Dan ben ik al best lang lidquote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat verhaal is uit 1996 ergens, ik zelf ben net daarna lid geworden (nummer 36, met op de voorkant een vogelhuisje maar dat de vogels de taart van Donald eten en het verhaal dat Donald alleen maar schemerlampen ziet, ja zoiets onthoud ik dus).
Ah, misschien die eens opzoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat verhaal is de stripversie van de tekenfilm Runaway Brain, het voorfilmpje van A Goofy Movie.
Volgens mij ben ik in de Donald Duck nog nooit een (lang) verhaal twee keer tegengekomen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik al best lang lid
[..]
Ah, misschien die eens opzoeken.
Onthouden jullie ook de verhalen? Als er een verhaal opnieuw inkomt, of in een nieuw jasje, heb ik het meteen door
Ik heb die bundels van 52-59 en daar staan ook wel eens verhalen in die later gerecycled zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onthouden jullie ook de verhalen? Als er een verhaal opnieuw inkomt, of in een nieuw jasje, heb ik het meteen door
Eigenlijk mag het volgens hun eigen regels nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:44 schreef Bluurgh het volgende:
Dat gebeurd wel vaker. Ze hergebruiken ook de voorkant wel eens
Ach, de Nederlandse DD gebruikt ook verhalen uit (vooral) Denemarken.quote:Op zondag 4 september 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het volgens hun eigen regels niet
Welke duck was dat?quote:Op maandag 5 september 2011 01:09 schreef Nina-Sanders het volgende:
Dat verhaal dat Bolderbast en Donald Duck elkaars huis bombarderen met munitie is wel geniaal.
Donald wist dat er explosieven onder het huis lagen, maar Bolderbast wou niet luisteren en ging juist explosieven gebruiken om Donalds huis op te blazen.![]()
Ging best wel ver...
Wat? Serieus? Vroeger was het op vrijdagquote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Sterker nog: sommige geluksvogels hebben hem vandaag al gekregen.
Waar is die tijd dat de bladenman op zaterdag langskwam gebleven?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat? Serieus? Vroeger was het op vrijdag
Die is al heel lang weg, ik kreeg ook al een tijdje mijn DD op vrijdag ipv zaterdag, sinds een paar maanden is dat naar donderdag gegaan, maar vandaag kreeg ik hem dus nog een dag vroeger.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waar is die tijd dat de bladenman op zaterdag langskwam gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |