Kun je die nog ruilen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Nou de dierenarts net weer even gebeld. Elco begint weer van voren af aan en ik had nog maar één pil. We hebben samen even terug gehaald vanaf wanneer de problemen begonnen en wanneer het van de week weer fout ging...
Nou... waarschijnlijk ligt het probleem bij het graanvrije voer dat we hem zijn gaan geven![]()
Ik heb net gisteren een nieuwe zak van 10 kilo besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het helptquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:33 schreef senesta het volgende:
Nee, ik heb de zak besteld in EngelandIk ga nu even naar de winkel en een kleine zak voer halen, kijken of dat beter gaat.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
En ja ik heb als het goed is foto's maar ik stond net heel sneaky die hond te fotograferen toen de buuf mn beeld in fietste![]()
Ik doe altijd of ik SMS als ik een foto met mijn telefoon neemquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Quasi nonchalant de andere kant op kijken terwijl je je camera op iets anders richt?
Ik ken hetIk heb op de een of andere zieke manier altijd de neiging om bouwvakkers decolletaaaaaaages op de foto te zetten
Moet ook altijd onopvallend.
Nou gewoon vanaf best een eindje, de foto's zijn best wel crappy geworden, maar toen ik dichter er naartoe wilde lopen liep ie de kroeg binnen met zn hondquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Quasi nonchalant de andere kant op kijken terwijl je je camera op iets anders richt?
Ik ken hetIk heb op de een of andere zieke manier altijd de neiging om bouwvakkers decolletaaaaaaages op de foto te zetten
Moet ook altijd onopvallend.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
zo, backos. Baloe is een homo. Hij mocht niet zwemmen, gaat ie bij het water liggen, gaan we hem halen, rent ie het water in
Dat dus.quote:
Zo noemt Jude Law het in Alphiequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo ver was ikmaar: decolletages? Ik gebruik die vervoeging/meervoud nooit.
Hoe kom je aan die tic?quote:
Geen idee, ik krijg altijd een onbedwingbare dwang het op de foto te zettenquote:
Toch wel wát hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm nja, toch niet zo heel erg geloof ik![]()
Ja vooral de oren missen iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch wel wát hoor!
Het haar, de kleuren. Alleen de oren en de spitse snuit niet echt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg altijd een onbedwingbare dwang het op de foto te zetten![]()
Zoals deze in 2010 op de Eurovisie persdag:
[ afbeelding ]
Ja en dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
@ohoh, dadelijk komen die mensen zichzelf opeens op fok tegen. Ze staan vaak wel heel herkenbaar op de foto
Zie vanaf hier en dan de reactie van Dirkh, die was er bij namelijk en die schaamde zich kapotquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]En nog een goeie scherpe foto ook nog. Vast niet met je fooncammetje, toch?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Muis006 het volgende:
Mental note: spijkerbroek met hoge taille aandoen als ik bij Grees op bezoek ga.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is meer een soort dwangneurose
"Ho! Spleet! *klik*"
Weet ik het. Ik hoop dat het geen probleem oplevert. Geen idee of iedereen dat even leuk zou vinden. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen, maar genoeg mensen niet, denk ik.quote:
Oh gawd nog een?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
trouwens, Muis, Greys, er komt een nieuwe serie in het voorjaar van Shonda Rhimes he
Jee, zeuren is wel echt je hobby geworden hequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik hoop dat het geen probleem oplevert. Geen idee of iedereen dat even leuk zou vinden. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen, maar genoeg mensen niet, denk ik.
En katten de jouwe he!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee, zeuren is wel echt je hobby geworden he![]()
Serieus, voor elke foto die ik buiten maak worden er wel 6 genomen van mij en mn honden geloof ik.
En als men die op een openbaar internet gebeuren zou zetten, je foto's?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee, zeuren is wel echt je hobby geworden he![]()
Serieus, voor elke foto die ik buiten maak worden er wel 6 genomen van mij en mn honden geloof ik.
Je maakt het in me wakker, sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En katten de jouwe he!
Ik dacht dat je een hekel had aan katten.
JIJ leest een zeur. Ik zeurde niet. Ik zeg alleen dat ik hoop dat je dara geen shit mee krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |