Als het zo door gaat, bespaart dat ze mooi weer een weekje Donald Duck voor heel Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die is al heel lang weg, ik kreeg ook al een tijdje mijn DD op vrijdag ipv zaterdag, sinds een paar maanden is dat naar donderdag gegaan, maar vandaag kreeg ik hem dus nog een dag vroeger.
Nee, dan wordt het er juist eentje meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als het zo door gaat, bespaart dat ze mooi weer een weekje Donald Duck voor heel Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door kanovinnie op 08-09-2011 20:25:07 ]Ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door kanovinnie op 08-09-2011 20:24:52 ]Ga weg
nou idd, die sla ik dan ook gewoon overquote:Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef Writersright het volgende:
Tokkie tor moet opzouten uit de Duck. Bijna even saai als die verhalen met Mickey en Goofy die een zaak beginnen en 'toevallig' dieven op het spoor komen.
Sloeg deze week echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef Writersright het volgende:
Tokkie tor moet opzouten uit de Duck. Bijna even saai als die verhalen met Mickey en Goofy die een zaak beginnen en 'toevallig' dieven op het spoor komen.
ow zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het er juist eentje meer.
Hmm. Het is maar een stripverhaal hoor. Zoveel werd er niet laten zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we het voor iedereen leuk houden? Dus alles over de verhalen van de nieuwe week tussen spoilers? Dan blijft het voor iedereen leuk.
Zelf had ik net dus dat stukje strip al gelezen waardoor het stripverhaal toch een beetje verpest werd.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hmm. Het is maar een stripverhaal hoor. Zoveel werd er niet laten zien.
Ware woorden.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef Writersright het volgende:
Zal ik je nog iets beters vertellen? Dit verhaal stond zeer recentelijk nog in de Donald Duck (nu en 3 jaar geleden schat ik)quote:Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef Writersright het volgende:
Nee, de laatste keer was 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zal ik je nog iets beters vertellen? Dit verhaal stond zeer recentelijk nog in de Donald Duck (nu en 3 jaar geleden schat ik)
Dat vind ik nou echt slecht. Kom op zeg, verzin gewoon een ander verhaal. Ze moeten eens een totaal andere richting opgaan met de soort verhalen. Lange vervolgverhalen maken enz. Misschien wordt het dan nog eens interessant.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer was 30 jaar geleden.
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC++84-03
Duck en Bolderbast = instant win!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt slecht. Kom op zeg, verzin gewoon een ander verhaal. Ze moeten eens een totaal andere richting opgaan met de soort verhalen. Lange vervolgverhalen maken enz. Misschien wordt het dan nog eens interessant.
Nee, het stond er veel recentelijker in. Misschien dan in een mini-boekje dat er apart bijzat, dat kan ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:33 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer was 30 jaar geleden.
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC++84-03
Mwa, de klassiekere verhalen zijn van een veel hogere kwaliteit dan de verhalen van tegenwoordig. Ik zie dus graag af en toe een klassiek verhaal ertussen. Probleem is volgens mij dat de tekenaars veel te veel verhaal op te weinig bladzijdes willen tekenen (of gewoon gebrek aan inspiratie) en dat sommige verhaallijnen vaak terugkomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt slecht. Kom op zeg, verzin gewoon een ander verhaal. Ze moeten eens een totaal andere richting opgaan met de soort verhalen. Lange vervolgverhalen maken enz. Misschien wordt het dan nog eens interessant.
Die inducksdatabase is belachelijk compleet, ook die miniboekjes staan daar gewoon in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:15 schreef DuranK het volgende:
[..]
Nee, het stond er veel recentelijker in. Misschien dan in een mini-boekje dat er apart bijzat, dat kan ook.
quote:Op zondag 11 september 2011 02:40 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die inducksdatabase is belachelijk compleet, ook die miniboekjes staan daar gewoon in.
Koop de donald duck pockets. In de reguliere donald duck weekblad komen ze bijna nooit voor.quote:Op zondag 11 september 2011 12:55 schreef diederikdukkie het volgende:
waar is de tijd van diederik duck en otto von drakenstein
Viel mij ook op....quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef diederikdukkie het volgende:
Midas Wolf als Geert Wilders. Mmmmmmmmmmm
Overeenkomts
Gebeurt niet heel veel nee. In pocket 6 (Het Eerste Kaartje) is dat ook het geval, als ik me niet vergis. Ter gelegenheid van de opening van EuroDisney was dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de nieuwe dikke donald duck pocket staat een verhaal van mickey met een gast rol voor Dagobert. Vrij uniek volgens mij.
ja het is trouwens donald duck dubbelpocket extra nummer 2. Verder alleen maar dago verhalen. Maar in dat mickey mouse verhaal word hij als clown gebruikt. Beetje jammer.quote:
De hoed van de Handelsreiziger.quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef minilot het volgende:
Hoera, torrentje binnen met jaargang 1989. Wat een nostalgie! Meer nog dan de Duckverhalen vooral ook de niet-Disneystrips en verhalen..
De zeer toffe strip Witte’s dagboek - De Zijnfontein bijvoorbeeld..
[ afbeelding ]
En dit nogal merkwaardige en ellenlange vervolgverhaal:
[ afbeelding ]
*pret*
Dat was een leuk verhaal, alle disney figuren in 1 verhaal! Ik ga hem eens zoekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gebeurt niet heel veel nee. In pocket 6 (Het Eerste Kaartje) is dat ook het geval, als ik me niet vergis. Ter gelegenheid van de opening van EuroDisney was dat.
Wow, 1/4 van de donald duck. Kom op zeg, waarom maken ze geen los blad van mickey mouse?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef Klipnap het volgende:
11 bladzijden lang Mickey Mouse! Het moet niet gekker worden!
dat bestaat in italie .quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wow, 1/4 van de donald duck. Kom op zeg, waarom maken ze geen los blad van mickey mouse?
Een goed idee voor een soort Davey Crokett Ranch.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zou een duckstad moeten komen ergens in nederland een soort mini disneyland parijs . Maar dan zonder mickey en anderen maar met bolderbas . Guus geluk midas wolf etc. dat zou tof zijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja! En dan met attracties. Een ritje door het geldpakhuis enzo.
Niet zo'n slecht idee dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:38 schreef maurisioo het volgende:
Of gewoon de donald duck met alleen de echte duck-figuren.
Dat bestond in Disney World, tot het verbouwd werd. Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zou een duckstad moeten komen ergens in nederland een soort mini disneyland parijs . Maar dan zonder mickey en anderen maar met bolderbas . Guus geluk midas wolf etc. dat zou tof zijn.
Toen droomde die geloof ik, staat me wel wat van bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Er was ook een keer een verhaal waarin Midas droomde dat hij de biggen eindelijk had opgegeten en daarna niet meer wist wat hij met de rest van zijn leven moest doen .
Idd, Het verhaal op de achterkant was het leukstequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef maurisioo het volgende:
Inderdaad, verhaal heb ik niet eens gelezen. Terwijl ik normaal altijd verhalen met Donald Duck zelf lees. Was ook totaal niet meer origineel.
De hele Donald Duck viel deze week trouwens tegen.
Klopt vind ik ook altijd!quote:Op zondag 25 september 2011 02:45 schreef Ensaf het volgende:
Mindere editie.
Maar dat geldt wat mij betreft voor alle dierendag nummers.
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef maurisioo het volgende:
Hmm deze week viel ook best tegen vond ik. Dat eerste verhaal was echt slecht.
Ja, eensquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef maurisioo het volgende:
Hmm deze week viel ook best tegen vond ik. Dat eerste verhaal was echt slecht.
Ook dat nogquote:
Donald Duck is wel erg diep gezonken deze week...quote:
Dacht ik ook meteen aan jaquote:
Slechte trollquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik heb vandaag op een aantal plaatsen een gratis Donald Duck bezorgd, verpakt in glimmende gele folie. Volgens mij is die speciaal voor abonnee's, en komen degenen die er nog geen gehad hebben morgen aan de beurt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Slechte trollNee hoor, de exemplaren die ik bezorgd heb waren verpakt in gele folie. Ik weet nog steeds niet wat voor een speciaal nummer het nou was, want mijn zoontje, die ook lid is, heeft er geen gekregen. Trouwens, over serieuze zaken als de Donald Duck ga ik echt niet trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kreeg er ene terwijl ik geen lid meer benquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:29 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Nee hoor, de exemplaren die ik bezorgd heb waren verpakt in gele folie. Ik weet nog steeds niet wat voor een speciaal nummer het nou was, want mijn zoontje, die ook lid is, heeft er geen gekregen. Trouwens, over serieuze zaken als de Donald Duck ga ik echt niet trollen
Wat zat erin?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik kreeg er ene terwijl ik geen lid meer ben
Het normale nummer of een speciale?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef _Flea_ het volgende:
Er zat een nr in van Donald Duck. Heb 'm ook gehad.
Nr. 38.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Het normale nummer of een speciale?
Mensen die zich schamen voor de Donald Duckquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef FreakyStyley het volgende:
Mensen die obsessed zijn met Donald Duck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |