Omdat mijn wekker ging.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Echt, sorry hoor, maar wakker om 06:15. Why
Ik zag 'm ook, de (bijna?) volle maanquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:52 schreef nokwanda het volgende:
Wat een nacht. Lag om half 2 nog wakker en de wekker zou ook vroeg gaan.
Gelukkig was het wel een prachtige volle maan en een heldere nacht. Dus ik ben lekker een tijdje op het balkon gaan zitten.
Omdat je de nacht er voor klokkie rond ging misschienquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Echt, sorry hoor, maar wakker om 06:15. Why
Maar ik was nog haske moe (want ik sliep pas om een uur of 2)quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:57 schreef Greys het volgende:
Omdat je de nacht er voor klokkie rond ging misschien
Mooi balen!
Inderdaad! Dat dusquote:
Duik nu je bed nog ff in!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik was nog haske moe (want ik sliep pas om een uur of 2)
En nu ben ik dús nog steeds / al weer moe
Zal blij zijn als beeb weer terug is, zodat ik weer lekker kan slapen
Ik zit op mn werk dus kan niet slapenquote:Inderdaad! Dat dus
Dat hoerige kut ubee modem doet nog steeds niet fatsoenlijk. En ik werd van kastje naar de muur gestuurd totdat ik lichtelijke snapte. Nu kan in ene er een monteur wel langskomen a.s woensdag.quote:
Ik geloof ook niet dat het een blijverdje gaat zijn bij mij, facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, tis me nog niet opgevallen ieg.
Maar zo erg verdiep ik me er ook niet in.
Ik heb ook alweer veel mensen uit mn lijst gekwakt
Ik sliep om half4 pas en moest er om 8u uit. Kortom : Doodquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik was nog haske moe (want ik sliep pas om een uur of 2)
En nu ben ik dús nog steeds / al weer moe
Zal blij zijn als beeb weer terug is, zodat ik weer lekker kan slapen
[..]
Inderdaad! Dat dus
twitter!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het een blijverdje gaat zijn bij mij, facebook![]()
Heb je het geprobeerd? Dan ben je hooked hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Ik houd het wel bij postduiven
Ik snap wel dat mensen minder fokken en meer facebooken hoor, daar kies je tenminste echt meer met wie je wat doet. Ik heb maar heel weinig fokkers op mn facebook gelaten eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb eigenlijk wel genoeg aan mijn echte sociale leven en FOK! daarbij geloof ik gewoon
Maar ik ga Facebook nog even aankijken.
Wie moet hem bellen dan? Het is een 1 mans bedrijfquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
Q, ik zou langs gaan![]()
En stel dat die man er dan niet is, of ze hem dan even kunnen bellen waar MM bij staat om te vragen wanneer die meneer er wél is zodat hij kan tekenen omdat hem nu vaak genoeg beloofd is enz enz...
Oh ja weet ik veel, dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie moet hem bellen dan? Het is een 1 mans bedrijf![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, dat wist ik niet
Ik postte het gister hier nog idd, dat er zaterdagmiddag en -avond weer auto's beschoten waren op de snelwegen rondom Rotterdam. Hoop dat ze de daders snel pakken, want ik vind het momenteel toch iets minder relaxed om daar een paar keer per week te rijden, ook al is de kans klein. Maar zie maar aan jouw collega... brrrrrrquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:08 schreef Maes het volgende:
![]()
Een typische maandagochtend op kantoor. Tussendoor nog even naar huis om de vloerbedekkingman te betalen en nu pas mijn eerste kopje thee![]()
Mijn collega hier op de kamer is afgelopen zaterdag beschoten op de snelweg, met 2 kleine kindjes achterin. Gelukkig hadden ze zo'n zonnescherm voor het raam anders hadden de kinderen onder de glassplinters gezeten. Gevaarlijke gek![]()
Uren op het politiebureau gezeten waar procesverbaal is opgemaakt, poging tot moord
Ik dacht dat ie misschien een secretaresse zou hebben ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]maar ik zal het even aan de baas opperen, moment
Ben je er zelf minder door gaan FOK!en sinds je FB gebruikt, want dat idee had ik niet echt eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen minder fokken en meer facebooken hoor
Charmingquote:Hier achter me ligt er eentje te snurken met zn mond en ogen wagenwijd open
Waarom trap je dan ook fokkers op je profiel? En waarom moet je meer nadenken? Ik heb mijn twitter bijvoorbeeld gewoon open staan en er zijn fokkers die mij volgen. Boeiequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er zelf minder door gaan FOK!en sinds je FB gebruikt, want dat idee had ik niet echt eigenlijkMerk het aan mezelf ook niet.
Ik vind persoonlijk het nadeel (puur voor mezelf dus) aan FB weer dat - omdat daar ook irl vrienden en familie op mijn profiel lezen - ik méér moet nadenken voordat ik iets post dan hier.
Maar allebei heeft zo zijn voor- en nadelen. Kan ook prima samen.
[..]
Charming
Qwea - saysquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, dat wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |