Moet ik wel maximaal voor bijlenen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zie je nou wel TS je klacht is flauwekul
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:10 schreef superdrufus het volgende:
Daarom hoort iedereen met een gymnasiumdiploma zonder voorwaarde gratis toelating te krijgen op het vervolgonderwijs.
quote:
Dit soort typesquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:36 schreef GizartFRL het volgende:
De zus van mijn ex deed studeren in Groningen.
Altijd zeuren van: oeh ik heb het zo slecht en kan amper rondkomen.
(studentappartement met Woonkamer, slaapkamer, badkamer en keuken voor zichzelf. en 2 keer per jaar met het vliegtuig op vakantie naar bijvoorbeeld Egypte, Griekenland of de Canarische Eilanden.
Oeh en een auto.
Trolololololoquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:16 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als ze studenten nu eens wat minder stufi geven, dan hebben ze meer tijd om te studeren.
Uitgaan en meer van dat soort dingen wordt dan minder.
Dan is de kans dat studenten hun studie afmaken in de tijd die ze daarvoor krijgen groter.
Aha, nog een verzuurde mbo-er.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:25 schreef Compatibel het volgende:
Studenten![]()
Paupers die denken het wel even te gaan maken later terwijl 99% geen flikker uitvoert. Pretentieuze nietsnutten zijn het.
Correctie: paupers die denken het wel even te gaan maken later terwijl 99% niet verder komt dan het maken van een powerpointquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:25 schreef Compatibel het volgende:
Studenten![]()
Paupers die denken het wel even te gaan maken later terwijl 99% geen flikker uitvoert. Pretentieuze nietsnutten zijn het.
Als student weet ik als geen ander hoe verpauperd mijn medestudenten zijn. Wat dat betreft sluit ik mij aan bij Monco10.quote:
Over de universiteit kan ik niet meepraten maar op het HBO is het idd zo ernstig gesteld. En het zegt nog meer dat velen op mijn opleiding het eerste jaar niet gehaald hebben...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Als student weet ik als geen ander hoe verpauperd mijn medestudenten zijn. Wat dat betreft sluit ik mij aan bij Monco10.
Het is gewoon waar dat de meeste studenten, met name op de universiteit, geen reet kunnen behalve het op het nippertje halen van een tentamen. Na twee weken zijn ze de minimale kennis die nodig was voor dit tentamen overigens allang weer vergeten.
Jezelf student noemen en de Nederlandse taal niet onder de knie hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Chilliewillie88 het volgende:
moeten betalen voor te studeren
Ze weten m.a.w. niet waar de klepel hangt dus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Correctie: paupers die denken het wel even te gaan maken later terwijl 99% niet verder komt dan het maken van een powerpoint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit geen enkele fout in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Jezelf student noemen en de Nederlandse taal niet onder de knie hebben
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Ze weten m.a.w. niet waar de klepel hangt dus.Haha nog steeds op je pikkie getrapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude.. VOOR te studeren... ahahahaha come on nigga !quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Daar zit geen enkele fout in.
Lol, nooit geweest. Het valt me alleen op dat jij na maanden nog steeds hetzelfde plaatje draait...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Haha nog steeds op je pikkie getrapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Chilliewillie88 het volgende:
behalve jij dan, overduidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perceptie. Nederland <=> België.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dude.. VOOR te studeren... ahahahaha come on nigga !
Je maakt jezelf nog belachelijker nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |