Waar het hart van vol is .................quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las wonderkut
Wat moet je doen Q?
Terug naar de Orthopeed voor mijn voet waarmee het alleen maar kutter gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las wonderkut
Wat moet je doen Q?
Jup, was vandaag. Vanmorgen om half 9quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Was je al door de mri geweest of was dat niet vandaag?
Was de mri voor je mogelijke hernia?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terug naar de Orthopeed voor mijn voet waarmee het alleen maar kutter gaat.
[..]
Jup, was vandaag. Vanmorgen om half 9in September krijg ik de uitslag
Ah nee hequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terug naar de Orthopeed voor mijn voet waarmee het alleen maar kutter gaat.
[..]
Jup, was vandaag. Vanmorgen om half 9in September krijg ik de uitslag
Jupquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah nee hede voet waar je aan geopereerd was?
Jup.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was de mri voor je mogelijke hernia?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qut, je maakt mij toch maar mooi aan t lachen![]()
![]()
Met een botje in je holquote:
Dat is shit , ik hoop dat ze wat kunnen doen voor jequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup.
Maar ik betwijfel toch echt of dat het is. En dan kan de HA wel heel stellig erin zijn enzo... maar bv nu heb ik amper last van mijn rug.
Dat er iets is dat is wel zeker, want ik heb niet voor janlul uitval en uitstraling in mijn benen. Maar een hernia lijkt mij constant te zijn.
Ach, ik zie het ook wel. Ik baal meer van mijn voet dan van m'n rug
quote:
Ik ga echt niet nog een operatie doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is shit , ik hoop dat ze wat kunnen doen voor jeen dan niet zoals bij mijn man van: ja het is niet goed genezen we moeten weer opereren
Jij hoeft m ook niet te doen, dat doet de chirurg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog een operatie doenik ben net een beetje te been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |