Ik zou het wel fijn vinden dat de zon weer eens te voorschijn kwam, na al die weken regen.quote:
kanoquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:35 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet zo de deur uit maar ik twijfel nog of ik zo de kano pak of de waterfiets
gunstigquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Eind van de week wordt het 25+ graden
Bier!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Zo te zien niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een flat in Emmen geexplodeerd..... Flat van Huppel?
Ik ken haar flat niet, dus zou niet weten hoe ik dat kan zienquote:
BBQquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Voor hoeveel dagen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat is beter dan die 25+quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
O, het KNMI heeft het over 22 graden.
prima lowlandsweerquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
O, het KNMI heeft het over 22 graden.
Ja maar Scheveningen....quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:58 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Wat zitten jullie te miepen? Scheveningen op dit moment: strakblauwe hemel!
Hier ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef L-E het volgende:
Hier trouwens zonnig en droog, én een helderblauwe hemel.
Hier ook, hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
Grijs en regenachtig is het in Aachen.
33 graadjes en zon op Maltaquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
In Maastricht ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
Seks? Of is dat net zo vies als de herfst?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Samzz, Barbusse, we kunnen lullen over het weer, maar daar kunnen we toch niks aan doen
What about andere leuke dingen vandaag te doen?
Weekendje bij paps en mams?quote:
Goeie seks is goed vies en doet mij geenszins denken aan de herfst.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Seks? Of is dat net zo vies als de herfst?
Ik woon in Maastricht, mn ouders wonen in Frieslandquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weekendje bij paps en mams?
Morgen 26 graden
http://www.weeronline.nl/Europa/Oekraine/Kiev/3029392
Eerst werken. Daarna zwemmen en een terrasje doen metquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Samzz, Barbusse, we kunnen lullen over het weer, maar daar kunnen we toch niks aan doen
Ik ga opruimenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht, mn ouders wonen in Friesland
Moet ik ook nog een beetje doen. Was een goed feestje met Russen hier. En erna foto's kijken, inpakken voor morgen en lekker ff 4 dagen naar de zon.quote:
Oh, lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een beetje doen. Was een goed feestje met Russen hier. En erna foto's kijken, inpakken voor morgen en lekker ff 4 dagen naar de zon.
Kiev. Net hostel geboekt. Art-Lounge. Klinkt goed.quote:
al een half jaar niet meer, ik doe hier m'n masterquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?
quote:
In Kiev is zon?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kiev. Net hostel geboekt. Art-Lounge. Klinkt goed.
Waarom niet?quote:
Ik denk bij een zonnige bestemming niet meteen aan Kiev...quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor döner, ik hoor het al.
Dat ligt dan aan jou. Weet je iets van (land)klimaten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk bij een zonnige bestemming niet meteen aan Kiev...
Jij leeft nog!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[Video] Doden door ingestort podium
Naar filmpje
Ga je dan ook de hele vakantie kip eten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Weet je iets van (land)klimaten?
Die vat ik ff nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je dan ook de hele vakantie kip eten?
Kip Kievquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vat ik ff niet
Heerlijke restaurantjes daar. Wel goed zoeken.
Nooit van gehoord, maar dat heb ik daar wel gehad ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar dat heb ik daar wel gehad ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kippelevertjes op z´n frans met uitje en knoflook is op z´n tijd best lekker hoorAlleen moet ik er nu niet aan denken met mn kater
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, dat ligt aan mij. Ik denk dan aan Italië of Spanje of zo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Weet je iets van (land)klimaten?
Kater? Waarom zuip je dan ook zoveel...quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Kippelevertjes op z´n frans met uitje en knoflook is op z´n tijd best lekker hoorAlleen moet ik er nu niet aan denken met mn kater
![]()
maakt dat nou uit. Hangt toch een burqa voor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
Je zou dit maar op de wereld gezet hebben.....
Hoeveel zou die moeder uitgescheurd zijn?
http://ansblog.com/2010/0(...)ble-cute-pictures/#1
Wat een lelijk kindquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
Of Maltaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan mij. Ik denk dan aan Italië of Spanje of zo.
Happy hour bij Hugo´s, twee cocktails voor de prijs van éénquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kater? Waarom zuip je dan ook zoveel...
Hmm, ik vind lever gewoon een vieze smaak. Gebakken dan, leverworst en lever op brood vind ik heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
Je wereldbeeld overdondert ons weder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan mij. Ik denk dan aan Italië of Spanje of zo.
Oh jezusquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wereldbeeld overdondert ons weder.
Bijvoorbeeldquote:
Lekker! En dan gaat het snel, ik weet het.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Happy hour bij Hugo´s, twee cocktails voor de prijs van één
Elke vlucht uit het Nederlands-Duitse gebied is zowat een vlucht naar de zon, maar alleen de all-ins in de bekende Mediterrane landen vallen binnen Samzz' ontluisterende wereldbeeld.quote:
Doe niet zo achterlijk man. Ik dacht gewoon niet meteen aan de Oekraïne, en blijkbaar neem je mij dat heel erg kwalijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke vlucht uit het Nederlands-Duitse gebied is zowat een vlucht naar de zon, maar alleen de all-ins in de bekende Mediterrane landen vallen binnen Samzz' ontluisterende wereldbeeld.![]()
Wist je dat er ook in Zuid-Amerika enorme regengebieden bestaan?
Pure joint, roflolquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! En dan gaat het snel, ik weet het.
Had Sangria voor de Russen gemaakt, dat viel ook goed in de smaak. Een of andere debiele Russische student had een -pure!- joint gedraaid. Die gek heeft ook uit een "bong" (een plastic halfliterflesje water) gerookt. Zieke shit, die Russen zijn me toch een ziek volk.
Ik ken je zo onderhand. En kan je slechts aanraden een bredere blik aan te lerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man. Ik dacht gewoon niet meteen aan de Oekraïne. Doe niet zo gruwelijk moeilijk en op je teentjes getrapt.
Fijne vakantie.
Zuid-Amerikaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Zuid-Amerika, Australië
.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken je zo onderhand. En kan je slechts aanraden een bredere blik aan te leren
Dank je wel, gaat lukken!
Met 15 euro per gram wiet uit Maastricht.quote:
Nog ffies!quote:
Lekker aan de OD, olé oléquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 15 euro per gram wiet uit Maastricht.
Ik zei dat ik 6-7 joints uit een gram haalde en met Haze heb je dat niet nodig, die pure onzin.
Sprak Australiers op Nature One die X wilden doen (geen idee of het ze gelukt is), en zeiden dat het in Australie normaal is om 13 pillen te nemen omdat ze zo licht zijn... Ik zie het al gebeuren dat die gasten hierkomen en volledig verkeerd gebruiken...
Geniet ervan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hier schijnt de zon en komt zometeen Wende Snijder optreden dus ik ben blij vandaag
Heftigquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[Video] Doden door ingestort podium
Naar filmpje
Enorm gezellig!quote:
Ik heb een katerquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef Running_free het volgende:
Ik heb vanmiddag gezellig visite gehad even. Nu lekker lui bij de pc zitten.
Rare week? Watskeburt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef Running_free het volgende:
Geen kater hier, wel moe. Rare week achter de rug.
Gefeliciteeerd!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef Running_free het volgende:
Heel erg druk, alles was leuk hoor alleen wel vermoeiend, Ik heb een heel mooi nichtje er bij, dus daar veel geweest.
Luie dag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Lekker op het strand geluncht. Nu ff chillen.
Neuh, we hadden bezoek en dan is lunchen op het strand altijd wel ff lekker. Beetje relaxen, hapje eten, leuk uitzicht...quote:
Mooie meisjes in zomerjurkjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, we hadden bezoek en dan is lunchen op het strand altijd wel ff lekker. Beetje relaxen, hapje eten, leuk uitzicht...
Bijvoorbeeld!quote:
Het leven is goedquote:
Dat zeker!quote:
Zekers. En met u?quote:
die muts is mijn uhh, handelsmerk op fok, zou je kunnen zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:56 schreef Running_free het volgende:
Is het zo koud daar dat je je kerstmuts al op moet?Is geen mooi weer hier maar warm genoeg om mijn balkondeur open te houden.
Hier is het heetquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:56 schreef Running_free het volgende:
Is het zo koud daar dat je je kerstmuts al op moet?Is geen mooi weer hier maar warm genoeg om mijn balkondeur open te houden.
jaja, maar als de opwarming doorgaat en de zeespiegel stijgt ben ik de lachende 2e, barbadude.quote:
Dan ga ik wel op een bootje wonenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, maar als de opwarming doorgaat en de zeespiegel stijgt ben ik de lachende 2e, barbadude.
Waar is hier?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:07 schreef Running_free het volgende:
Ik denk dat ik natte voeten krijg als dat gebeuren gaat. Volgens mij woon ik hier niet goed mocht de boel overstromen.
Nee, dat gaat hem niet worden danquote:
Deze ligt nu hier in de haven:quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef Running_free het volgende:
Als dat gebeurt moet ik maar een zeewaardig bootje kapen hier in de haven.
Je reinste decadentie dit, net zoals the maltese Falconquote:Key features will include, among others, two helicopter landing platforms (one with a hangar), storage for a large submarine able to reach a depth of more than 100 metres, a huge internal sea water pool that can be also used for tender docking and 2,700 square metres of luxury interior space designed by Pascale Reymond of Reymond Langton Design.
Kost wat, maar dan heb je ook watquote:
Tomatensoep?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef xFriendx het volgende:
Net even op de fiets naar pa geweest en opa geholpen met z'n mobiel. Fietsen was wel lekker in de zon, alleen wat jammer van de wind.
Nu ook maar even eten maken.
Nah, gewoon groenten, vlees en aardappelen. Eergister al pasta en gister hamburgers. Nu maar weer even normaalquote:
Ik vond je altijd al stoerquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb groentesoep
Met te veel ballen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, gewoon groenten, vlees en aardappelen. Eergister al pasta en gister hamburgers. Nu maar weer even normaal
Ik heb niksquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb groentesoep
Met te veel ballen.
Op tomatensoep alleen kom je de avond toch niet door? Dan na een uurtje heb ik weer hongerquote:
Ik hou gewoon niet van aardappels/groenten/vlees.. en op een blik tomatensoep overleef ik prima hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op tomatensoep alleen kom je de avond toch niet door? Dan na een uurtje heb ik weer honger
Toch, wel een aardig idee. Misschien later op de avond dan nog even een kop tomatensoep.
Neem je dan wel een kop of 3 bijvoorbeeld? Boterhammetje dippen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van aardappels/groenten/vlees.. en op een blik tomatensoep overleef ik prima hoor!
Nee man, dan klots ik!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Neem je dan wel een kop of 3 bijvoorbeeld? Boterhammetje dippen?
Ik ookquote:
Pasta met zeevruchten in witte wijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee man, dan klots ik!
[..]
Ik ookWil jij voor me koken?
Klinkt goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pasta met zeevruchten in witte wijn
Is het ookquote:
Ik lust geen zeevruchtenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ookIk ben in een paar minuutjes klaar, zodadelijk maar eens naar huis, koken
quote:
Ieh.. kluivenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat wel dan? Kippevleugeltjes van de BBQ met knoflookmayonaise?
![]()
Nu echt even weg![]()
Ook niet als ze van chocola zijn?quote:
Hou dit in gedachten als je weer es in een 'waarom ben ik nou vrijgezel' moment zit.quote:
Dat is daar heul niet omquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dit in gedachten als je weer es in een 'waarom ben ik nou vrijgezel' moment zit.
Uiteraard niet.quote:
Hoe overleef jij Lowlands?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ieh.. kluiven
Jezus wat ben ik een zeikerd
Doe eens lief zegquote:
Pannekoeken, frietjes, broodjes, mexicaans, oosters, noem maar opquote:
Ik hou er gewoon niet van dat er allemaal dingetjes tussen je tanden gaan zitten en dat je per ongeluk op kraakbeen en botjes of op een hap vet kunt kauwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef El_Matador het volgende:
Lekkende tenten, blubberzooi, douches delen allemaal geen probleem?
Maar kluiven wel?
Haha jij bent raar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van dat er allemaal dingetjes tussen je tanden gaan zitten en dat je per ongeluk op kraakbeen en botjes of op een hap vet kunt kauwen
Alleen als daar reden toe is, niet op commando.quote:
Jahoor! Ik eet ook wel spareribs, maar die dingen zijn gewoon gruwelijk lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha jij bent raar.
BBQen doe je wel aan?
Ik ben zieligquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als daar reden toe is, niet op commando.
Ik heb het gelezen ja. Arme jij!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zieligZou gister op vakantie gaan, maar toen ging mn auto stuk!
Hoeveel pech kan een mens op 1 dag hebbenquote:
Geloof je in predestinatie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
Hoeveel pech kan een mens op 1 dag hebbenDus nu ben ik weer thuis! Gisteravond weer eens ouderwets wezen stappen om mezelf een beetje op te vrolijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nou, even serieus, dat is wel de reden dat ik naar huis ben gegaan. Als er op 1 dag ZOVEEL mis gaat, dan is het blijkbaar niet de bedoeling dat ik naar Oostenrijk gaquote:
In eerste instantie storing emissiesysteem, anwbmannetje heeft praktisch de hele motor uit elkaar geschroefd, maar het mocht niet baten, want na 3 uur sleutelen was het:"Neuj, ik weet het niet!". Dus toen weggesleept. Vervangauto was een toyota yaris (quote:
Hmm, dan kan je idd beter veilig thuis zijn, deur op slot, tomatensoep maken en je verstoppen onder een dekentje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, even serieus, dat is wel de reden dat ik naar huis ben gegaan. Als er op 1 dag ZOVEEL mis gaat, dan is het blijkbaar niet de bedoeling dat ik naar Oostenrijk ga
[..]
In eerste instantie storing emissiesysteem, anwbmannetje heeft praktisch de hele motor uit elkaar geschroefd, maar het mocht niet baten, want na 3 uur sleutelen was het:"Neuj, ik weet het niet!". Dus toen weggesleept. Vervangauto was een toyota yaris (), zonder cruise control of whatever en ik moest nog 7,5 uur tot Oostenrijk, zou dus pas na middernacht aankomen, mn tomtom stuurde me werkelijk alle kanten op behalve de goede en tot overmaat van ramp kwam ik er EINDELIJK op de snelweg achter dat ik richting Amsterdam reed ipv Oberhausen. Nou toen had ik het ZOOO gehad dat ik maar naar huis ben gegaan.
Sorry, maar een TomTom niet kunnen bedienen....quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, even serieus, dat is wel de reden dat ik naar huis ben gegaan. Als er op 1 dag ZOVEEL mis gaat, dan is het blijkbaar niet de bedoeling dat ik naar Oostenrijk ga
[..]
In eerste instantie storing emissiesysteem, anwbmannetje heeft praktisch de hele motor uit elkaar geschroefd, maar het mocht niet baten, want na 3 uur sleutelen was het:"Neuj, ik weet het niet!". Dus toen weggesleept. Vervangauto was een toyota yaris (), zonder cruise control of whatever en ik moest nog 7,5 uur tot Oostenrijk, zou dus pas na middernacht aankomen, mn tomtom stuurde me werkelijk alle kanten op behalve de goede en tot overmaat van ramp kwam ik er EINDELIJK op de snelweg achter dat ik richting Amsterdam reed ipv Oberhausen. Nou toen had ik het ZOOO gehad dat ik maar naar huis ben gegaan.
De AH is open... ga het halenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wou dat ik tomatensoep in huis had
Ach, gelukkig maak jij nooit foutenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar een TomTom niet kunnen bedienen....
Ik vind een TomTom niet kunnen bedienen toch niet echt een fout.... en daarbij, ik claim nergens dat ik nooit fouten maak, dus hup, terug in je hokquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, gelukkig maak jij nooit fouten.
Jij maakt er zelf van dat ik een tomtom niet kan bedienen. Waar je die info vandaan haalt, is me een raadsel, maarja, ik snap wel meer van jou niet.. dus wat dat betreft is het weer heel logisch eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind een TomTom niet kunnen bedienen toch niet echt een fout.... en daarbij, ik claim nergens dat ik nooit fouten maak, dus hup, terug in je hok
Je eigen woorden: mn tomtom stuurde me werkelijk alle kanten op behalve de goedequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij maakt er zelf van dat ik een tomtom niet kan bedienen. Waar je die info vandaan haalt, is me een raadsel, maarja, ik snap wel meer van jou niet.. dus wat dat betreft is het weer heel logisch eigenlijk
Nee, jouw interpretatie dus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je eigen woorden: mn tomtom stuurde me werkelijk alle kanten op behalve de goede
Sorry hoor, maar een TomTom is toch wel 1 van de makkelijkste producten die er bestaat....
Dat dus - de bekende make a u turn en steeds terug naar de eerste wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:56 schreef Running_free het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, ja dat ding instellen is niet zo moeilijk, maar soms weet at ding geen raad met omleidingen.
Dat zijn toch echt je eigen woorden hoor... Maar goed, als je op de A1 al niet doorhebt dat je naar Amsterdam rijdt ipv Oberhausen dan is misschien je geografische gesteldheid bagger.quote:
Ook daar dan misschien een kwestie van niet weten hoe je zo'n ding moet instellen bij omleidingen. Ik heb echt nog nooit problemen met mijn TomTom of andere navigatie systemen gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:56 schreef Running_free het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, ja dat ding instellen is niet zo moeilijk, maar soms weet at ding geen raad met omleidingen.
Rest my case. Leer toch eens lezen man of hou die grote klep van je eens dichtquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt je eigen woorden hoor... Maar goed, als je op de A1 al niet doorhebt dat je naar Amsterdam rijdt ipv Oberhausen dan is misschien je geografische gesteldheid bagger.
[..]
Ook daar dan misschien een kwestie van niet weten hoe je zo'n ding moet instellen bij omleidingen. Ik heb echt nog nooit problemen met mijn TomTom of andere navigatie systemen gehad.
En gisteren waren er geen problemen op de A1, dus mocht de TomTom daar wel falen, dan is dat sowieso niet van toepassing op Spirit d'r verhaal.
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, bij sommige mensen is dat niet meer mogelijk hoor
Ik dacht dat vrouw al voldoende excuus wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Running_free het volgende:
Ik ben gelukkig al blond ik heb een excuus
Proestquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouw al voldoende excuus was
Sneetje brood dan maar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ieh.. kluiven
Jezus wat ben ik een zeikerd
Heb jij die nodig dan? Dan heb ik best een beetje medelijden met je.quote:
Nee hoor, ik ben best goed in dingen zelf oplossen. Heb eigelijk helemaal geen excuus nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij die nodig dan? Dan heb ik best een beetje medelijden met je.
Samson en Geertquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef Running_free het volgende:
Koefnoen aan het kijken op youtubeAltijd leuk.
Werken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Waar voelt alles zo heet aanzo kan ik niet werken ..$%#%^#^%
wazzup?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Waar voelt alles zo heet aanzo kan ik niet werken ..$%#%^#^%
airco stuk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja werken ja.,... anders is het niet af voor de 17-8
Maar nu is het hier net een sauna
Dan kan je werken in enkel een handdoekquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik nietquote:
Ach ja... niemand die het zietquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kan je werken in enkel een handdoek
Wat moet dan af zijn? Ik dacht dat de zondag voor iedereen gewoon een chill dagje was...voor jou niet helaas..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nvm ik dacht dat je op je werk zat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik niet
ik dacht eerst dat de buren de verwarming aan hadden gedaan (want bij hen zit het bediendingsding) maar dat lijkt me ook weer sterkzo stom kunnen ze toch niet zijn
Werk... tsja normaal wel... maar altijd vlak voor de vakantie droppen ze alle projecten met een deadline rond mijn vakantie bnij mij neer... kan ook zeggen vlieg op... maar zo ben ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat moet dan af zijn? Ik dacht dat de zondag voor iedereen gewoon een chill dagje was...voor jou niet helaas..
Succesquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Werk... tsja normaal wel... maar altijd vlak voor de vakantie droppen ze alle projecten met een deadline rond mijn vakantie bnij mij neer... kan ook zeggen vlieg op... maar zo ben ik niet
Dat mag van mij ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het mag gewoon weer gaan regenen... de hele vw nog... en daarna mag het zomers zijn
Ahhh..poepie toch...keep up the good work dan !quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Werk... tsja normaal wel... maar altijd vlak voor de vakantie droppen ze alle projecten met een deadline rond mijn vakantie bnij mij neer... kan ook zeggen vlieg op... maar zo ben ik niet
O I will... ik heb de chef vorige week al gewaarschuwd... dat zonder de juiste middelen etc. hij niet kan verwachtten iets op tijd af te ronden... maar goed... sommige mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahhh..poepie toch...keep up the good work dan !
En als het fout gaat is het als nog jouw schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O I will... ik heb de chef vorige week al gewaarschuwd... dat zonder de juiste middelen etc. hij niet kan verwachtten iets op tijd af te ronden... maar goed... sommige mensen
Et voilá, de oorzaak van het probleem dat je nu ervaart.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik begin benieuwd te worden wat voor werk je dan doet..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O I will... ik heb de chef vorige week al gewaarschuwd... dat zonder de juiste middelen etc. hij niet kan verwachtten iets op tijd af te ronden... maar goed... sommige mensen
Ja... ik weet het *zucht*quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Et voilá, de oorzaak van het probleem dat je nu ervaart.
-infoquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begin benieuwd te worden wat voor werk je dan doet..
Welke middelen heb je dan nodig?
Hi WT >>>> en hoe krijg je die blauwe pompomgirl?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Hallo daar -Engel-! [ afbeelding ]
Dat is geen nieuws. De vraag is 'wat doe je eraan?'quote:
Niks.... ik wil graag mijn baan houdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws. De vraag is 'wat doe je eraan?'
Duidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-info
-juiste tools
-toegang tot
etc.
Jammer hoor...dat ik niet uitgenodigd was..quote:
Ik wist niet dat je uitnodigbaar wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Duidelijk.
[..]
Jammer hoor...dat ik niet uitgenodigd was..
Je bent toch al horrible genoeg van jezelfquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Duidelijk.
[..]
Jammer hoor...dat ik niet uitgenodigd was..
Jij bent niet echt grappig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent toch al horrible genoeg van jezelf
Slaap lekkertje!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
Ook richting bed.... zo'n beetje
laters
Was ik wel...althans.. misschien wel..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je uitnodigbaar was.
En dat is geen woord.
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent toch al horrible genoeg van jezelf
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
De post waar die zegt dat je overal het tweede woord moet lezen heb je even gemist?
Ja, mieters, gisteren zowaar de zon gezien en dat heeft me goed gedaan, dat had ik echt even nodig.quote:
De zon is fijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mieters, gisteren zowaar de zon gezien en dat heeft me goed gedaan, dat had ik echt even nodig.
Hoe gaat het metL-E
?
Dat vind ik fijn om te horen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
De zon is fijn.
Met mij prima natuurlijk!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
...en tot overmaat van ramp kwam ik er EINDELIJK op de snelweg achter dat ik richting Amsterdam reed ipv Oberhausen. Nou toen had ik het ZOOO gehad dat ik maar naar huis ben gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Ahh, arme Spirit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat was gisteren genieten bij het openen van Buienradar.nl...quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
Nouquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat was gisteren genieten bij het openen van Buienradar.nl...
Zaterdag wordt de eerste regenvrije dag... schijnt...
quote:
We blijven hopen San.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou.
Ik hoop dat 't vandaag ook een aardig eindje droog blijft...
Ja, primaquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We blijven hopen San.
Goed weekend gehad?
Heel blij. Was het alleen niet eens met je statement dat je ze nog nooit bent kwijt geraakt.quote:
Komop man, heb je nou echt zo'n behoefte aan aandacht?quote:
Dat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel blij. Was het alleen niet eens met je statement dat je ze nog nooit bent kwijt geraakt.
Je bent ze kwijt geraakt je hebt ze alleen weer terug gekregen.
Niet eens gevonden! Maar gekregen.
gastquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop man, heb je nou echt zo'n behoefte aan aandacht?. Je post iets, het boeit niemand, dan ga je toch niet janken om aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |