Ben jij zo materieel ingesteld. Enkel mannen met een deugdelijk remsysteem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen selecteer ik op hun cupmaat, mannen op hun abs.
ik typ sneller dan post reply mad?quote:
Safety first, ja toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij zo materieel ingesteld. Enkel mannen met een deugdelijk remsysteem.
Jij durft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
En hoppatee, nog een flesje bier wat zojuist is opengegaan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat speelde de ik in de brugklas![]()
Ik beide.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Was maar grapje. Ik speelde wél Habbo.
Ja, ook. Helm erbij ook, alles.quote:
GOED BEZIGquote:
Stuurt lastig met die polsbeschermers denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook. Helm erbij ook, alles.
Nee, helaas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
Hey Klinkerbotsing, zijn hier nog geile sletjes aanwezig of wat?
Ik ben erquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
Hey Klinkerbotsing, zijn hier nog geile sletjes aanwezig of wat?
WIL JE SEXS MET MEI IK BEN HABBOMEISJE TYP 111!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen Habbo nog baas was. Nu is het kapot commercieel geworden.
Sturen valt mee, maar dat schakelen gaat zo moeizaam met die condooms erom.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stuurt lastig met die polsbeschermers denk ik.
Alleen als je HC bentquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:24 schreef sciter het volgende:
[..]
WIL JE SEXS MET MEI IK BEN HABBOMEISJE TYP 111!!!
Geil noch slet.quote:
Behalve wanneer ribbels en noppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sturen valt mee, maar dat schakelen gaat zo moeizaam met die condooms erom.
quote:
Zonder glijmiddel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Behalve wanneer ribbels en noppen.
Ja jij bent wel een geil sletje ja.quote:
quote:
En je had later een badgequote:Op zondag 14 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet. En mocht je uit die coole kleding kiezen, en in die gatare lounges.
Gevallen voor mijn verste moves toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jij bent wel een geil sletje ja.
Wat heb je zoal liggen thuis?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef Frietkraam het volgende:
wat zal ik voor ete maken behalfe frieten
Patat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef Frietkraam het volgende:
wat zal ik voor ete maken behalfe frieten
Verreweg het verste.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gevallen voor mijn verste moves toch?
koelkast:quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat heb je zoal liggen thuis?
Gooi wat frikandellen erinquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:29 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
koelkast:
bacon
ham
6 eieren
filet american
2 flessen cola
grillworst
vriezer:
pak frikandellen
pak hamburgers
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mag ik zelf even uitmaken of ik een geil sletje ben?
CCC-COMBOBREAKER!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:31 schreef sciter het volgende:
Bak de bacon, maak van de hamburgers een broodje en doe de bacon in de hamburgers.
Halloquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Haters, dan ga ik wel weer chickies hosselen op facebook
Hard en Zielig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hans Teeuwen, MP3'tjes van zijn shows binnenhalen via Napster. #goeieouwetijd
Voor mij niet meestal, maar nu wel dank zij de smerige kanker die KPN heet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om een frikandel gewikkelt?quote:
Dadelijk verjaardag dit dat.quote:
2 euroquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:34 schreef JanPiraat het volgende:
Wie maakt me los 12 paar klompen te koop 20 gulden per stuk
Zaterdagnacht, half 3 lekker gek doen toch meid!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
Tuurlijk kan je bacon frituren. Gooi er ook meteen die eieren bij.
ik doe het eerst om die frikandelquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
Tuurlijk kan je bacon frituren. Gooi er ook meteen die eieren bij.
Dat kan leuk worden toch?quote:
De Jostiband! Nog zo iets!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hans Teeuwen, MP3'tjes van zijn shows binnenhalen via Napster. #goeieouwetijd
Wtf, waarom zou je dat doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer je stokbrood frituurt heeft het wat weg van een oliebol.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Hosselkoning in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Ja toch, lekker gezellig, hou van lekker eten ook, ja toch, gewoon gek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zaterdagnacht, half 3 lekker gek doen toch meid!
Ieuwww dat is viessss, conjooo wat mot je van me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm betalen in natura mag ook wel jongedame![]()
Welk vak?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga morgen naar Ajax - Heerenveen
SPaghettiquote:
Ik wil je gewoon even in je billen knijpen wat wil je doennn danquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ieuwww dat is viessss, conjooo wat mot je van me.
Ik is jaloers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga morgen naar Ajax - Heerenveen
Met gemak, dat kan elke lul.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]wat je wil, als je met dat soort dingen weg kan komen
jij ook opeens uit het niets verschenenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef JApieman het volgende:
hey ik zag janpiraat die heb ik al heel lang niet meer gezien
Jep, dat komt wel goed.quote:
Ik heb in een keuken gewerkt op een bungalowpark met daaraan een snackbar. Alleen het bungalowpark faalde, dus hadden we vaak niets te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf, waarom zou je dat doen.
JanPiraat radar ging af toch.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij ook opeens uit het niets verschenen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon even in je billen knijpen wat wil je doennn danwups
Taksi, de originele, is wél lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef monkyyy het volgende:
Taksi ziet er eigenlijk best smerig uit, alsof het al "gebruikt is", zegmaar.
Een week is wel abnormaal langquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]wat je wil, als je met dat soort dingen weg kan komen
K, cool.quote:
Goeden avond Jan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
goedenavond japie
[..]
ja dat vraag ik mij wel af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof het of niet ik stuur het gespreksonderwerp niet eens![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof het of niet ik stuur het gespreksonderwerp niet eens
Veel langer word het niet nee, mn ex had 4 dagenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Een week is wel abnormaal lang
Toch?
Heldendrankquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef monkyyy het volgende:
Taksi ziet er eigenlijk best smerig uit, alsof het al "gebruikt is", zegmaar.
Waar je het nu over hebt is stoer als je 13-14 bent man. Dan is het allemaal eng en vies enzo de pil en ongesteldheid en het woord vagina.quote:
Ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is er wel eens blij geworden van de groetjes krijgen van iemand?
Ik wel, hangt wel van afzender af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is er wel eens blij geworden van de groetjes krijgen van iemand?
Wij gingen altijd gniffelen als iemand vagina zei.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Waar je het nu over hebt is stoer als je 13-14 bent man. Dan is het allemaal eng en vies enzo de pil en ongesteldheid en het woord vagina.
Het kind in kwestie is wellicht van die leeftijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Waar je het nu over hebt is stoer als je 13-14 bent man. Dan is het allemaal eng en vies enzo de pil en ongesteldheid en het woord vagina.
quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gingen altijd gniffelen als iemand vagina zei.
Maar de pil is wel een iets volwassener onderwerp.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het kind in kwestie is is wellicht van die leeftijd.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gingen altijd gniffelen als iemand vagina zei.
Je had een wit t-shirt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd nat gegooid door barpersoneel
Jeetje, vertel ons alles.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd nat gegooid door barpersoneel
Mwah, de pil wordt vaak al vroeg voorgeschreven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:46 schreef sciter het volgende:
[..]
Maar de pil is wel een iets volwassener onderwerp.
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Niet eensquote:
Ik een 6-je omdat ik bio niks aan vond. Nu heb ik bio als keuzevakquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Destijds in de 2e van de middelbare school had ik bij biologie voor het hoofdstuk Voortplanting voor de toets een 10![]()
Sinds alle jongens dolgraag hun swans in zo'n ding willen stoppen is het wel over.quote:
Jeugd van tegenwoordig...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, de pil wordt vaak al vroeg voorgeschreven.
Ik denk dat er maar weinig zijn die daarvoor een onvoldoende haddenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Destijds in de 2e van de middelbare school had ik bij biologie voor het hoofdstuk Voortplanting voor de toets een 10![]()
Wat doe je?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik een 6-je omdat ik bio niks aan vond. Nu heb ik bio als keuzevak
Ik wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig zijn die daarvoor een onvoldoende hadden
Dat zeg ik!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Jullie begrijpen dat de pil vaak ook wordt voorgeschreven voor een regelmatige cyclus en andere dingen die niet met seks te maken hebben?
Nee dat weet ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Jullie begrijpen dat de pil vaak ook wordt voorgeschreven voor een regelmatige cyclus en andere dingen die niet met seks te maken hebben?
Latijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:48 schreef sciter het volgende:
[..]
E&M op Gymnasium.
Biologie
Duits
Economie
Aardrijkskunde
Geschiedenis
Latijn
Wiskunde A
Stond ik een 4 opquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Latijn.Godsamme, wat was ik blij toen ik daar vanaf was zeg. Net als Grieks. Poepvakken.
Tschuss!quote:
Trusten.quote:
Voor Grieks?quote:
Nee, latijn. Het is onnodig en ik zit alleen op het gymnasium omdat het atheneum een kutschool is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor Grieks?Vond ik ook moeilijker dan Latijn ja. Heb het wel allebei afgesloten met een mager 6je.
Veel bier drinken en dan nogmaals proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja Sciter, maar mentaal ben ik ook nog niet zo oud
Jullie hebben een aparte gymnasium school?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, latijn. Het is onnodig en ik zit alleen op het gymnasium omdat het atheneum een kutschool is.
Andere school voor het atheneum ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, latijn. Het is onnodig en ik zit alleen op het gymnasium omdat het atheneum een kutschool is.
Ja. 600 leerlingen ofzo..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jullie hebben een aparte gymnasium school?
Nee, wel veel kenservette schoolfeestjes enzo..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar zitten dan vast niet zoveel mensen op.
Waar...quote:
Gezellig hoor.quote:
Dan word het er niet beter op. Maar goed dat ik ze met mijn moves inpalm in plaats van ze lieve woordjes in de oortjes te fluisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Veel bier drinken en dan nogmaals proberen.
Dat kan ik dan weer nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan word het er niet beter op. Maar goed dat ik ze met mijn moves inpalm in plaats van ze lieve woordjes in de oortjes te fluisteren.
He, ik heb ook op een Gymnasium in Leeuwarden gezeten. Christelijk Gymnasium, Beyers Naude? Of het stedelijk gymnasium?quote:
Een van de twee inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He, ik heb ook op een Gymnasium in Leeuwarden gezeten. Christelijk Gymnasium, Beyers Naude? Of het stedelijk gymnasium?
Wajooo, dalijk KPD alles dit dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oeps ik begin een beetje dronken te worden![]()
Heb lesgegeven op een school met 400 leerlingen.quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wajooo, dalijk KPD alles dit dat.
Grootte zegt niet allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb lesgegeven op een school met 400 leerlingen.Vond er geen reet aan. Wel lekkere gymdocent though.
Nou ja, ze zeggen wel dat een veertje beter kietelt dan een bezem, maar dat veegt zo lastig eh.quote:
Ik had de dubbele betekenis door van mijn post net nadat ik hem poste.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen wel dat een veertje beter kietelt dan een bezem, maar dat veegt zo lastig eh.
Lekker op tijd wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik had de dubbele betekenis door van mijn post net nadat ik hem poste.
Niet fijn, bonerkill.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie nou van mannen die elkaar fistfucken?
Heb je stompfisten wel eens gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Supergeil mangquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je stompfisten wel eens gezien?
Mja, beetje jammer ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je stompfisten wel eens gezien?
watquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, beetje jammer ook.Zo hop, dat plastic been eraf en ja.
Ja jmmr jmmr, zo dat stompje naar binnen duwen enzo.quote:
Oh hai.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:06 schreef Dalando het volgende:
Monky iedere keer als jij binnenkomt voor/na het vingeren, geef ik je altijd een groots onthaal, en nu kom ik wat later binnen en zeg je nieteens hoi.
Die ander.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:06 schreef sciter het volgende:
Ik zit op het Stedelijk trouwens, waar zat jij Monkyyy?
Ik wil nu geen stalkende fokkers trouwens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:06 schreef sciter het volgende:
Ik zit op het Stedelijk trouwens, waar zat jij Monkyyy?
quote:
quote:2 Guys 1 Stump 5 up, 4 down
A shock video on the internet which involves an amputeed soldier repeatedly shoving his stump into a fellow comrade's extremely wide arsehole.
Zwevend petje alles.quote:
Nope, mijn ouders hadden voor me gekozen, weet niet waarom.quote:
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef Dalando het volgende:
Dat mensen naar mij vragen / zich zorgen om mij maken+15% FOK!Famous status
Ik ga binnenkort een officieel FOK!Famous status-topic-ranglijst makenWat dacht je van nu.
Waarschijnlijk omdat die beter is dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nope, mijn ouders hadden voor me gekozen, weet niet waarom.
Waar zou ik komen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:08 schreef Dalando het volgende:
Dat mensen naar mij vragen / zich zorgen om mij maken+15% FOK!Famous status
Ik ga binnenkort een officieel FOK!Famous status-topic-ranglijst makenWat dacht je van nu.
Die zijn wel lekker ja.quote:
Smaak? Of gewoon naturel?quote:
Naturel.quote:
Een leuk gezellig koppel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie van die stelletjes die met unisex-jas op de unisex-fiets stappen om 40 km te fietsen en daarna op het terras cappuccino en appeltaart met slagroom bestellen?
Fietsen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie van die stelletjes die met unisex-jas op de unisex-fiets stappen om 40 km te fietsen en daarna op het terras cappuccino en appeltaart met slagroom bestellen?
Meh.quote:
Ik heb een keer in een BMW Z3 gereden. Voelde me zo goedkoop daarna.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Fietsen.![]()
Cruisen in een cabrio.![]()
Niet dat ik ooit in een cabrio heb gezeten.
Je was gehosseld door een turk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een BMW Z3 gereden. Voelde me zo goedkoop daarna.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:18 schreef sciter het volgende:
Mijn ouders willen een Saab cabrio kopen.
Je zou het haast denken he.quote:
Waar in Zeeland?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he.Nee, schoonouders. Ex-schoonouders. Van dat volk dat in de zomer met de caravan op een camping in Zeeland gaat zitten.
T4 vs een raise? Easiest fold in the world.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:19 schreef sciter het volgende:
Monkyyy, als je als hand een 4 en een 10 krijg op de big blind, doe je dan folden of toch de flop zien?
Burgh-Haamstede en Wemeldinge ofzo.quote:
Voor 't eerst in jaren niet in Renesse wezen kijken dit jaar.quote:
Nee, gewoon big blind, geen raise daarvoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
T4 vs een raise? Easiest fold in the world.
Checken dan toch als je de optie hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, gewoon big blind, geen raise daarvoor.
Burgh-Haamstede heeft wel leuk mountainbikeparcours.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Burgh-Haamstede en Wemeldinge ofzo.![]()
![]()
Oeh, klinkt leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he.Nee, schoonouders. Ex-schoonouders. Van dat volk dat in de zomer met de caravan op een camping in Zeeland gaat zitten.
Nog nooit geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor 't eerst in jaren niet in Renesse wezen kijken dit jaar.
Door dat bos bij de duinen daaro? Ben er één keer geweest, alleen maar schijtweer gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Burgh-Haamstede heeft wel leuk mountainbikeparcours.
Weet niet wat je mist!quote:
quote:Het is heel simpel. Users kunnen zich aanmelden om hun ONZ/FOK!Famous status te checken, of zich aan te melden om mensen ONZ/FOK!Famous status te geven. Als je je wilt laten checken of je je wilt aanmelden, dan zeg je gewoon "Hoi, wat is mijn status?" of "Hoi, mag ik mij aanmelden?". Als je je status wilt laten checken dan zegt iemand die FOK!status mag uitdelen gewoon hoeveel % van FOK! hem kent. Hierbij moet degene dan wel denken aan mensen die vaak in ONZ komen, denk dan niet aan mensen zoals Glowmouse ofzo, die kijkt bijna nooit in ONZ. Maar denk aan Monopoly, Myraela, Tong80, Yvonne, Spaghettivreter, etc. Reken trolls & kloons NIET mee. Als je FOK!Famous statussen wilt gaan uitdelen moet je tenminste 20% ONZ!Famous zijn. Voorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OFBeetje duidelijk dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Ja, die.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door dat bos bij de duinen daaro? Ben er één keer geweest, alleen maar schijtweer gehad.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Hoi, wat is mijn FOK!status?quote:Ik typ straat.
Dacht ik al ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Het is trouwens FOK!Famous status.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Dat staat niet in je spoiler anders.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is trouwens FOK!Famous status.Ik typ straat.
Wat is een FOK!status?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Ik voel nu de trolls en kloons etc aankomen
Maar die tellen toch niet mee
Kan dat niet gewoon hier? Lui en alles.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga (even) weg, toedels.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Het is al weer helemaal verneukt
Kusjes wanlafOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je begon net dronken te worden toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik val bijna in slaapquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begon net dronken te worden toch?![]()
![]()
Ik bedoelde trouwens geen blind..quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Checken dan toch als je de optie hebt.![]()
3 maarIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
wat moet jij nou?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zijn jullie gelovig jongens?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier gebeurt het dus?Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games![]()
Sinds vandaag niet meerquote:
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
soms wel en soms niet.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
magic alles candyshop alles hier.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat?quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik geloof in hard werken en goed je best doen.quote:
Hihi ik ben er nog.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Uhhh... you saved the day?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
magic alles candyshop alles hier.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games![]()
Geloof er niks van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik geloof in hard werken en goed je best doen.
Hihi ik ben er nog.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: