Dat kan ik dan weer nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan word het er niet beter op. Maar goed dat ik ze met mijn moves inpalm in plaats van ze lieve woordjes in de oortjes te fluisteren.
He, ik heb ook op een Gymnasium in Leeuwarden gezeten. Christelijk Gymnasium, Beyers Naude? Of het stedelijk gymnasium?quote:
Een van de twee inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He, ik heb ook op een Gymnasium in Leeuwarden gezeten. Christelijk Gymnasium, Beyers Naude? Of het stedelijk gymnasium?
Wajooo, dalijk KPD alles dit dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oeps ik begin een beetje dronken te worden![]()
Heb lesgegeven op een school met 400 leerlingen.quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wajooo, dalijk KPD alles dit dat.
Grootte zegt niet allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb lesgegeven op een school met 400 leerlingen.Vond er geen reet aan. Wel lekkere gymdocent though.
Nou ja, ze zeggen wel dat een veertje beter kietelt dan een bezem, maar dat veegt zo lastig eh.quote:
Ik had de dubbele betekenis door van mijn post net nadat ik hem poste.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen wel dat een veertje beter kietelt dan een bezem, maar dat veegt zo lastig eh.
Lekker op tijd wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik had de dubbele betekenis door van mijn post net nadat ik hem poste.
Niet fijn, bonerkill.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie nou van mannen die elkaar fistfucken?
Heb je stompfisten wel eens gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Supergeil mangquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je stompfisten wel eens gezien?
Mja, beetje jammer ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je stompfisten wel eens gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |