Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is wel wat voor in de Flevopolder.
6% maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wacht even is dat 69 km klimmen? Kolere zeg...
Was ook mijn eerste gedachte: Wat een afdaling!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
6% maar.
En betekend ook 69 km dalen![]()
Smeltwater van de gletsjer kunnen we gebruiken voor de bewatering.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
Supergoed idee Knut, en als de berg nou doorzichtig wordt gemaakt met een soort kas-ramen erin en met zonnepanelen kan dat op heel milieuvriendelijke wijze gebeuren
Er is weinig aan, maar wel handig voor in de winter als je toch eenvoudig wilt kunnen blijven sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand toevallig in het bezit van een Tacx Flow? Wat zijn je ervaringen daar mee?
Goed idee. Maar dan sneeuwt het. Of er stroomt zand op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
Supergoed idee Knut, en als de berg nou doorzichtig wordt gemaakt met een soort kas-ramen erin en met zonnepanelen kan dat op heel milieuvriendelijke wijze gebeuren
Ja, op zich vind ik het zelf wel leuk. Heb nu ook al een nep tacx staan maar daar zitten geen versnellingen oid op. Maakt ook erg veel herrie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Er is weinig aan, maar wel handig voor in de winter als je toch eenvoudig wilt kunnen blijven sporten
Dus dat wat een Tacx doet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
Zou er trouwens markt zijn voor een apparaat wat het fietsen zwaarder maakt?
Dat het lijkt alsof je hoogtemeters maakt terwijl je dit dus niet doet?
Ik heb een idee, ik vraag me alleen af of er uberhaupt markt voor is.
Gewoon je wiel scheef monterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
Zou er trouwens markt zijn voor een apparaat wat het fietsen zwaarder maakt?
Dat het lijkt alsof je hoogtemeters maakt terwijl je dit dus niet doet?
Ik heb een idee, ik vraag me alleen af of er uberhaupt markt voor is.
Nee, een apparaat wat op de fiets gaat.quote:
Ik heb zelf een Tacx (ouder type) waarbij ik weerstand (wattage) en klimmen kan instellen. Zit een soort km teller bij die ik op mijn stuur kan monteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, op zich vind ik het zelf wel leuk. Heb nu ook al een nep tacx staan maar daar zitten geen versnellingen oid op. Maakt ook erg veel herrie.
Tacx flow zou met versnellingen en watt meter zijn en bovendien te upgraden naar een Virtual Reality trainer. Ben alleen benieuwd of die wat stiller zijn.
Ik zou inderdaad niet proberen een bocht om te gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Veel op die dingen trainen lijkt me het ook niet helemaal? Je mist toch het weg en snelheidsgevoel, net als het bochtenwerk?
Als er maar voetbal op tv is, dan hou ik het zo 2-3 uur vol :pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet proberen een bocht om te gaan![]()
Maar het kan een prima vervanger zijn voor een regenachtige koude dag. Ken profs die er zo 4uren op gaan zitten. Dit geeft dus ook mooi weer waarom zij prof zijn geworden en een ander niet. Je moet het maar kunnen opbrengen. De meesten stappen na 30min af, net als ik
Inderdaad voor in de winter, of als het echt slecht is. Ik heb de taxc bushido en kan op wattage trainen en dan is het leuk. Eventjes 450watt wegtrappen, heuveltraining etc. Maar als je echt aan trainen ben dan merk je het niet eens dat je binnen zit (behalve dat het warm is, je erg aan het zweten bent). Ik kijk altijd een filmpje of serie, niets te ingewikkeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet proberen een bocht om te gaan![]()
Maar het kan een prima vervanger zijn voor een regenachtige koude dag. Ken profs die er zo 4uren op gaan zitten. Dit geeft dus ook mooi weer waarom zij prof zijn geworden en een ander niet. Je moet het maar kunnen opbrengen. De meesten stappen na 30min af, net als ik
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef kanovinnie het volgende:
Wat gebeurd er met de stroom die je opwekt?
Heb vorig jaar een rondleiding gehad bij Tacx en ze zijn bezig met de ontwikkeling van een Tacx waarbij de stroom die je opwekt gebruikt wordt door het apparaat zelf, waardoor je geen stekkers meer nodig hebt. Weet niet of die inmiddels op de markt is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef kanovinnie het volgende:
Wat gebeurd er met de stroom die je opwekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |