Ik zou het wel fijn vinden dat de zon weer eens te voorschijn kwam, na al die weken regen.quote:
kanoquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:35 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet zo de deur uit maar ik twijfel nog of ik zo de kano pak of de waterfiets
gunstigquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Eind van de week wordt het 25+ graden
Bier!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Zo te zien niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een flat in Emmen geexplodeerd..... Flat van Huppel?
Ik ken haar flat niet, dus zou niet weten hoe ik dat kan zienquote:
BBQquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Voor hoeveel dagen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat is beter dan die 25+quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
O, het KNMI heeft het over 22 graden.
prima lowlandsweerquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
O, het KNMI heeft het over 22 graden.
Ja maar Scheveningen....quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:58 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Wat zitten jullie te miepen? Scheveningen op dit moment: strakblauwe hemel!
Hier ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef L-E het volgende:
Hier trouwens zonnig en droog, én een helderblauwe hemel.
Hier ook, hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
Grijs en regenachtig is het in Aachen.
33 graadjes en zon op Maltaquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
In Maastricht ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
Seks? Of is dat net zo vies als de herfst?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Samzz, Barbusse, we kunnen lullen over het weer, maar daar kunnen we toch niks aan doen
What about andere leuke dingen vandaag te doen?
Weekendje bij paps en mams?quote:
Goeie seks is goed vies en doet mij geenszins denken aan de herfst.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Seks? Of is dat net zo vies als de herfst?
Ik woon in Maastricht, mn ouders wonen in Frieslandquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weekendje bij paps en mams?
Morgen 26 graden
http://www.weeronline.nl/Europa/Oekraine/Kiev/3029392
Eerst werken. Daarna zwemmen en een terrasje doen metquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Samzz, Barbusse, we kunnen lullen over het weer, maar daar kunnen we toch niks aan doen
Ik ga opruimenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht, mn ouders wonen in Friesland
Moet ik ook nog een beetje doen. Was een goed feestje met Russen hier. En erna foto's kijken, inpakken voor morgen en lekker ff 4 dagen naar de zon.quote:
Oh, lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een beetje doen. Was een goed feestje met Russen hier. En erna foto's kijken, inpakken voor morgen en lekker ff 4 dagen naar de zon.
Kiev. Net hostel geboekt. Art-Lounge. Klinkt goed.quote:
al een half jaar niet meer, ik doe hier m'n masterquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?
quote:
In Kiev is zon?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kiev. Net hostel geboekt. Art-Lounge. Klinkt goed.
Waarom niet?quote:
Ik denk bij een zonnige bestemming niet meteen aan Kiev...quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor döner, ik hoor het al.
Dat ligt dan aan jou. Weet je iets van (land)klimaten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk bij een zonnige bestemming niet meteen aan Kiev...
Jij leeft nog!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[Video] Doden door ingestort podium
Naar filmpje
Ga je dan ook de hele vakantie kip eten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Weet je iets van (land)klimaten?
Die vat ik ff nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je dan ook de hele vakantie kip eten?
Kip Kievquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vat ik ff niet
Heerlijke restaurantjes daar. Wel goed zoeken.
Nooit van gehoord, maar dat heb ik daar wel gehad ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar dat heb ik daar wel gehad ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kippelevertjes op z´n frans met uitje en knoflook is op z´n tijd best lekker hoorAlleen moet ik er nu niet aan denken met mn kater
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, dat ligt aan mij. Ik denk dan aan Italië of Spanje of zo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Weet je iets van (land)klimaten?
Kater? Waarom zuip je dan ook zoveel...quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Kippelevertjes op z´n frans met uitje en knoflook is op z´n tijd best lekker hoorAlleen moet ik er nu niet aan denken met mn kater
![]()
maakt dat nou uit. Hangt toch een burqa voor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
Je zou dit maar op de wereld gezet hebben.....
Hoeveel zou die moeder uitgescheurd zijn?
http://ansblog.com/2010/0(...)ble-cute-pictures/#1
Wat een lelijk kindquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
Of Maltaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan mij. Ik denk dan aan Italië of Spanje of zo.
Happy hour bij Hugo´s, twee cocktails voor de prijs van éénquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kater? Waarom zuip je dan ook zoveel...
Hmm, ik vind lever gewoon een vieze smaak. Gebakken dan, leverworst en lever op brood vind ik heerlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
Je wereldbeeld overdondert ons weder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan mij. Ik denk dan aan Italië of Spanje of zo.
Oh jezusquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wereldbeeld overdondert ons weder.
Bijvoorbeeldquote:
Lekker! En dan gaat het snel, ik weet het.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Happy hour bij Hugo´s, twee cocktails voor de prijs van één
Elke vlucht uit het Nederlands-Duitse gebied is zowat een vlucht naar de zon, maar alleen de all-ins in de bekende Mediterrane landen vallen binnen Samzz' ontluisterende wereldbeeld.quote:
Doe niet zo achterlijk man. Ik dacht gewoon niet meteen aan de Oekraïne, en blijkbaar neem je mij dat heel erg kwalijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke vlucht uit het Nederlands-Duitse gebied is zowat een vlucht naar de zon, maar alleen de all-ins in de bekende Mediterrane landen vallen binnen Samzz' ontluisterende wereldbeeld.![]()
Wist je dat er ook in Zuid-Amerika enorme regengebieden bestaan?
Pure joint, roflolquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! En dan gaat het snel, ik weet het.
Had Sangria voor de Russen gemaakt, dat viel ook goed in de smaak. Een of andere debiele Russische student had een -pure!- joint gedraaid. Die gek heeft ook uit een "bong" (een plastic halfliterflesje water) gerookt. Zieke shit, die Russen zijn me toch een ziek volk.
Ik ken je zo onderhand. En kan je slechts aanraden een bredere blik aan te lerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man. Ik dacht gewoon niet meteen aan de Oekraïne. Doe niet zo gruwelijk moeilijk en op je teentjes getrapt.
Fijne vakantie.
Zuid-Amerikaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Zuid-Amerika, Australië
.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken je zo onderhand. En kan je slechts aanraden een bredere blik aan te leren
Dank je wel, gaat lukken!
Met 15 euro per gram wiet uit Maastricht.quote:
Nog ffies!quote:
Lekker aan de OD, olé oléquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 15 euro per gram wiet uit Maastricht.
Ik zei dat ik 6-7 joints uit een gram haalde en met Haze heb je dat niet nodig, die pure onzin.
Sprak Australiers op Nature One die X wilden doen (geen idee of het ze gelukt is), en zeiden dat het in Australie normaal is om 13 pillen te nemen omdat ze zo licht zijn... Ik zie het al gebeuren dat die gasten hierkomen en volledig verkeerd gebruiken...
Geniet ervan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hier schijnt de zon en komt zometeen Wende Snijder optreden dus ik ben blij vandaag
Heftigquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[Video] Doden door ingestort podium
Naar filmpje
Enorm gezellig!quote:
Ik heb een katerquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef Running_free het volgende:
Ik heb vanmiddag gezellig visite gehad even. Nu lekker lui bij de pc zitten.
Rare week? Watskeburt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef Running_free het volgende:
Geen kater hier, wel moe. Rare week achter de rug.
Gefeliciteeerd!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef Running_free het volgende:
Heel erg druk, alles was leuk hoor alleen wel vermoeiend, Ik heb een heel mooi nichtje er bij, dus daar veel geweest.
Luie dag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Lekker op het strand geluncht. Nu ff chillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |