twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
zo 200 nieuwe ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
fcking 3 pagina's vol op gmail dat ik nieuwe volgers heb
twitter:babakjehost twitterde op maandag 15-08-2011 om 00:01:50@albertostegeman die reisorganisatie moet zijn fucking smoel houden...fucking kut organisatie sorry ben boos reageer retweet
twitter:babakjehost twitterde op maandag 15-08-2011 om 00:01:50@albertostegeman die reisorganisatie moet zijn fucking smoel houden...fucking kut organisatie sorry ben boos reageer retweet
Hoe kun je de tweets op die manier posten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Juicyhil het volgende:
Tokkiesquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Juicyhil het volgende:
In het balkje met B I etc staat een vogeltje. En daar plak je de url in van de tweetquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je de tweets op die manier posten?
Kan denk ik niet aangezien ik geen twitter hebquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef Maraca het volgende:
O
[..]
In het balkje met B I etc staat een vogeltje. En daar plak je de url in van de tweet
Dan kun je nog steeds tweets lezen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan denk ik niet aangezien ik geen twitter heb
ja maar quotenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds tweets lezen hoor
Denk dat je het bij Twitter moet laten. Hij moet er ook niet achterkomen hequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie dat hij nog niet op Facebook zit. Zal ik?
Exploitablequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef tralalala het volgende:
Alberto heeft blijkbaar niets met social media?
Anders wordt het ook obvious inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat je het bij Twitter moet laten. Hij moet er ook niet achterkomen healhoewel het me niks zou verbazen als hij het al weet..
Niet echtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HET MOOISTE LEVENSVERHAAL OOIT VERFILMT
uh ohtwitter:Grommetje twitterde op maandag 15-08-2011 om 00:07:54Geeft @albertostegeman toe aan de druk van losers @oostappengroep?Laat @SBS6 zich door die kneuzen te kakken zetten?!#redmijnvakantie reageer retweet
Dat hoop ik dan weer nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit nauwlettend Google News in de gaten te houden of nieuwssites het al oppikken
Hehe!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit nauwlettend Google News in de gaten te houden of nieuwssites het al oppikken
Dat méén je nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Juicyhil het volgende:
Het leuke is btw, dat ik het officiële account van SBS ook als volger heb_!
Echt waar haha!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Juicyhil het volgende:
Je staat zelfs in een tweet van sbsquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je staat zelfs in een tweet van sbs
Wel een grote fail zegquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je staat zelfs in een tweet van sbs
Kan een baby iets jatten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sebastian gaat Daniel jatten?
Nee, lekker zo laten.quote:
Pas je wel op dat je straks geen echte claim krijgt?quote:
Alberto op je stoep.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je straks geen echte claim krijgt?
Nah, zal toch wel nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je straks geen echte claim krijgt?
Hij maakte reclame toen jij contact met hem had?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Wat mij opviel aan het contact met Alberto (echte, niet de neppe) is dat hij altijd reclame maakt. En hij wist natuurlijk dat ik het mailtje van hem openbaar zou maken. En de tweetaccount maakt ook veel reclame voor de afleveringen. Alleen de vraag is hoe de claim opgevat gaat worden aangezien die reisorganisatie dus blijkbaar ook een twitteraccount heeft.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij maakte reclame toen jij contact met hem had?
Hoi FOK!kers,quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat UiN weer op tv kwam vanaf datum op SBS6 om 21:30quote:
Volgens mij kun je verder niks met impersonators op dat soort sites doen. Het is wat anders als ik brieven uit naam van Alberto ga sturen oid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Wat mij opviel aan het contact met Alberto (echte, niet de neppe) is dat hij altijd reclame maakt. En hij wist natuurlijk dat ik het mailtje van hem openbaar zou maken. En de tweetaccount maakt ook veel reclame voor de afleveringen. Alleen de vraag is hoe de claim opgevat gaat worden aangezien die reisorganisatie dus blijkbaar ook een twitteraccount heeft.
Nergensquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
Maraca, waar ben jij nu eigenlijk mod van?
Oke!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat UiN weer op tv kwam vanaf datum op SBS6 om 21:30
ofzoiets
Straks doet ie hetzelfde als Jean Marie Pfaffquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen idee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet gewoon politieinval in zijn woning
Noordkaap op zijn kraagquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Straks doet ie hetzelfde als Jean Marie Pfaff
Nee, maar ik val in voor lui die op vakantie zijn of als het wat drukker isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw je rechten zijn nog niet weggehaald na EXA?
Ik verwijder het berichtje anders wel. Ook al is het geretweet, dan waait het wel over.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Maraca het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we een rectificatie moeten tweeten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Straks doet ie hetzelfde als Jean Marie Pfaff
Hmm.. ja, zou daarna wel iets tweeten van "excuses, begreep dat het een storing was en geen claim". Anders gaan ze helemaal speculeren van "ooeeh, Alberto haalt een tweet weg, er zal wel iets aan de hand zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik verwijder het berichtje anders wel. Ook al is het geretweet, dan waait het wel over.
Ah okequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar ik val in voor lui die op vakantie zijn of als het wat drukker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |