad t.o.v. de andere users boven in het land en anders is Oh-oh het schuld want in Maastricht schijnt meestal de zon maar daar wordt dan niet gemetenquote:
Groot stuk eraf?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vorige week mijn haren afgeknipt dus ik kan ook niks meer doneren
Ing gefeliciteerd met jullie 6e/7e/8e trouwdag
Ja dat dus, en uit betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat Den Helder echt kloteweer heeftquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, je bedoelt doorgaans Indaha?
Doorgaans is het hier idd echt stukken beter dan in de rest van het land![]()
![]()
En vooral beter dan in den Helder
Das toch best een stuk! Ben je er blij mee?quote:
Het was wel nodig en het groeit wel weer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das toch best een stuk! Ben je er blij mee?
Thanks trouwens voor het receptik ga het deze week lekker maken
gister heb ik het ook in een restaurant gegeten, maar dat smaakte echt heel anders.
Breng maar hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is woensdag jarig en nu zijn we uitgenodigd voor een etentje. Alleen ik kan nergens oppas vinden. Ja het overbuurmeisje van 13 maar dat vind ik nog niet zo'n goed idee aangezien ean best wel wat spuitjes met medicatie moet krijgen.
En ze is voor de laatste keer oefenen bij de gastouder en nu ben ik aan het wachten tot ze terug gebracht wordt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
Geen uitzaaiingen gelukkig, wel goed in de gaten blijven houden maar ze kan weer lekker haar eigen vrolijke zelf zijn
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeejquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
Geen uitzaaiingen gelukkig, wel goed in de gaten blijven houden maar ze kan weer lekker haar eigen vrolijke zelf zijn
![]()
![]()
Ze gaan er nu zelf een makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hoor op het journaal dat de megamuggenplaag ook uitgebleven is, ze kunnen echt niks meer voorspellen he
geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een beetje ver voor een avondje want de dag erop moet ik naar mijn werk al om 09:00 moet ik er zijn. Dat is voor mij wel erg vroeg tegenwoordigquote:
Neefje gaat ook niet meequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Waarom neem je dr niet gewoon mee dan f_r?
Heb je in je eigen vriendenkring niet ook mensen die staan te springen tot ze eindelijk es op mogen passen dan?
Maar als je neefje naast het potje poept, laat je ean dat toch ook niet doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Neefje gaat ook niet mee
En de meeste hebben of net zelf een kind of zijn nog op vakantie of gewoon net die dag weg.
Ik kan haar naar mijn schoonzus brengen maar dat doe ik liever niet.
Als hij zorgt dat ie zelf leuk genoeg is, heeft hij niets te duchtenquote:
Wat een supernieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |