Koop de donald duck pockets. In de reguliere donald duck weekblad komen ze bijna nooit voor.quote:Op zondag 11 september 2011 12:55 schreef diederikdukkie het volgende:
waar is de tijd van diederik duck en otto von drakenstein
Viel mij ook op....quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef diederikdukkie het volgende:
Midas Wolf als Geert Wilders. Mmmmmmmmmmm
Overeenkomts
Gebeurt niet heel veel nee. In pocket 6 (Het Eerste Kaartje) is dat ook het geval, als ik me niet vergis. Ter gelegenheid van de opening van EuroDisney was dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de nieuwe dikke donald duck pocket staat een verhaal van mickey met een gast rol voor Dagobert. Vrij uniek volgens mij.
ja het is trouwens donald duck dubbelpocket extra nummer 2. Verder alleen maar dago verhalen. Maar in dat mickey mouse verhaal word hij als clown gebruikt. Beetje jammer.quote:
De hoed van de Handelsreiziger.quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef minilot het volgende:
Hoera, torrentje binnen met jaargang 1989. Wat een nostalgie! Meer nog dan de Duckverhalen vooral ook de niet-Disneystrips en verhalen..
De zeer toffe strip Witte’s dagboek - De Zijnfontein bijvoorbeeld..
[ afbeelding ]
En dit nogal merkwaardige en ellenlange vervolgverhaal:
[ afbeelding ]
*pret*
Dat was een leuk verhaal, alle disney figuren in 1 verhaal! Ik ga hem eens zoekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gebeurt niet heel veel nee. In pocket 6 (Het Eerste Kaartje) is dat ook het geval, als ik me niet vergis. Ter gelegenheid van de opening van EuroDisney was dat.
Wow, 1/4 van de donald duck. Kom op zeg, waarom maken ze geen los blad van mickey mouse?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef Klipnap het volgende:
11 bladzijden lang Mickey Mouse! Het moet niet gekker worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |