"betaald". Met zo'n spelfouten zal je niet ver komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik leen maximaal. Ik leef praktisch van belastinggeld dat jij betaald. En daarbij heb ik ook nog eens zeeën van tijd, dus ga jij nou maar eens even nadenken wie het beter voor elkaar heeft.
En later, als ik wel werk en m'n eigen geld heb, betaal ik dat allemaal zonder moeite en zonder ervoor krom te hoeven liggen terug en geen haan die ernaar kraait.
Vanwaar die frustratie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
"betaald". Met zo'n spelfouten zal je niet ver komen
Trots zijn op zeeën van tijd. Met zo'n instelling zul je nog minder ver komen.
Blij zijn met dat beetje geld dat jij ontvangt
Denken dat je later meteen aan de bak komt en een job hebt op niveau
Spelfout ga ik niet op in, kinderachtig gedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als zogenaamd succesvolle carrierebaas je druk maken om wat studenten, nigga pleasequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:25 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik lach in mijn vuistje, dat bedoel je?
Een jobkans is stap 1, stap 2 is dat je ervaring moet opdoen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
De studie die ik momenteel doe heeft 96% jobkans, dus leuk geprobeerd, maar jammer.
Moraal van het verhaal?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Een jobkans is stap 1, stap 2 is dat je ervaring moet opdoen.
De studenten bij ons dachten ook dat ze snel door zouden stromen, na 3 jaar zijn ze nog geen stap verder en houden het voor gezien.
Het boeit me echt geen fuck of en hoe snel ik doorstroom. Zolang ik maar lekker m'n ding kan doen wat ik leuk vind. Maargoed, dat wil jij blijkbaar absoluut niet begrijpen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Een jobkans is stap 1, stap 2 is dat je ervaring moet opdoen.
De studenten bij ons dachten ook dat ze snel door zouden stromen, na 3 jaar zijn ze nog geen stap verder en houden het voor gezien.
Ik begrijp het als je liever wil feesten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen fuck of en hoe snel ik doorstroom. Zolang ik maar lekker m'n ding kan doen wat ik leuk vind. Maargoed, dat wil jij blijkbaar absoluut niet begrijpen.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:54 schreef denkhenk het volgende:
Ik ben student en ik ben er trots op. Alleen het leven is zwaar. Het geld is altijd op, huis is smerig en auto kan alleen de rijke student betalen. Studenten hebben het makkelijk hoor ik vaak. Veel vakantie, beetje leren en feesten. In de realiteit komt dit in mindere maten voor.
Mijn collega studenten hebben vaak geen cent te makken. Werken doen we allemaal, alleen kan dit niet full-time in verband met de studie. Ik ben het oneens dat mensen altijd denken dat studenten het makkelijk hebben.
Full-time werken kan nog 60 jaar straks, waarom die druk om altijd maar te verdienen. Als je minder werkt dan 36 uur ben je een klaploper, uitkeringstrekker, sociaal onacceptabel en debiel. De sociale cohesie in dit plaatje is ver te zoeken.
Studeren zou gratis moeten zijn, je werkt aan jezelf en zult later de medemens kunnen helpen met kennis. Zonder studie, geen beschaving.
klacht: de maatschappij
Zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik begrijp het als je liever wil feesten.
Wat is er mis met jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
Klagen over studeren.Bitch please.
De beste reactie in dit hele topic.quote:
Zie je nou wel TS je klacht is flauwekulquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spelfout ga ik niet op in, kinderachtig gedoe.
Zeeën van tijd is heerlijk, lekker sporten, feesten, met vrienden chillen. Dingen die jij volgens mij allemaal niet kunt, waarschijnlijk omdat je geen vrienden hebt met die instelling van je.
Dat beetje geld wat ik ontvang is prima te doen, kan je goed gezond van leven en ook nog eens heel veel dingen ernaast mee doen.
De studie die ik momenteel doe heeft 96% jobkans, dus leuk geprobeerd, maar jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |