Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.quote:
hem een ajacied noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn mede-Ajacied, wat zijt gij toch blind.
Nee, geblesseerd aan zijn hamstring.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo nog ff de laatste 10 minuten kijken. Speelt Affelay?
quote:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef Caland het volgende:quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen weet toch dat barca alleenrecht heeft op penalty's?
Als je er van houd welquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.
Safest bet I've ever made.
Hèhèquote:
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Geen penalty natuurlijk. Kom op zeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Barcelona kan niet niets winnen dit jaar, ze hebben namelijk al het e.e.a gewonnen.
Barcelonaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vreet mijn lul op als Barca dit jaar succesvoller wordt dan Real.
Safest bet I've ever made.
en toen werd je wakkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Champions League kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Proestquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Ik verwacht een filmpje als bewijsquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
Dan moeten we over "dit" gaan discussieren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona
La Liga kampioen
Real Madrid
Copa del Rey kampioen
Kortom; Eet smakelijk!
jaar != seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan moeten we over "dit" gaan discussieren.
In mijn optiek is het seizoen 11/12 al begonnen...oftewel dit jaar heeft Barca nada gewonnen.
Dit seizoen bedoel je, niet jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In mijn optiek is het seizoen 11/12 al begonnen...oftewel dit jaar heeft Barca nada gewonnen.
Dit jaar = dit kalenderjaar. Nu ben je dus het lulletje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
zwak excuus begin maar vast te snijdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig toch? Mensen die te stom zijn om jaar en seizoen uitelkaar te halen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
Barca-adepten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die denken dat Barcelona de CL en La Liga niet wint dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |