Huuuuuuuuuuuquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag okselhaar ook? Dan berg ik het scheerapparaat even op.
Dat is voor mijn tijd geweest dan, eens kijken of dat nog te vinden is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu![]()
Je kan het altijd nog als shag verkopen muppet![]()
Niet orgineel die actie trouwens, er was toch es de zoon van een Fokker die het heel lang gespaard had zn haar?
Thanks en idd een jongetje van 9 vind ik toch wel heel lief van het mennekequote:
Van dieten krijg ik altijd nog meer honger dus dat werkt niet erg hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
Ik moet echt op dieet maar ik kan me er maar niet toe zetten godverdomme
Maar ik kan gewoon NIET van die shit afblijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Van dieten krijg ik altijd nog meer honger dus dat werkt niet erg hier
en de komende nacht zit je hier in je uppiequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb al drie Ingetjes gedaan; ga nu op voor de vierde
datquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en de komende nacht zit je hier in je uppie
Gewoon doen joh. En als het toch niet lukt: tacoshells met dipsaus eten ipv tortillachipsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kan gewoon NIET van die shit afblijven![]()
zitten de kcal niet in de dipsaus dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. En als het toch niet lukt: tacoshells met dipsaus eten ipv tortillachipsminder kcal.
Nou taco shells en dip is minder dan tortillachips en dipquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zitten de kcal niet in de dipsaus dan?
Mag je er wel een maken op basis van yoghurt of zo
Het weer van gisterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hoor op het journaal dat de megamuggenplaag ook uitgebleven is, ze kunnen echt niks meer voorspellen he
En zelfs dat kunnen ze nog niet, want volgens mij als ik het hier zo'n beetje meegelezen heb hebben wij in het zuiden nog best wel redelijk weer gehad t.o.v. de andere users boven in het land en anders is Oh-oh het schuld want in Maastricht schijnt meestal de zon maar daar wordt dan niet gemetenquote:
Groot stuk eraf?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vorige week mijn haren afgeknipt dus ik kan ook niks meer doneren
Ing gefeliciteerd met jullie 6e/7e/8e trouwdag
Ja dat dus, en uit betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat Den Helder echt kloteweer heeftquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, je bedoelt doorgaans Indaha?
Doorgaans is het hier idd echt stukken beter dan in de rest van het land![]()
![]()
En vooral beter dan in den Helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |