Wat mij betreft veruit de beste Donald Duck verhalenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Don Rosa heeft Dagobert wel een levensloop gegeven.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Life_and_Times_of_Scrooge_McDuck
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_jonge_jaren_van_Oom_Dagobert
Het-is-een-strip-vriendquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe komt het dat die motten die van het vliegend tapijt hebben gegeten naar Dagobert's commando's luisteren?
Dat kan toch helemaal niet?
Heb je de Leesmap ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Doler12 het volgende:
Donald is de nieuwe vriend van Lady Koekoe
Dat verhaal is uit 1996 ergens, ik zelf ben net daarna lid geworden (nummer 36, met op de voorkant een vogelhuisje maar dat de vogels de taart van Donald eten en het verhaal dat Donald alleen maar schemerlampen zietquote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen idee, maar mijn eerste verhaal ging over micky mouse die met boris boef was geruilt van hersens en daardoor heel groto en slecht was. Ik had deel 2. Ik wil nog steeds deel 1 regelen.
Dat verhaal is de stripversie van de tekenfilm Runaway Brain, het voorfilmpje van A Goofy Movie.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen idee, maar mijn eerste verhaal ging over micky mouse die met boris boef was geruilt van hersens en daardoor heel groto en slecht was. Ik had deel 2. Ik wil nog steeds deel 1 regelen.
Toen ik de collectie voor de tiende keer doorlas als klein jongetje, ben ik er een paar tegengekomen die eindigden op een punt.! Waanzinnig was dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:07 schreef Twest1 het volgende:
haha DD lees het ook al jaren, hoe snel was het jullie opgevallen dat alle zinnen eindigen met ! of ?
Kopieergedrag, vond de juf niet zo leukquote:Op donderdag 1 september 2011 18:07 schreef Twest1 het volgende:
haha DD lees het ook al jaren, hoe snel was het jullie opgevallen dat alle zinnen eindigen met ! of ?
*pakt DD*quote:Op donderdag 1 september 2011 18:07 schreef Twest1 het volgende:
Orginele verhalen wel deze week.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:56 schreef diederikdukkie het volgende:
Donald Duck heerstWat vonden jullie trouwens van deze week?Ik vond de strip met 'Kwok' wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |