Ja dat is wel waar maar hier ben ik undercoverquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar daar bepaal je zelf wel psies wie wat kan lezen, en hier kan in principe echt iedereen alles lezen
Moet ie geen clienten verdedigen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen minder fokken en meer facebooken hoor, daar kies je tenminste echt meer met wie je wat doet. Ik heb maar heel weinig fokkers op mn facebook gelaten eigenlijk![]()
De mensen op Facebook zijn juist mn irl vrienden en bekenden.
Hier achter me ligt er eentje te snurken met zn mond en ogen wagenwijd open
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ie geen clienten verdedigen?
huh? linkje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken nog steeds de pepersaus-reclame uit mijn hoofdwat was die geweldig.
same!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben nog steeds wakker (sort of). En ik verveel me te pletter
Even zoeken, maar het was zo'n kerstreclame!quote:
Ja ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind de laatste het minst leuk, ik vond de kommekommekommekommerssss het leukst
Maes, succes met het verhuizen van R!
Kun je terug sturen. 7 dagen, wet kopen op afstandquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Nou de dierenarts net weer even gebeld. Elco begint weer van voren af aan en ik had nog maar één pil. We hebben samen even terug gehaald vanaf wanneer de problemen begonnen en wanneer het van de week weer fout ging...
Nou... waarschijnlijk ligt het probleem bij het graanvrije voer dat we hem zijn gaan geven![]()
Ik heb net gisteren een nieuwe zak van 10 kilo besteld
Naar de UK? Ik kijk eerst wel even of ik de zak hier aan iemand kan slijten anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je terug sturen. 7 dagen, wet kopen op afstand
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Naar de UK? Ik kijk eerst wel even of ik de zak hier aan iemand kan slijten anders.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Naar de UK? Ik kijk eerst wel even of ik de zak hier aan iemand kan slijten anders.
Arme Elcoquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Nou de dierenarts net weer even gebeld. Elco begint weer van voren af aan en ik had nog maar één pil. We hebben samen even terug gehaald vanaf wanneer de problemen begonnen en wanneer het van de week weer fout ging...
Nou... waarschijnlijk ligt het probleem bij het graanvrije voer dat we hem zijn gaan geven![]()
Ik heb net gisteren een nieuwe zak van 10 kilo besteld
Uiteraardquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:49 schreef Qwea het volgende:
Baloe zijn vacht ziet er echt stukken beter uit na die furminator
Nee, het is James wellbeloved. Senior/light voer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, nee, ehm
![]()
Geen hills j/d zekers?
Omdat Elco steeds huidproblemen heeft en ik wilde testen of graanvrij voeren iets voor zijn huid zou doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Maar waarom was je overgestapt op ander voer?
Ik moet werken aan mijn paintskilzz, ik weetsquote:
Hij heeft zoeen enge wenkbrauwquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet werken aan mijn paintskilzz, ik weets
Net als Rene Mouthaan van het rtl-nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij heeft zoeen enge wenkbrauw
Boeboe
Ja! WTFquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net als Rene Mouthaan van het rtl-nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |