SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zo kut spelen en dan nog met een 2-1 voorsprong de rust ingaan.
Niet in een reeksquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef Tarado het volgende:
Duurde wat lang dus ik heb er ook eentje geopend
Nee, dat snapte ik ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ik snap niet dat de laatste dat gewoon meteen doet
Maakt voor die ene wedstrijd ook niet zoveel uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
Geen modje hier die dit even kan reeksen?
Iemand als Messi hééft geen voorbereiding nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tsja, de individuele klasse van Barcelona is niet normaal zo goed.
Zijn er 2 hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt voor die ene wedstrijd ook niet zoveel uit
Eens!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand als Messi hééft geen voorbereiding nodig.
Donequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
Geen modje hier die dit even kan reeksen?
quote:Wenger: 'We understand Cesc's desire to move to his home town club and have now accepted an offer from Barcelona.' ~afc
Dat is eigenlijk wel waar ja. Allemachtig, respect voor deze speler. Niet alleen omdat hij de beste is, maar gewoon. Hij blijft altijd zichzelf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand als Messi hééft geen voorbereiding nodig.
Eerste paar minuten ging het nog wel, maar er zal niemand zijn die Benzema wil hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Dark_Prince het volgende:
Wat doet die benzema daar nu nog steeds man.
Kunnen ze nu echt niets beters vinden?
Tja je kan maar beter altijd jezelf blijven zijn. Ga je je gedragen zoals Ronaldo word je keihard afgezeken als je iets fout doetquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel waar ja. Allemachtig, respect voor deze speler. Niet alleen omdat hij de beste is, maar gewoon. Hij blijft altijd zichzelf.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
Tellen uitdoelpunten dubbel in deze Super Copa?
En Ajax? LOLquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste paar minuten ging het nog wel, maar er zal niemand zijn die Benzema wil hebben
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja je kan maar beter altijd jezelf blijven zijn. Ga je je gedragen zoals Ronaldo word je keihard afgezeken als je iets fout doet
Wil jij nog een Hamlap in je selectie?quote:
Maar CR7's kraagje zit toch wel weer lekker nonchalant, leuk voor de vrouwtjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja je kan maar beter altijd jezelf blijven zijn. Ga je je gedragen zoals Ronaldo word je keihard afgezeken als je iets fout doet
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar CR7's kraagje zit toch wel weer lekker nonchalant, leuk voor de vrouwtjes. mannen.
Zo erg zal ie toch niet zijn?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij nog een Hamlap in je selectie?
De Gea is gewoon een pauper. Stekelenburg had gewoon moeten blijven en volgend jaar naar Manchester United vetrekkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
De Geaheeft nog niet zijn vorm gevonden
Hehe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij nog een Hamlap in je selectie?
Heeft Sir Alex het wéér mis met keepers. De Gea<Steek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
De Geaheeft nog niet zijn vorm gevonden
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 14-08-2011 om 22:24:28Ronaldo ziet er trouwens opvallend fit uit. En dat een weekje na de Gay Pride. #reabar reageer retweet
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op zondag 14-08-2011 om 22:24:28Ronaldo ziet er trouwens opvallend fit uit. En dat een weekje na de Gay Pride. #reabar reageer retweet
Nee dan had ie dit jaar moeten gaan. 2de keeper van ManU stelt ook erg weinig voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Gea is gewoon een pauper. Stekelenburg had gewoon moeten blijven en volgend jaar naar Manchester United vetrekken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Sir Alex het wéér mis met keepers. De Gea<<<Steek.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
bartvanmerwijk twitterde op zondag 14-08-2011 om 22:24:28quote:
Of Courtois, die soms met Van der Sar vergeleken wordt (al moet hij nog alles bewijzen)quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Sir Alex het wéér mis met keepers. De Gea<Steek.
Dankje, maar ik bedoelde de wedstrijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
bartvanmerwijk twitterde op zondag 14-08-2011 om 22:24:28
Ronaldo ziet er trouwens opvallend fit uit. En dat een weekje na de Gay Pride. #reabar
In Spanje was ie gewoon goed hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Sir Alex het wéér mis met keepers. De Gea<Steek.
Eens. Maar Manchester is van een ander niveauquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Spanje was ie gewoon goed hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Dankje, maar ik bedoelde de wedstrijd
Ook eens. Maar toch als je in Spanje zo kan keepen, zal het toch makkelijker aanpassen zijn. Was voor steek ook wel een heel ander geval geweest denk ik van Ajax naar ManUquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens. Maar Manchester is van een ander niveau
Ach, nu Van der Sar weg is heeft Man United als van ouds weer een keepersprobleem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Spanje was ie gewoon goed hoor
Steek heeft het hele WK (uitstekend) gekeept. De Gea niet. Speelt misschien ook mee,quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook eens. Maar toch als je in Spanje zo kan keepen, zal het toch makkelijker aanpassen zijn. Was voor steek ook wel een heel ander geval geweest denk ik van Ajax naar ManU
Hadden ze met 6 miljoen kunnen oplossenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach, nu Van der Sar weg is heeft Man United als van ouds weer een keepersprobleem.
Schmeichel, Barthez?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach, nu Van der Sar weg is heeft Man United als van ouds weer een keepersprobleem.
Ja want Lindengaard was al als vervanger voor Sar gekocht, maar valt vies tegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar dan slapen ze helemaal bij ManUquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Steek heeft het hele WK (uitstekend) gekeept. De Gea niet. Speelt misschien ook mee,
ManU heeft een hele lijst met mislukte keepers. De Gea past er prima tussenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want Lindengaard was al als vervanger voor Sar gekocht, maar valt vies tegenen dat moet ook wel, anders kopen ze De Gea niet
[..]
Ja maar dan slapen ze helemaal bij ManU
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef DeMessias het volgende:
Barthez was een van de beste keepers ooit
Ja, na Pfaff.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef DeMessias het volgende:
Als ie volgende wedstrijd weer zo ligt te kutten, worden ze geen kampioenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ManU heeft een hele lijst met mislukte keepers. De Gea past er prima tussen
Zolang United wint mag De Gea best een doelpunt incasseren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie volgende wedstrijd weer zo ligt te kutten, worden ze geen kampioen.
Gegevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Geef eens een argument dat het tegendeel zou moeten aantonen?
Mwa. Dit was 1 van de betere keepers : http://nl.wikipedia.org/wiki/Cláudio_Taffarelquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef DeMessias het volgende:
Ustream.tv (maar daar worden de live streams steeds geblokkeerdd0>quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Dankje, maar ik bedoelde de wedstrijd
Teringlijer, m'n jeugdtrauma... wat doe je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa. Dit was 1 van de betere keepers : http://nl.wikipedia.org/wiki/Cláudio_Taffarel
blasfemie!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)er+sar+mistakes&aq=f
Dat houd een keer op hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang United wint mag De Gea best een doelpunt incasseren.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Huhquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Teringlijer, m'n jeugdtrauma... wat doe je.
Tegen ManC viel ie ook al tegen hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Was pas z'n eerste PL wedstrijd en meteen is ie al niet meer goed genoeg voor FC Oss.
Haha, je krijgt bijna alleen maar Fifa-filmpjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Oh ja lolquote:
Viel mij ook al op jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Presentator is wel anti Madrid hoor
Bij Barca : 'GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLL!!!!!'
Bij Real : 'Gooaall Madrid.'
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ja maar als Messi of Alonso scoort, dat is natuurlijk wel een verschil.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Kom aan?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Oja, en onbetwist de beste keeper ooit was natuurlijk:
[ afbeelding ]
Hoe heet die gek van Paraguay (?) of dat Zuid-Amerikaans land. Die ook penalty's trapte.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Oja, en onbetwist de beste keeper ooit was natuurlijk:
[ afbeelding ]
Chilavertquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe heet die gek van Paraguay (?) of dat Zuid-Amerikaans land. Die ook penalty's trapte.
Chilavert?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe heet die gek van Paraguay (?) of dat Zuid-Amerikaans land. Die ook penalty's trapte.
Haha dat dusquote:
Pepe was iets te laat, maar volgens Sierd was het een poging tot doodslag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef WSquater het volgende:
ik miste het moment! Wat gebeurde er?
Gebeurde niet veel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef TWP het volgende:
Pepe, wat een ongelofelijke klapmongool.Echt een jaar schorsen die gek.
Marcelo en Alonso ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef TWP het volgende:
Die lul zit bij mij ongeveer op hetzelfde haatniveau als Figo
14+17/08/2011 was kennelijk niet duidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef WSquater het volgende:
Is er vandaag een winnaar?
Het gaat toch om een beker?(Ik volg het niet echt). Dus geen gelijkspel?
Camposquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks een mooie keeperstenue.
Gaat over 2 potten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef WSquater het volgende:
2 wedstrijden! woensdag weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef WSquater het volgende:
Ter aanvulling: Woensdag speelt Barcelona thuis dus momenteel speelt Real Madrid thuis, het is dus niet twee keer op neutraal trein.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef DeMessias het volgende:
Hadden gewoon met Piqué en Xavi moeten starten.
Piqué werd nog gewisseld tegen Italië, dacht dat 'ie niet kon spelen vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef DeMessias het volgende:
Hadden gewoon met Piqué en Xavi moeten starten.
banbanbanbanquote:
Één per zestien vrije trappen, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Ronaldo met z'n belachelijke spreidstand. Ik wil z'n goals uit vrije trappen / aantal vrije trappen wel eens zien.
Ricky van den berg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee bij die, hoe heet ie nou... die lattetrapper?
Prachtige pass van Ozil weer zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef Caland het volgende:
Jezus wat slecht ingekopt voor een spits zeg. Onvoorstelbaar.
Manolev ruilen met Messi lijkt me wel interessant voor PSV.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Manolev komt er zo meteen in. Ik denk dat Guardiola Messi er uit gaat halen
Johquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Manolev ruilen met Messi lijkt me wel interessant voor PSV.
Ja, en tenminste niet zoveel geouwehoer als vorig seizoen. Nu zijn de belangen natuurlijk niet zo groot, maar wat een belediging voor het voetbal was dat zeg.quote:
Wat wil je, 1 team wou voetballen en het andere wou dat niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en tenminste niet zoveel geouwehoer als vorig seizoen. Nu zijn de belangen natuurlijk niet zo groot, maar wat een belediging voor het voetbal was dat zeg.
1 team wou theater maken en het andere team wou schoppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat wil je, 1 team wou voetballen en het andere wou dat niet.
Niet ingezet op Messi?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Van mij mag Ronaldo wel scoren, levert me nog wat op ook. Ben er bang voor
Helaas nietquote:
Als één van deze twee ploegen lellike shirts heeft... Dat van Real is best mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef tjoptjop het volgende:
Sierd die weer eens Real op een andere manier af kan zeiken, nu weer de shirts
Nee, Barca kan niks fout doen in zijn ogen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als één van deze twee ploegen lellike shirts heeft... Dat van Real is best mooi.
Ik hoorde laatst juist dat hij deze wedstrijd sowieso wilde spelen... begrijpelijk ook tegen de aartsrivaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Helaas nietHoorde overal verhalen dat hij miss niet zou spelen en niet geheel fit zou zijn.
Messi blijkt toch weer de koning te zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Barca gaat dit jaar niets pakken. De maagdelijke witten gaan heersen in Spanje en Europa!
Op welke planeet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Barca gaat dit jaar niets pakken. De maagdelijke witten gaan heersen in Spanje en Europa!
Je durft welquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Met z'n piemeltje op de bank.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo nog ff de laatste 10 minuten kijken. Speelt Affelay?
afellayquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.quote:
hem een ajacied noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn mede-Ajacied, wat zijt gij toch blind.
Nee, geblesseerd aan zijn hamstring.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef Caland het volgende:quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen weet toch dat barca alleenrecht heeft op penalty's?
Als je er van houd welquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.
Safest bet I've ever made.
Hèhèquote:
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Geen penalty natuurlijk. Kom op zeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Barcelona kan niet niets winnen dit jaar, ze hebben namelijk al het e.e.a gewonnen.
Barcelonaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.
Safest bet I've ever made.
en toen werd je wakkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Champions League kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Proestquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Ik verwacht een filmpje als bewijsquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Dan moeten we over "dit" gaan discussieren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
jaar != seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moeten we over "dit" gaan discussieren.
In mijn optiek is het seizoen 11/12 al begonnen...oftewel dit jaar heeft Barca nada gewonnen.
Dit seizoen bedoel je, niet jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In mijn optiek is het seizoen 11/12 al begonnen...oftewel dit jaar heeft Barca nada gewonnen.
Dit jaar = dit kalenderjaar. Nu ben je dus het lulletje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
zwak excuus begin maar vast te snijdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig toch? Mensen die te stom zijn om jaar en seizoen uitelkaar te halen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
Barca-adepten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
Hopelijk wel! Hoeft ie niet veelte etenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit jaar = dit kalenderjaar. Nu ben je dus het lulletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |