quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Haters, dan ga ik wel weer chickies hosselen op facebook
Hard en Zielig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hans Teeuwen, MP3'tjes van zijn shows binnenhalen via Napster. #goeieouwetijd
Voor mij niet meestal, maar nu wel dank zij de smerige kanker die KPN heet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om een frikandel gewikkelt?quote:
Dadelijk verjaardag dit dat.quote:
2 euroquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:34 schreef JanPiraat het volgende:
Wie maakt me los 12 paar klompen te koop 20 gulden per stuk
Zaterdagnacht, half 3 lekker gek doen toch meid!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
Tuurlijk kan je bacon frituren. Gooi er ook meteen die eieren bij.
ik doe het eerst om die frikandelquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
Tuurlijk kan je bacon frituren. Gooi er ook meteen die eieren bij.
Dat kan leuk worden toch?quote:
De Jostiband! Nog zo iets!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hans Teeuwen, MP3'tjes van zijn shows binnenhalen via Napster. #goeieouwetijd
Wtf, waarom zou je dat doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer je stokbrood frituurt heeft het wat weg van een oliebol.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Hosselkoning in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Ja toch, lekker gezellig, hou van lekker eten ook, ja toch, gewoon gek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zaterdagnacht, half 3 lekker gek doen toch meid!
Ieuwww dat is viessss, conjooo wat mot je van me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm betalen in natura mag ook wel jongedame![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |