Die zijn wel lekker ja.quote:
Smaak? Of gewoon naturel?quote:
Naturel.quote:
Een leuk gezellig koppel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie van die stelletjes die met unisex-jas op de unisex-fiets stappen om 40 km te fietsen en daarna op het terras cappuccino en appeltaart met slagroom bestellen?
Fietsen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:15 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie van die stelletjes die met unisex-jas op de unisex-fiets stappen om 40 km te fietsen en daarna op het terras cappuccino en appeltaart met slagroom bestellen?
Meh.quote:
Ik heb een keer in een BMW Z3 gereden. Voelde me zo goedkoop daarna.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Fietsen.![]()
Cruisen in een cabrio.![]()
Niet dat ik ooit in een cabrio heb gezeten.
Je was gehosseld door een turk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een BMW Z3 gereden. Voelde me zo goedkoop daarna.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:18 schreef sciter het volgende:
Mijn ouders willen een Saab cabrio kopen.
Je zou het haast denken he.quote:
Waar in Zeeland?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he.Nee, schoonouders. Ex-schoonouders. Van dat volk dat in de zomer met de caravan op een camping in Zeeland gaat zitten.
T4 vs een raise? Easiest fold in the world.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:19 schreef sciter het volgende:
Monkyyy, als je als hand een 4 en een 10 krijg op de big blind, doe je dan folden of toch de flop zien?
Burgh-Haamstede en Wemeldinge ofzo.quote:
Voor 't eerst in jaren niet in Renesse wezen kijken dit jaar.quote:
Nee, gewoon big blind, geen raise daarvoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
T4 vs een raise? Easiest fold in the world.
Checken dan toch als je de optie hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, gewoon big blind, geen raise daarvoor.
Burgh-Haamstede heeft wel leuk mountainbikeparcours.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Burgh-Haamstede en Wemeldinge ofzo.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |