SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zo kut spelen en dan nog met een 2-1 voorsprong de rust ingaan.
Niet in een reeksquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef Tarado het volgende:
Duurde wat lang dus ik heb er ook eentje geopend
Nee, dat snapte ik ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ik snap niet dat de laatste dat gewoon meteen doet
Maakt voor die ene wedstrijd ook niet zoveel uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
Geen modje hier die dit even kan reeksen?
Iemand als Messi hééft geen voorbereiding nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tsja, de individuele klasse van Barcelona is niet normaal zo goed.
Zijn er 2 hèquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt voor die ene wedstrijd ook niet zoveel uit
Eens!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand als Messi hééft geen voorbereiding nodig.
Donequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
Geen modje hier die dit even kan reeksen?
quote:Wenger: 'We understand Cesc's desire to move to his home town club and have now accepted an offer from Barcelona.' ~afc
Dat is eigenlijk wel waar ja. Allemachtig, respect voor deze speler. Niet alleen omdat hij de beste is, maar gewoon. Hij blijft altijd zichzelf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand als Messi hééft geen voorbereiding nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |