twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
zo 200 nieuwe ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
fcking 3 pagina's vol op gmail dat ik nieuwe volgers heb
twitter:babakjehost twitterde op maandag 15-08-2011 om 00:01:50@albertostegeman die reisorganisatie moet zijn fucking smoel houden...fucking kut organisatie sorry ben boos reageer retweet
twitter:babakjehost twitterde op maandag 15-08-2011 om 00:01:50@albertostegeman die reisorganisatie moet zijn fucking smoel houden...fucking kut organisatie sorry ben boos reageer retweet
Hoe kun je de tweets op die manier posten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Juicyhil het volgende:
Tokkiesquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Juicyhil het volgende:
In het balkje met B I etc staat een vogeltje. En daar plak je de url in van de tweetquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je de tweets op die manier posten?
Kan denk ik niet aangezien ik geen twitter hebquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef Maraca het volgende:
O
[..]
In het balkje met B I etc staat een vogeltje. En daar plak je de url in van de tweet
Dan kun je nog steeds tweets lezen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan denk ik niet aangezien ik geen twitter heb
ja maar quotenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds tweets lezen hoor
Denk dat je het bij Twitter moet laten. Hij moet er ook niet achterkomen hequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie dat hij nog niet op Facebook zit. Zal ik?
Exploitablequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef tralalala het volgende:
Alberto heeft blijkbaar niets met social media?
Anders wordt het ook obvious inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat je het bij Twitter moet laten. Hij moet er ook niet achterkomen healhoewel het me niks zou verbazen als hij het al weet..
Niet echtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HET MOOISTE LEVENSVERHAAL OOIT VERFILMT
uh ohtwitter:Grommetje twitterde op maandag 15-08-2011 om 00:07:54Geeft @albertostegeman toe aan de druk van losers @oostappengroep?Laat @SBS6 zich door die kneuzen te kakken zetten?!#redmijnvakantie reageer retweet
Dat hoop ik dan weer nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit nauwlettend Google News in de gaten te houden of nieuwssites het al oppikken
Hehe!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit nauwlettend Google News in de gaten te houden of nieuwssites het al oppikken
Dat méén je nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Juicyhil het volgende:
Het leuke is btw, dat ik het officiële account van SBS ook als volger heb_!
Echt waar haha!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Juicyhil het volgende:
Je staat zelfs in een tweet van sbsquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je staat zelfs in een tweet van sbs
Wel een grote fail zegquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je staat zelfs in een tweet van sbs
Kan een baby iets jatten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sebastian gaat Daniel jatten?
Nee, lekker zo laten.quote:
Pas je wel op dat je straks geen echte claim krijgt?quote:
Alberto op je stoep.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je straks geen echte claim krijgt?
Nah, zal toch wel nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je straks geen echte claim krijgt?
Hij maakte reclame toen jij contact met hem had?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Wat mij opviel aan het contact met Alberto (echte, niet de neppe) is dat hij altijd reclame maakt. En hij wist natuurlijk dat ik het mailtje van hem openbaar zou maken. En de tweetaccount maakt ook veel reclame voor de afleveringen. Alleen de vraag is hoe de claim opgevat gaat worden aangezien die reisorganisatie dus blijkbaar ook een twitteraccount heeft.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij maakte reclame toen jij contact met hem had?
Hoi FOK!kers,quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat UiN weer op tv kwam vanaf datum op SBS6 om 21:30quote:
Volgens mij kun je verder niks met impersonators op dat soort sites doen. Het is wat anders als ik brieven uit naam van Alberto ga sturen oid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Wat mij opviel aan het contact met Alberto (echte, niet de neppe) is dat hij altijd reclame maakt. En hij wist natuurlijk dat ik het mailtje van hem openbaar zou maken. En de tweetaccount maakt ook veel reclame voor de afleveringen. Alleen de vraag is hoe de claim opgevat gaat worden aangezien die reisorganisatie dus blijkbaar ook een twitteraccount heeft.
Nergensquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
Maraca, waar ben jij nu eigenlijk mod van?
Oke!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat UiN weer op tv kwam vanaf datum op SBS6 om 21:30
ofzoiets
Straks doet ie hetzelfde als Jean Marie Pfaffquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen idee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet gewoon politieinval in zijn woning
Noordkaap op zijn kraagquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Straks doet ie hetzelfde als Jean Marie Pfaff
Nee, maar ik val in voor lui die op vakantie zijn of als het wat drukker isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw je rechten zijn nog niet weggehaald na EXA?
Ik verwijder het berichtje anders wel. Ook al is het geretweet, dan waait het wel over.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Maraca het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we een rectificatie moeten tweeten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Straks doet ie hetzelfde als Jean Marie Pfaff
Hmm.. ja, zou daarna wel iets tweeten van "excuses, begreep dat het een storing was en geen claim". Anders gaan ze helemaal speculeren van "ooeeh, Alberto haalt een tweet weg, er zal wel iets aan de hand zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik verwijder het berichtje anders wel. Ook al is het geretweet, dan waait het wel over.
Ah okequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar ik val in voor lui die op vakantie zijn of als het wat drukker is
Ja, ik weet wie het is, maar wat heeft hij gedaan. naast belastingontduiking..quote:
Eerste aflevering van de komende serie van UiN:quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ja, zou daarna wel iets tweeten van "excuses, begreep dat het een storing was en geen claim". Anders gaan ze helemaal speculeren van "ooeeh, Alberto haalt een tweet weg, er zal wel iets aan de hand zijn"
Ja, en het is gezellig achter de schermenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eerste aflevering van de komende serie van UiN:
"De afgelopen maanden heeft iemand zich voor gedaan als mij op het sociale medium Twitter. Nu ga ik deze persoon confronteren"
Dan worden die followers helemaal gekquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Eerste aflevering van de komende serie van UiN:
"De afgelopen maanden heeft iemand zich voor gedaan als mij op het sociale medium Twitter. Nu ga ik deze persoon confronteren"
bwahahahaquote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 624 sinterklaaskapoentje
002. 580 Ajacied422
003. 551 heloef
004. 531 PiRANiA
005. 426 Maraca
006. 391 Etsu
007. 374 Doler12
008. 372 Knetterkrankjorum
009. 347 donald_dick
010. 338 Dastan
Ik denk het niet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is een programma als paradise lost ook terug te zien?
Ik keek dat eerst altijd om goed in slaap te komenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik keek dat eerst altijd om goed in slaap te komen
Ja, Kelsey Grammerquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Serieus, leuke serie hoor
That's what she saidquote:
Scherp..quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze herkende hem niet, maar hoe weet ze dan dat het haar kind is?
Ze gaan haar denk ik niet een andere baby gevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze herkende hem niet, maar hoe weet ze dan dat het haar kind is?
Daniel is gestoordquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze gaan haar denk ik niet een andere baby geven
Je hebt overal gekken voor hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze gaan haar denk ik niet een andere baby geven
In een land als Mexico moet dat niet zo moeilijk zijn, corruptie, geweld, vage figuren.....quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef Doler12 het volgende:
Maar hoe komt hij dan aan een andere baby?
Jammer dat het zo debiel geschreven isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:51 schreef Doler12 het volgende:
Wtf!
http://planetjustice.wordpress.com/about/
We horen dus van zetwitter:SBSNieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 23:22:03@justinmachiels Excuses het lijkt op een technische storing. We gaan het uitzoeken en komen er op terug. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je zelf niet in Mexico zo snel een soort gelijke baby kan vindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In een land als Mexico moet dat niet zo moeilijk zijn, corruptie, geweld, vage figuren.....
Sjon?quote:De geboekte caravan van de familie Van den Heuvel in Blanes is niet zoals beschreven staat op de website van Vacansoleil en blijkt veel kleiner te zijn. Daarnaast zijn er geen koelkast en apart toilet aanwezig. Alberto schiet de familie te hulp.
for real?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
albertoooo straks op qmusic met de confrontatie !! (of misschien wel andersom)
http://www.mediacourant.nl/?p=111312quote:Red Mijn Vakantie (SBS6, 21:26) – Het vierde seizoen van Red Mijn Vakantie is zondagavond begonnen met 1.151.000 kijkers (madl: 17.1%). Daarmee bezet de tv-show van Alberto Stegeman de zesde plaats in de dagelijkse top 25 van best bekeken programma’s. Op internet uiten kijkers van Red Mijn Vakantie veel kritiek op SBS 6. Het programma werd te vroeg afgebroken, waardoor zij de ontknoping van de aflevering misten. Volgens SBS gaat het waarschijnlijk om een technische storing.
quote:SBSNieuws twitterde:
We gaan iig komende zondag nog even een korte samenvatting + afloop van de van gisteren uitzenden. Nogmaals excuses. #RMV
Goh, wat een verrassingquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto houdt van misdaadboeken
Waarom dan niet de online versie wel met einde doen, niemand weet het einde nuquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan niet de online versie wel met einde doen, niemand weet het einde nu
Uitzending gemist lijkt me stug omdat dat NED 1,2 en 3 is, maar blijkbaar staat het einde wel online.twitter:chvanzand twitterde op maandag 15-08-2011 om 12:20:58@albertostegeman zo toch het einde gezien van red mijn vakantie via uitzending gemist heb ik toch alles gezien reageer retweet
Maar je moet nu via SBS serieus betalen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Maraca het volgende:
[..]Uitzending gemist lijkt me stug omdat dat NED 1,2 en 3 is, maar blijkbaar staat het einde wel online.twitter:chvanzand twitterde op maandag 15-08-2011 om 12:20:58@albertostegeman zo toch het einde gezien van red mijn vakantie via uitzending gemist heb ik toch alles gezien reageer retweet
"nieuw"quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.albertostegeman.nl/
nieuwe site albertooooo
Klinkt als een goed ideequote:Alberto als spreker?
Alberto Stegeman is in te huren als gastspreker, dagvoorzitter of debatleider. Voor vragen en tarieven kunt u zich melden via email: alberto@albertostegeman.nl
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar je moet nu via SBS serieus betalen?
Had hem nog nooit gezien hey jezusquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
"nieuw"Die website is zo oud als de weg naar Jeruzalem
Meet! Meet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee
Dat dit kan op het internet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had hem nog nooit gezien hey jezus
Het zou kunnen als we allemaal iets bijleggen. En dan met z'n allen RmV kijken in de kroeg?quote:
Wat zou het kosten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zou kunnen als we allemaal iets bijleggen. En dan met z'n allen RmV kijken in de kroeg?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe wel een mailtje!
Naar albertoquote:Goedenmiddag,
Ik heb interesse in eventueel U in te huren als debatleider voor een themadag undercoverjournalistiek. Doet u ook lezingen? We zouden graag inzage krijgen van iemand die daadwerkelijk undercoverjournalist. Ook zouden we een debat willen laten leiden door u met als onderwerp undercoverjournalistiek en in hoeverre dit mogelijk is om misdaden op te lossen.
Groeten,
Henk van Vliet
Behoorlijke anticlimaxquote:
Wanneer vond je hem het minst soft dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef Maraca het volgende:
Wat was Alberto trouwens soft deze aflevering![]()
ja, ik weet het.. het is ook nooit goed
Minst? Toen hij achter die reisleider aanhuppelde.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wanneer vond je hem het minst soft dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Flitskikker het volgende:
Ik bedoel van alle vorige afleveringen. Dus wanneer hij het volgens jou goed deed.OohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff, zou zo even niks wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Slap eindequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef Flitskikker het volgende:
Het einde staat nu wel online:
http://asx.sbsnet.nl/sbs6(...)00E28_a0d6ee861f.wmv
Ze konden het niet meer redden![]()
SBS6 hequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef donald_dick het volgende:
wacht ff, het programme duurt maar 37 minuten. Er is dus 23 minuten reclame
Dat dit kan op een commerciële zender!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef donald_dick het volgende:
42 als je het op SBSGemist kijkt (zonder reclame)quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef donald_dick het volgende:
kennelijk met, want de WMV is toch echt 37 minutenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
42 als je het op SBSGemist kijkt (zonder reclame)
quote:Alberto helpt twee jongen stellen in Malgrat de Mar. De camping ziet er uit als een parkeerplaats. De doucheruimte is vies en beschimmeld. Verder is het mooie zwembad niet te vinden. Reisorganisatie VrijUit zegt niks voor de Nederlandse vakantiegangers te kunnen doen.
De geboekte caravan van de familie Van den Heuvel in Blanes is niet zoals beschreven staat op de website van Vacansoleil en blijkt veel kleiner te zijn. Daarnaast zijn er geen koelkast en apart toilet aanwezig. Alberto schiet de familie te hulp.
Cynthia en Kimberley zijn zwaar ontevreden over hun all-inclusive hotel. De meiden doen hun beklag bij Rob Geus. Hun hotelkamer is smerige. De schoonmakers komen niet verder dan één meter van de deur en schone handdoeken gooien ze op de vieze vloer van de badkamer. Ook zijn de meiden ziek geworden van het eten. Rob besluit het hotel zelf te gaan inspecteren. Hij schrikt van de resultaten van de tests. Met name de badkamer blijkt verschrikkelijk. Ook inspecteert hij het restaurant. Samen met de reisleiding gaat Rob de confrontatie aan bij de receptie van het hotel.
Claudia en haar dochter Sharmaine worden in hotel Berkay in Kemer aangesproken over vernielingen in hun kamer waren en daar moet ze voor betalen. Brandplekken in bed, scheuren in matras, stoelpoten van stoelen op balkon gebroken. Ze moeten betalen anders worden ze het hotel uitgezet...
Een groep van zes jongens roept de hulp van Red Mijn Vakantie in als zij in een stinkend appartement terecht komen. Het balkon ligt vol etensresten. Verder troffen ze in de badkamer een condoom, schimmels en een slechte ventilatie aan en in het zwembad lag een drol. Klagen bij de agressieve eigenaar durven ze niet. Rob doet een inspectie van de kamer en het zwembad en de uitslagen liegen er niet om. Er volgt op de stoep van het hotel een confrontatie met de reisleiding.Alberto helpt twee jongen stellen in Malgrat de Mar. De camping ziet er uit als een parkeerplaats. De doucheruimte is vies en beschimmeld. Verder is het mooie zwembad niet te vinden. Reisorganisatie VrijUit zegt niks voor de Nederlandse vakantiegangers te kunnen doen.
De geboekte caravan van de familie Van den Heuvel in Blanes is niet zoals beschreven staat op de website van Vacansoleil en blijkt veel kleiner te zijn. Daarnaast zijn er geen koelkast en apart toilet aanwezig. Alberto schiet de familie te hulp.
Cynthia en Kimberley zijn zwaar ontevreden over hun all-inclusive hotel. De meiden doen hun beklag bij Rob Geus. Hun hotelkamer is smerige. De schoonmakers komen niet verder dan één meter van de deur en schone handdoeken gooien ze op de vieze vloer van de badkamer. Ook zijn de meiden ziek geworden van het eten. Rob besluit het hotel zelf te gaan inspecteren. Hij schrikt van de resultaten van de tests. Met name de badkamer blijkt verschrikkelijk. Ook inspecteert hij het restaurant. Samen met de reisleiding gaat Rob de confrontatie aan bij de receptie van het hotel.
Claudia en haar dochter Sharmaine worden in hotel Berkay in Kemer aangesproken over vernielingen in hun kamer waren en daar moet ze voor betalen. Brandplekken in bed, scheuren in matras, stoelpoten van stoelen op balkon gebroken. Ze moeten betalen anders worden ze het hotel uitgezet...
Een groep van zes jongens roept de hulp van Red Mijn Vakantie in als zij in een stinkend appartement terecht komen. Het balkon ligt vol etensresten. Verder troffen ze in de badkamer een condoom, schimmels en een slechte ventilatie aan en in het zwembad lag een drol. Klagen bij de agressieve eigenaar durven ze niet. Rob doet een inspectie van de kamer en het zwembad en de uitslagen liegen er niet om. Er volgt op de stoep van het hotel een confrontatie met de reisleiding.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kennelijk met, want de WMV is toch echt 37 minuten
Waar heb je die mee gemaakt dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:12 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die watermark![]()
123 Avi to Gif converterquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waar heb je die mee gemaakt dan?
Videolan laat me in de steekquote:
Kijk hem lachen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:12 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die watermark![]()
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef PiRANiA het volgende:
Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5
Dit ga ik sowieso kijken
Kun je mij de AVI sturen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Maraca het volgende:
Ik geef het op. Het lukt niet om een fatsoenlijk gifje te maken
twitter:SBSNieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 14:11:23Er staan er voor dit seizoen in totaal 7 gepland. Veel kijkplezier. reageer retweet
We want morequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:13 schreef Maraca het volgende:
Met dank aan Flitskikker
[ afbeelding ]
Ben even heel snel door de aflevering gescrolled, maar Alberto doet niks bijzonders verderquote:
Doe dat hij met z'n armen wijd ronddraaitquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben even heel snel door de aflevering gescrolled, maar Alberto doet niks bijzonders verder
Oooh ja, dat ronddraaien. Goeie..quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe dat hij met z'n armen wijd ronddraait![]()
Of hopeloos achter die reisleider aanloopt
Beidenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Van het plaatje of zijn schoenen
Past wel mooi bij elkaar danquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
BeidenEn te bedenken dat hij ook nog een felroze shirt heeft
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
sinterklaaskapoentje
Maraca
tralalala
donald_dick
PiRANiA
Ajacied422
MarkoAlmelo
missU
TheKC
Karina
Tinos85
iBenny
Spaghettivreter
WcPot
SuperrrTuxxx
gebrokenglas
Juicyhil
Montelly
muzas
Phaelanx_NL
Triggershot
-tape-
AryaMehr
TigerXtrm
Arsames
ExperimentalFrentalMental
Dj_Day-V
Studiotje
aloa
Injetta
StephanL
Kvdijk
MissJ
CaptainObvious39
Pietverdriet
das_phantom
Flitskikker
msnk
WammesWaggel
Aloulou
Papierversnipperaar
Eenskijken
Nibb-it
TheMagnificent
krapula
Iblardi
rhubarbje
Nuchterheid
Jor_Dii
michaelmoore
Dat is voor Rob idd heel vreemd.quote:
Voor wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ALBERTO NU OP SHOWNIEUWS
ALBERTO GAAT STAPPEN ONDERNEMEN EN AANGIFTE DOEN TEGEN JUICYHILL
WTF
Lul nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ALBERTO NU OP SHOWNIEUWS
ALBERTO GAAT STAPPEN ONDERNEMEN EN AANGIFTE DOEN TEGEN JUICYHILL
WTF
Ik ben serieusquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
KUT
michakoot Micha
Wat grappig.. Ik hoor de echte @albertostegeman net op SBS6 zeggen dat hij niet twittert.. Waarom wil je hem zo graag zijn???
39 seconds ago Favorite Retweet Reply
webfotodesign webdesign foto
Wat een sukkel is de man achter het account van @albertostegeman !! Mag hopen dat hij dit account gauw opzegt!!
1 minute ago
Mikevdkruk Mike van der Kruk
@albertostegeman IS NEP! NET OP SHOWNIEUWS GEZIEN! ALBERTOSTEGEMAN TWITTERT HELEMAAL NIET!! #faketwitter #unfollowen
Of je zet in je profiel dat het nep is. Dan mag het wel volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Meen je dat echt? Serieus? Want anders haal ik het account nu weg.
Ja, nadrukkelijk de vraag of je er mee wilt stoppen, en anders doet hij aangiftequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Ik meen het serieusquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Shownieuws komt niet op uitzending gemist zie ik?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt het op uitzending gemist?
De uitzending zelf is nog bezig volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
Zie tweets hierbovenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:28 schreef Flitskikker het volgende:
Eerst de uitzending zien, daarna geloven.
Dan nog wil ik de uitzending zienquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De uitzending zelf is nog bezig volgens mij
[..]
Zie tweets hierboven
Hoezo nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Shownieuws komt niet op uitzending gemist zie ik?
Anders vanavond of een RIP?
Vast weer gejank met rechtenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo niet
Ik moet het epische moment herzien, heb het niet eens in zn geheel gezien
Als het waar is beschadig je onze reputatie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
Hij komt er niet achter als niemand dit topic doorspeelt naar Albertoquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het waar is beschadig je onze reputatie.Hoe moet Maraca dat ooit goedpijpenpraten
Je zegt het zelf alquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het waar is beschadig je onze reputatie.Hoe moet Maraca dat ooit goedpijpenpraten
Hoe onwetend, hij zal nooit het verband zien tussen zijn fles wijn en het nepprofielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |