Die muur inderdaad... Het jaar voordat ze hem neerhaalden ben ik er nog geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je iets hoort of ziet op tv en dan denk je: jeetje is dat al ZO lang geleden, het lijkt nog zo kort geleden.
Dan ga je rekenen en dan realiseer je je dat je destijds nog jong was![]()
Ik had het gisteren, ik zag op tv de Berlijnse Muur herdenking en zocht op wanneer de muur werd neergehaald, dat was in 1989, het lijkt als gisteren.
Welke gebeurtenissen herinneren jullie je nog als gisteren? Mogen ook leuke dingen zijn
NU ben ik helemaal depressief gewordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:05 schreef Disana het volgende:
Ik vind het nog steeds wennen dat de jaren zeventig echt al veertig jaar achter ons liggen. Ze lijken zo dichtbij.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
NU ben ik helemaal depressief geworden
Oeps!quote:
FreddyMercury al 20quote:
wut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Het is alweer 16 jaar geleden dat Teach In het songfestival won
Eindelijk iemand die opletquote:
Bijna 34 jaar geleden..quote:
was ik 16 en werkte in Buitenvelderd vergeet dat nooitquote:
Gezelllligquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijna 34 jaar geleden..
Hij ging dood op mijn verjaardag. Elke verjaardag daarna draaiden ze (in mijn ogen toen) alleen maar Elvis op de radio.
echt zonde... klotedrugsquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was ik 16 en werkte in Buitenvelderd vergeet dat nooit
medicijnen drank zwaar leven oppeppers etc. ach hij leefde als god maar Elvis is niet dood......quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt zonde... klotedrugs
Jah... en ik ben eigenlijk Napoleonquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
medicijnen drank zwaar leven oppeppers etc. ach hij leefde als god maar Elvis is niet dood......![]()
oh heb er wat van gelezen niet normaal zelf een filmpje dat hij zijn treurende fans gadesloeg achter het gordijntje van Graceland
Toen zat ik net TV te kijken, werd zomaar wakker, bed uit, CNN aan en hoppatee...quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
31 augustus 1997 Lady Di.
Mijn oudste kwam aan mijn bed smorgens en vertelde het zo raar sommige dingen vergeet je nooit.
ik dacht eerder Marie Antoinettequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... en ik ben eigenlijk Napoleonwist je dat niet ???
net zoals heel gek, als ik dit nummer hoor altijd aan Willem Ruis moet denken, dit draaide Frits Spits tussen 6 en 7 uur savonds speciaal voor die Willen Ruis. echt als ik dit nummer hoor denk ik daar altijd aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen zat ik net TV te kijken, werd zomaar wakker, bed uit, CNN aan en hoppatee...
gelijk die Griek zijn nest uitgesleurd![]()
jah... eh.. moest ie toch weten
Leven als (Godin) een koningin in Frankrijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht eerder Marie Antoinette
Oh dat was zo erg, ik zat te janken voor de tvquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef aloa het volgende:
Heizel Drama... we gingen kijken naar een voetbal finale en kregen toen live op tv het heizel drama te zien.![]()
De Herald of Free Enterprise heeft heel veel indruk op mij gemaakt. De berging van het schip werd uitgezonden op tv, ik was toen met een griepje thuis en heb ik de hele dag snotterend op de bank gekeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Omdat ongelukken, drama's en rampen vaak een veel grotere impact hebben.
Ik weet nog dat ik in de hangmat lag te relaxen toen ik hoorde van de vuurwerkramp in Enschede.
En voor de eerste keer alleen thuis was met mijn broertje toen de Herald of Free Enterprise kapseisde.
Het eerste mannetje op de maan? Wij mochten daarvoor wakker blijven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:16 schreef Karina het volgende:
Waarom herinnert iedereen zich toch meer de nare dingen en niet de leuke dingen? Ik weet ook niet zo snel iets leuks/grappigs, waar ik van zeg: is dat al weer ZOOOO lang geleden.
De Bijlmerramp ook alweer 18 jaar geleden, nou als de dag van gisteren maar toen woondequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Omdat ongelukken, drama's en rampen vaak een veel grotere impact hebben.
Ik weet nog dat ik in de hangmat lag te relaxen toen ik hoorde van de vuurwerkramp in Enschede.
En voor de eerste keer alleen thuis was met mijn broertje toen de Herald of Free Enterprise kapseisde.
die is nu.veeeel ouder dan ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang het is geleden weet ik niet, maar deze is wel leuk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De Bijlmerramp ook alweer 18 jaar geleden, nou als de dag van gisteren maar toen woonde
ik in de Bijlmer en ik zat echt heeeeeeeeeeel dichtbij, als dat vliegtuig 1 minuut eerder was
neergestort had ik hier niet meer gezeten eigenlijk...
dit hoorde ik op de radio van Jeroen van Inkel, die zei smiddags mensen zet je tv aan dit is geen geintje, echt ik weet dat nog zo goed.quote:
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat veel langer geleden was. Dacht ergens in de jaren 80.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De Bijlmerramp ook alweer 18 jaar geleden, nou als de dag van gisteren maar toen woonde
ik in de Bijlmer en ik zat echt heeeeeeeeeeel dichtbij, als dat vliegtuig 1 minuut eerder was
neergestort had ik hier niet meer gezeten eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |