Ja, en tenminste niet zoveel geouwehoer als vorig seizoen. Nu zijn de belangen natuurlijk niet zo groot, maar wat een belediging voor het voetbal was dat zeg.quote:
Wat wil je, 1 team wou voetballen en het andere wou dat niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en tenminste niet zoveel geouwehoer als vorig seizoen. Nu zijn de belangen natuurlijk niet zo groot, maar wat een belediging voor het voetbal was dat zeg.
1 team wou theater maken en het andere team wou schoppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat wil je, 1 team wou voetballen en het andere wou dat niet.
Niet ingezet op Messi?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef Dirkos1987 het volgende:
Van mij mag Ronaldo wel scoren, levert me nog wat op ook. Ben er bang voor
Helaas nietquote:
Als één van deze twee ploegen lellike shirts heeft... Dat van Real is best mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef tjoptjop het volgende:
Sierd die weer eens Real op een andere manier af kan zeiken, nu weer de shirts
Nee, Barca kan niks fout doen in zijn ogen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als één van deze twee ploegen lellike shirts heeft... Dat van Real is best mooi.
Ik hoorde laatst juist dat hij deze wedstrijd sowieso wilde spelen... begrijpelijk ook tegen de aartsrivaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Helaas nietHoorde overal verhalen dat hij miss niet zou spelen en niet geheel fit zou zijn.
Messi blijkt toch weer de koning te zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Barca gaat dit jaar niets pakken. De maagdelijke witten gaan heersen in Spanje en Europa!
Op welke planeet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Barca gaat dit jaar niets pakken. De maagdelijke witten gaan heersen in Spanje en Europa!
Je durft welquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Met z'n piemeltje op de bank.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo nog ff de laatste 10 minuten kijken. Speelt Affelay?
afellayquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.quote:
hem een ajacied noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn mede-Ajacied, wat zijt gij toch blind.
Nee, geblesseerd aan zijn hamstring.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef Caland het volgende:quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen weet toch dat barca alleenrecht heeft op penalty's?
Als je er van houd welquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.
Safest bet I've ever made.
Hèhèquote:
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Geen penalty natuurlijk. Kom op zeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Barcelona kan niet niets winnen dit jaar, ze hebben namelijk al het e.e.a gewonnen.
Barcelonaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.
Safest bet I've ever made.
en toen werd je wakkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Champions League kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Proestquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Ik verwacht een filmpje als bewijsquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Dan moeten we over "dit" gaan discussieren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
jaar != seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moeten we over "dit" gaan discussieren.
In mijn optiek is het seizoen 11/12 al begonnen...oftewel dit jaar heeft Barca nada gewonnen.
Dit seizoen bedoel je, niet jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In mijn optiek is het seizoen 11/12 al begonnen...oftewel dit jaar heeft Barca nada gewonnen.
Dit jaar = dit kalenderjaar. Nu ben je dus het lulletje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
zwak excuus begin maar vast te snijdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig toch? Mensen die te stom zijn om jaar en seizoen uitelkaar te halen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
Barca-adepten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |