Oh ja lolquote:
Viel mij ook al op jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Presentator is wel anti Madrid hoor
Bij Barca : 'GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLL!!!!!'
Bij Real : 'Gooaall Madrid.'
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ja maar als Messi of Alonso scoort, dat is natuurlijk wel een verschil.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Kom aan?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Oja, en onbetwist de beste keeper ooit was natuurlijk:
[ afbeelding ]
Hoe heet die gek van Paraguay (?) of dat Zuid-Amerikaans land. Die ook penalty's trapte.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Oja, en onbetwist de beste keeper ooit was natuurlijk:
[ afbeelding ]
Chilavertquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe heet die gek van Paraguay (?) of dat Zuid-Amerikaans land. Die ook penalty's trapte.
Chilavert?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe heet die gek van Paraguay (?) of dat Zuid-Amerikaans land. Die ook penalty's trapte.
Haha dat dusquote:
Pepe was iets te laat, maar volgens Sierd was het een poging tot doodslag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef WSquater het volgende:
ik miste het moment! Wat gebeurde er?
Gebeurde niet veel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef TWP het volgende:
Pepe, wat een ongelofelijke klapmongool.Echt een jaar schorsen die gek.
Marcelo en Alonso ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef TWP het volgende:
Die lul zit bij mij ongeveer op hetzelfde haatniveau als Figo
14+17/08/2011 was kennelijk niet duidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef WSquater het volgende:
Is er vandaag een winnaar?
Het gaat toch om een beker?(Ik volg het niet echt). Dus geen gelijkspel?
Camposquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks een mooie keeperstenue.
Gaat over 2 potten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef WSquater het volgende:
2 wedstrijden! woensdag weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef WSquater het volgende:
Ter aanvulling: Woensdag speelt Barcelona thuis dus momenteel speelt Real Madrid thuis, het is dus niet twee keer op neutraal trein.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef DeMessias het volgende:
Hadden gewoon met Piqué en Xavi moeten starten.
Piqué werd nog gewisseld tegen Italië, dacht dat 'ie niet kon spelen vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef DeMessias het volgende:
Hadden gewoon met Piqué en Xavi moeten starten.
banbanbanbanquote:
Één per zestien vrije trappen, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Ronaldo met z'n belachelijke spreidstand. Ik wil z'n goals uit vrije trappen / aantal vrije trappen wel eens zien.
Ricky van den berg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee bij die, hoe heet ie nou... die lattetrapper?
Prachtige pass van Ozil weer zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef Caland het volgende:
Jezus wat slecht ingekopt voor een spits zeg. Onvoorstelbaar.
Manolev ruilen met Messi lijkt me wel interessant voor PSV.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Manolev komt er zo meteen in. Ik denk dat Guardiola Messi er uit gaat halen
Johquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Manolev ruilen met Messi lijkt me wel interessant voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |